Auteur |
Bericht |
bamacrew
|
Geplaatst: za maart 13, 2010 1:01 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Er komt een groot kartspektakel in Nederland. Monaco aan de Lek? Een Grand Prix aan de Lek-oevers in Schoonhoven? Business Club VV Schoonhoven maakt het waar! Op 29 mei 2010 wordt in Schoonhoven Monaco aan de Lek georganiseerd, het grootste karting-event van de Krimpenerwaard. Een spektakel dat zijn weerga niet kent en absoluut uniek is in Schoonhoven. Zorg dus dat u erbij bent! Als supporter of als race-fan. Of, beter nog, als coureur. Leef één dag het leven van een racer en beleef 29 mei vanuit de cockpit van een professionele kart. Ruik de benzinedampen, voel de adrenalinerush, proef het rubber, onderga het motorgeweld en ervaar de snelheid. 29 mei 2010: need for speed day – be there! Mogelijkheid om zelf in te schrijven met je Kartteam( min 4 personenen kosten 750 euro) Website: http://www.monacoaandelek.nl/Kortom zou best eens een gezellige dag kunnen worden.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
johns
|
Geplaatst: za maart 13, 2010 2:04 pm |
|
|
€ 750 ex btw voor twee uur in een huurkart rijden ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Wilfred
|
Geplaatst: za maart 13, 2010 2:50 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Inderdaad een beetje duur. De baan schijnt op het parkeerterrein bij de Lek te komen en zal circa 250m lang zijn; ook dat is erg kort, zelfs voor indoor karts.... Voor die prijs koop je een redelijke 2e hands kart en kun je meerdere keren recreatief rijden in een jaar (tracktime is dan veel langer).
Verder is het een leuk initiatief om de kartsport (autosport) te promoten !
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
racerubber
|
Geplaatst: za maart 13, 2010 5:08 pm |
|
Geregistreerd: di apr 14, 2009 7:20 pm Berichten: 179 Woonplaats: almere-buiten
|
benieuwd of hier mensen 750 euro voor over hebben
_________________ Beter veel racerubber op de grond dan 1 in je mond ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
masteryoda
|
Geplaatst: za maart 13, 2010 7:21 pm |
|
|
Belachelijk veel geld !!!! Dit heeft niks meer met een mooi kartevent te maken volgens mij. Maar meer met zakkenvullen.... ![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
ken
|
Geplaatst: za maart 13, 2010 8:23 pm |
|
Geregistreerd: zo maart 15, 2009 12:04 am Berichten: 100 Woonplaats: Den bosch
|
drom heet het ook vast MONACO aan de lek
_________________ Tony kart '10 Rotax max senior
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
bamacrew
|
Geplaatst: zo maart 14, 2010 12:04 pm |
|
|
het is geen huurkart, zover ik weet mag jeje eigen kart meenemen. zou ook wel mogen voorhet geld. maar ik dacht deel het even mee. vraag me ook af wat de entree gaat kosten....
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: zo maart 14, 2010 12:10 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Dan nog met je eigen kart op een baantje van 250 meter voor 750 euro Dat is natuurlijk nog belachelijk
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Basjuh
|
Geplaatst: zo maart 14, 2010 12:11 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Citaat: het is geen huurkart, zover ik weet mag jeje eigen kart meenemen. Op de site staat iedereen rijd met de zelfde kart, dus ga er maar vanuit dat het huurkarts zijn. Kunnen ook gehuurde rotax maxen zijn waar je meer rijd. Maar wellicht kan de opstarter van dit topic meer informatie geven.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Paulo27
|
Geplaatst: zo maart 14, 2010 1:46 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
belachelijk... veel te duur... IN Middelharnis doen ze het ook en daar kost het meedoen niets. Het gaat op uitnodiging, dus niet iedereen kan helaas meedoen, maar het gaat om de gemeente te promoten... dus moet je er dan zelf ook nog is 750 euro insteken..??? Kortom: gedoemd om te mislukken !
Neem is een voorbeeld aan anderen MONACO ?? pppfffffffff...
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
IncineratorX2
|
Geplaatst: zo maart 14, 2010 2:03 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
nee srry dat wordt em cker niet voor "ons"... 750 ballen ben je gek! dan doet ik mijn 2 uurs racejes wel voor 100 per team... Dit zijn idd Monaco prijzen. Tenzij je een r-max onder de bips krijgt... maar naar het geluid te horen op de site klinkt het redelijk honda gx-8ig. Leuk initatief maar beetje uit verband gerukt --> €750, 250mtr, huurkartjes. hier is een kort stukje over een meneer in een birel met crossblok : http://www.businessclubvvs.nl/nggallery/page-222/album-1/gallery-4/
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
bamacrew
|
Geplaatst: zo maart 14, 2010 4:25 pm |
|
|
@basjuh meer informatie heb ik ook niet:). ik weet via een vriendin van mij uit Schoonhoven dat dit evenement eraan kwam. maar de prijs is gewoon te duur. 250 meter is zo ongeveer het rechte stuk op Berghem achja kijken kan geen kwaad, misschien dat een collaatje ook 10 euro kost.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Clercqske
|
Geplaatst: zo maart 14, 2010 5:56 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
ik zou er zelf geen reclame mee durven maken bamacrew zat er zo aan tekomen met die prijs dat je niemand enthousiast ging make hé
_________________ Webshop Vici Motorsports!Facebook Vici Motorsports Like! Verdeler van: FA Kart - OTK - Fuchs Silkolene - AIM Mychron - Freem - Alpinestar - Arai
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
David
|
Geplaatst: zo maart 14, 2010 9:17 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Ach het is aardig dat iemand een evenement even meldt op het forum, misschien zijn er mensen uit de buurt die willen gaan kijken. Deelname zal inderdaad vanwege de hoge prijs niet bijzonder interessant zijn voor de meesten van ons. Overigens geldt hiervoor net als met de advertenties op Marktplaats: je bent niet verplicht de prijs te betalen, een ieder kan ervoor kiezen om niet deel te nemen, geen reden voor verontwaardiging of ophef dus.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Plukkie
|
Geplaatst: ma maart 15, 2010 3:45 pm |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
is € 892,50 euro op precies te zijn! Geen 750....
_________________ Uithof KWM kart Racing Team < = link UIthof KWM Kartschool < = link Indoor Game & Kartcentrum De UithofRK1 Dealer en Servicepoint EKS Dealer en Servicepoint NK & GK4 viertakt Servicepoint
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |