Auteur |
Bericht |
Fart
|
Geplaatst: zo jan 16, 2005 8:47 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Hoi allemaal,
Vandaag was het zover, voor het eerst op een Tm 125 schakel op het circuit van Berghem wezen rijden.
En raad eens wie ik tegen kwam:Rotaxmax11 oftewel Mara.(mooie kart Mara!!)
Nou het begon al meteen goed, toen ik om 12.00 uur aankwam samen met nog twee kartmaatjes gingen we eerst de motoren warmdraaien.
Opzich ging dit goed totdat hij bij plusminus 30 graden bloktemperatuur begon in te houden (goed oppakken en dan buuwuuwuwwuw).
Wij kijken hmm strange maar om vijf over twaalf zijn we toch maar de koude baan opgegaan.
Maar stotterdestotter.....het blok liep verre van lekker. Nadat we andere naalden hadden geplaatst leek het beter(tot aan het eind van de pitsstraat) weer terug, halve middag liggen k*tten en ra ra wat was het nou....
Boven op de Mikuni carburateur hadden we een slangetje vervangen of eigenlijk vernieuwd omdat hier een klein gaatje in zat. wat blijkt nou DAT hoorde zo .
Slangetje eraf en jawel hoor gaan als de brandweer, nouja de kart dan, ik niet zo helaas heb ik maar een rondje of 11 kunnen rijden en mijn Bridgestones YGA met 0.9 bar erin hadden bar weinig grip vondt ik.
Maar na een rondje of 4 werd dit beter, links en rechts kwamen ze me voorbij maar dat boeit niet, er was er zelfs een die me even aan wou duwen (ik zat zeker in de weg lol) maar de grip was verre van goed.
Waarschijnlijk omdat ik (nog) te langzaam reed. M,n beste tijd was 58,99 in rondje 9 poe poe dat wordt nog lekker veel trainen! Maar ik heb er al wel heel erg van genoten.
Greetz Fart !
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo jan 16, 2005 8:56 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Hee Fart!
Leuk dat je eindelijk hebt kunnen rijden. Het was vandaag zeker mooi weer ervoor. Begin langzaamaan te overwegen mijn vooroordelen over het rijden in de winter bij te gaan stellen
Welke lay-out reden jullie in Berghem? Ik vind 58.99 helemaal niet verkeerd voor een eerste keer hoor, en idd, wat maakt het nou uit dat ze je voorbij gaan.
Dat je de hele dag hebt lopen prutsen heeft iedereen wel gehad in het begin (ben ff vergeten of je hiervoor nog een andere kart hebt gehad). Kan me zelf nog iets herinneren van verkeerd gemengde benzine Duurde ook heeel lang voordat we daarachter waren.
Zal je tijd even in het rondetijdentopic noteren.
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: zo jan 16, 2005 9:00 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
nee dit is mijn eerst kart en we reden de lange baan met de laatste lus voor start finish erbij!! Het weer was super maar eh laat die tijd maar ff weg a.u.b
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo jan 16, 2005 9:03 pm |
|
|
Te laat hahaha.
Heb nog nooit op de lange baan gereden, maar ik denk dat je je niet hoeft te schamen voor je rondetijd hoor, en zodra je em verbeter pas ik het gewoon weer aan
|
|
Omhoog |
|
|
Unknown User
|
Geplaatst: zo jan 16, 2005 9:24 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: zo jan 16, 2005 9:26 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
|
igot
|
Geplaatst: zo jan 16, 2005 9:49 pm |
|
|
Fart, ook ik was geweest Heb eergister een nieuwe kart gehaald en reed vndg voor de eerste keer (rotax max, blauwe bakken, kombikart frame).
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo jan 16, 2005 10:00 pm |
|
|
Hoi Igot, welkom op het kartforum!
Als je rondetijden hebt gemeten, post ze even, dan zet ik ze in het betreffende topic
|
|
Omhoog |
|
|
igot
|
Geplaatst: zo jan 16, 2005 10:16 pm |
|
|
Heb helaas niets gemeten, beschik NOG niet over de juiste meet materiaal Maar zo'n meter is toch verdomd handig.
Offtopic: welke laptimer raden jullie mij aan?
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo jan 16, 2005 10:34 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: zo jan 16, 2005 10:43 pm |
|
|
igot schreef: Fart, ook ik was geweest Heb eergister een nieuwe kart gehaald en reed vndg voor de eerste keer (rotax max, blauwe bakken, kombikart frame).
Ow leuk joh,maar ik had het vandaag te druk met mezelf dus ik heb je niet opgemerkt
Hoe ging het??
|
|
Omhoog |
|
|
igot
|
Geplaatst: zo jan 16, 2005 10:52 pm |
|
|
Ja, ging wel lekker...al ergerde ik me wel aan wat klojo's die naar mijn zin op een te lompe manier inhaalde... Maar mischien hoort het zo wel, ik weet het niet, dit was namelijk de eerste keer dat ik in eigen kart stapte
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo jan 16, 2005 11:10 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Hee Guys,
Geweldig dat jullie vandaag gekart hebben, het was zeker goed weer en
zoals David reeds vermeld, ook ik ga mijn woorden terugnemen mbt het
niet Karten in de winter !
Als ik jullie verhalen lees wordt ik nog meer jaloers. Zoals jullie weten (en
wellicht ook wel reeds vergeten zijn), ik heb na de zomervakantie een
nieuwe Kart (nieuw 2e hands) aangeschaft en heb door ziekte (operatie) helemaal nog niet kunnen rijden.
Het mag qua ziekte wel weer, maar steeds weer als ik denk dat het gaat regenen blijft het droog. En achteraf (zoals vandaag) sla ik mezelf voor
me kop dat ik niet geweest ben.
Het is erg frusterend als ie mooi staat te glimmen in de garage, maar je nog nooit gereden hebt, ggrrrrrrrrrrrrr.
Aankomend weekend niet (we gaan naar de kartshow in Duitsland) maar
het weekend erop ga ik zeker (let maar op, dan regent het juist, ik heb
dat soort pech altijd nm.)
Oh ja... IGOT...
Van harte welkom op dit geweldige forum, hoop dat je een hoop leesplezier heb hier en dat je het doorverteld aan al je Kartvrienden/kenissen.
L8ter....
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: zo jan 16, 2005 11:14 pm |
|
|
Ga je ook naar Offenbach Paolo27? Dan zie ik je misschien nog wel.
Wij gaan namelijk ook!
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo jan 16, 2005 11:20 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, wij gaan ook !
(David en Ik en misschien Peter ook)
Effe bellen dan daar !
1e buitenlandse Forummeeting ????
L8ter.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|