Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: NK sprint Emsburen
BerichtGeplaatst: di sep 16, 2008 6:53 pm 

Dit weekend hebben we meegedaan aan het 5de NK sprint in Emsburen

Een kort verslagje.

Zaterdag hadden we flink getraind en ben ik naar een afstelling aan zoeken.
Uiteindelijk ben ik de hele daq bezig geweest maar ik had wel een top afstelling op de kart gekregen.

Savonds hebben we onder het genot van een biertje (en nog een paar) lekker in het hotel gezeten en het team en zijn we rond half 2 gaan slapen (erg fout natuurlijk maar ja)

Daar hadden we s,ochtends wel spijt van toen we wekker om 7 uur afging maar goed

De eerste race starte ik als 3de.
Na een paar rondjes konden we met een groepje van 3 man uitlopen op de rest van het veld.
Ik lag de hele race vrij makkelijk 3de maar door een foutje moest ik de laatste paar rondes alle zeilen bijzetten om die plaats vast te houden.
Dit lukte en ik kwam als derde over de finish prima en dat was een bewijs dat de kart ook goed was.

In race 2 wed ik in de start in de rondte getikt en kon ik met zo'n 10 - 12 seconde achterstand in de achtervolging gaan.
Ik ben als een gek gaan rijden en binnen 16 rondjes had ik het gat helemaal dicht gereden en kon ik zelf nog iemand buitenom inhalen.
en werd ik 9de.
in deze race zette ik ook de op 1 na snelste race ronde neer

race 3 heb ik ook de op 1 na snelste rondetijd gereden maar verder heb ik het gewoon zelf verknalt. shit happens.

Uiteindelijk werd ik 7de van de dag en dat is erg teleurstellend gezien de goede snelheid die we hadden gevonden en gezien het goede resultaat in de eerste manch
Maar we kwamen ook om lol te maken en een leuk weekend te hebben en dat is ruimschoots gelukt

Volgende keer zijn we in Veldhoven en gaan we het opnieuw proberen (en eerder naar bed)

Afbeelding

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 16, 2008 7:39 pm 

Op de volgende link mijn verslag + enkele foto's: http://www.sebracing.nl/V4/index.php?op ... &Itemid=26 (Iets langer :P )

2007: Kampioen KBO KCT
2008: NK RK1 Junior
2009: NK RK1 Senior 4e
2010: Rotax rec

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]