Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Race 4 IKVNN Hoogeveen
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 1:31 pm 

Zondag 6 Februari gaat de IKVNN weer verder maar dan in Hoogeveen

We rijden 1 kwalificatie en 3 racen.
De kosten zijn: 45,- voor leden en 50,- voor niet leden
Tijd: Zondag 6 Februari om 13:45

wil je mee doen?
stuur dan een mail naar
voorzitter@ikvnn.nl
www.ikvnn.nl

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 8:31 pm 

Ik heb hem gewonnen! eindelijk :D

kwalificatie: ging redelijk waar ik een p4 pakte. ik had er erg veel last van onderstuur op de betonnen baan.

race1: deze race duurde 20 minuten. start verliep goed ik bleef de eerste 1 an 2 ronden op p4. mijn onderstuur was gelukkig weg en dit scheelde mij bijna anderhalf seconde. ik kon vrij snel door klimmen naar p2. van daar uit in een fel gevecht met Marc. hij verdedigde zijn positie sterk op de smalle baan van hoogeveen. een paar keer een poging gewaagd om in te halen maar die liepen bijna verkeerd af. deze race werd ik 2e met een tijd van 20.76. 0.09 sec boven het baanrecord.

race 2: dit was een race van 10 minuten en een omgekeerde start volgorde. dus op 1 na laatste voor mij. de eerste ronde lieten de jongens voor me een aantal gaatjes liggen waardoor ik in ronde 2 al op p3 lag. ronde 3 lag ik al p1. ik kon een aardige gat trekken van een halve baan ongeveer. ik moest minimaal 2 posities voor marc finishen of weer de snelste tijd halen om te winnen. dit lukte met een tijd van 20.74. 0.07 boven het baanrecord. een erg leuke wedstrijd met eindelijk een goed resultaat na de tegenslagen eerder dit seizoen.

top 5 vandaag:

1 Hendrik Pieters
2 Marc Nieland
3 Sikke van bruggen
4 Jesse Hielkema
5 Alexander Delbari.

op naar oldenzaal!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 8:33 pm 

Gefeliciteerd Hendrik! Top gedaan jonge!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 6:19 pm 

was mooi gevecht met mark en hendrik.
Hendrik gefeliciteerd nog met de eind overwinning.

helaas had ik deze keer minder geluk ten opzichte van 2 races geleden in hoogeveen.

moest op het laatst opgeven door een blessure aan mn heup waar ik nu nog wel last van heb.

nu maar hopen dat oldenzaal beter word , heb er iniedergeval heel veel zin in.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 9:08 pm 

ja jij had niet echt je dag inderdaad! hopen dat die blessure snel weer over is!

ik vind eigenlijk dat de puntentelling niet helemaal eerlijk verloopt. deze wordt nu verdeeld naar het aantal deelnemers dat mee rijdt. Ook al staat er in de reglementen dat er een vaste punten aantal is. bijvoorbeeld bij de druk bezette race 3 in nijverdal kreeg de winnaar 59 punten. terwijl bij de minder druk bezette race 2 in hoogeveen de winnaar 36 punten kreeg. deze wedstrijd 4 in hoogeveen was er helemaal een lage opkomst wat betekend dat ik nog minder punten krijg voor mijn overwinning. op die manier is het onmogelijk om voor het kampioenschap te strijden. en de mensen die wel op komen dagen tijdens een wedstrijd worden eigenlijk juist benadeeld.

ook de twee schrap resultaten vind ik eigenlijk onzin. als je twee wedstrijden mist dan telt dit ook voor het schrap resultaat even als een slechte resultaat in de race. dan rij je dus werkelijk twee races voor pietsnot wat wel ff 2x 45,- euro is. het is gewoon oneerlijk dat mensen die twee races bijvoorbeeld niet mee doen nog steeds even veel kans maakt als de deelnemers die de twee races wel aanwezig waren.

ik vind eigenlijk dat hier nog ff naar gekeken moet worden dit seizoen nog. anders zie ik, naast het plezier van het racen niet echt het nut om nog mijn best te doen voor de eindoverwinning. of mijn geld nog te besteden aan deze wedstrijden i.p.v aan mijn kart..

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 2:14 pm 

klopt,, het is een beetje raar met de punten.. maar ik ga er ff naar kijken en de regel veranderen..

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 11:14 pm 

thnx marc :) blij dat er serieus naar gekeken wordt. ook voor de toekomst van IKVNN beter denk ik.

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ]