Auteur |
Bericht |
Paulo27
|
Geplaatst: do nov 04, 2004 8:36 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Ja, ja.......
Heb vandaag een heel prettig gesprek gehad wat resulteerde in de
uitnodiging van het TRC Karting Team (nieuw team van oud Europees/NL kampioen), om a.s. seizoen in hun team mee te doen aan de Rotax Max Chrono wedstrijden.
Voor mij zal dat gebeuren in de Olympische klasse. (aankomend geweld)
Ja, ik vind het wel gaaf en ik ga uiteraard heel veel leren.
Gaaf toch !
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: do nov 04, 2004 8:39 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Zo zeg das inderdaad heel erg gaaf!
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk (zou niet weten hoe zoiets georganiseerd wordt)?
Wens je in ieder geval heel veel plezier en succes, en hoop natuurlijk op kleurrijke verslagen van je races 
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: do nov 04, 2004 9:14 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Hoe bedoel je in z'n werk ????
Ik heb via via gehoord dat er een nieuw team opgericht zou worden met nieuwe karttalenten, maar dan in de Senior sfeer (zeg maar 30+).
Een vriend van mij kende desbetreffende persoon, en we zijn er samen
naar teo gegaan.
Zo kwamen we al gauw in gesprek, heb hem de foto's laten zien van mijn huidige kart, nog even gesproken over de aanwezige ervaring (not dus, allen indoor), maar dat scheen juist goed te zijn.
Waar hij naartoe wil is dat hij de buitenwereld wil laten zien dat je ook ver kan komen met wat oudere rijders die op het moment van starten,
geen tot weinig ervaring in Outdoor Karting hadden.
Het mooie is dat hij zelf de brandstof en banden sponsord, dus dat zit goed lijkt me.
Iedere rijder betaald alleen 85 euro per race waaraan hij/zij mee wil doen.
Piece of cake dus.
De verslagen komen dan vanzelf.
Thanks
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: do nov 04, 2004 9:44 pm |
|
|
Nou dat klinkt niet verkeerd toch?
Wanneer gaat het beginnen en kunnen we naar een race komen kijken om je aan te moedigen?
|
|
Omhoog |
|
 |
peter
|
Geplaatst: vr nov 05, 2004 7:35 am |
|
Geregistreerd: za aug 21, 2004 3:20 pm Berichten: 1359 Woonplaats: Fijnaart
|
hmmm volgend jaar wordt ik 30
dat je geen ervaring hebt is heel mooi dan kunnen ze je nog helemaal kneden zeg maar
gefeliciteerd met je nieuwe team
ik denk dta we maar eens moeten gaan kijken met zijn allen
en natuurlijk moet er wel een sticker van ons op komen he
_________________ Driften kost tijd , het is alleen zo leuk
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: vr nov 05, 2004 5:50 pm |
|
|
Hele kart volplakken met stickers van het forum
Haha nee hoor, zou zonde zijn van het CRG stickersetje dat er nu op zit.
|
|
Omhoog |
|
 |
rotaxmax11
|
Geplaatst: vr nov 05, 2004 7:44 pm |
|
Geregistreerd: wo aug 11, 2004 8:40 am Berichten: 897 Woonplaats: Wijchen
|
hm.. twee keer mijn leeftijd is ook dertig..
ZOIETS HEB IK DUS OOK NODIG!!!!
ik ga volgend jaar ook chrono doen, waarschijnlijk ook senior, maar dan in de gewone senior klasse.. wel cewl Paulo, rijden we misschien een paar keer tegen elkaar in de training
Maareh.. 85 euro is echt niet duur.. da's gewoon het inschrijfgeld  !
Nou, iig gefeliciteerd!
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: vr nov 05, 2004 8:45 pm |
|
|
Dat klopt en dan nog 85 per race..... maar je weet het ik ben een slimme
buitenlander.... dat heb ik dus uitbesteed !
SPONSORING noemen ze dat toch ??
Heb vernomen van diverse Senior rijders, dat er echt hele grote rijders
bijzitten en daar wil ik me dus nu niet aan wagen. Vnaddar de Olympische klasse.
Lijkt me wel leuk om samen te trainen, maar dat hadden we toch sowieso al afgesproken ???
Suc6
|
|
Omhoog |
|
 |
rotaxmax11
|
Geplaatst: za nov 06, 2004 8:06 pm |
|
|
haha, klopt!
lijkt me leuk, want als je met meerderen traint, dan leer je ook heel veel van elkaar. Daar word je echt wel sneller van.. maarja... als je in dezelfde klasse rijdt, ga je niet zo snel info ofzo geven..
Maar dat is nu toch niet van toepassing, omdat jij in de Olympische gaat rijden en ik in de senior.
Oja.. mijn 'leasevader' Koot, wil misschien ook gaan rijden en misschien ook een race ofzo meedoen.. dan komen jullie elkaar tegen, want hij wil dan ook Olympische gaan doen!
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: za nov 06, 2004 9:10 pm |
|
|
Ik zal hem een lesje leren..... hij mag mijn uitlaat goed bestuderen
want erder komt ie niet...... (geintje)
Niet al die belangrijke info die ik op het forum gezet heb aan hem geven,
hij weet al zoveel, dus ik moet het nog inhalen.
Cu
|
|
Omhoog |
|
 |
rotaxmax11
|
Geplaatst: zo nov 07, 2004 7:06 pm |
|
|
haha, is goed 
|
 |
mats
|
Geplaatst: vr jan 07, 2005 5:11 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 07, 2005 5:02 pm Berichten: 917 Woonplaats: Alkmaar
|
Paulo27 schreef: Voor mij zal dat gebeuren in de Olympische klasse. (aankomend geweld)
Hee, denk maar niet dat die Olympische klasse rustiger is hoor, de snelste rijder van de olympische klasse zit bijna altijd een halve seconde achter de snelste rijder van de senioren,
Ikzelf rij ook bij de Chrono nu de wintercup, Olympische klasse, deze zomer rij ik ook mee, ook weer in de Olympische klasse, dit is beetje de heftigste klasse samen met de senioren ook al zou je denken van niet omdat de olympische klasse betekent : rijders met minder ervaring en kleiner budget,
Met de training rij je zo ie zo bij elkaar, de minimax-en en de junioren trainen samen, de senioren, olympische en senioren + trainen ook samen...
nu bij de wintercup is het zelfs zo dat tijdens de wedstrijden de senioren en de olympische klasse ook tegelijk rijden..
zie jullie wel bij de chrono!
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: vr jan 07, 2005 5:22 pm |
|
|
Hoi Mats, welkom op het forum!
Citaat: Hee, denk maar niet dat die Olympische klasse rustiger is hoor, de snelste rijder van de olympische klasse zit bijna altijd een halve seconde achter de snelste rijder van de senioren,
Dat was Paulo en mij ook al opgevallen tijdens de vorige wintercup wedstrijd in Berghem.
Snap nogsteeds niet precies hoe het nou geregeld wordt wie er in de Olympische klasse rijdt, en wie niet als je zo naar die tijden kijkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
mats
|
Geplaatst: vr jan 07, 2005 5:26 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 07, 2005 5:02 pm Berichten: 917 Woonplaats: Alkmaar
|
Je schrijft je in en dan kan je kiezen welke klasse, maar al ben jij te sterk in bijvoorbeeld de olympische klasse, je word bijvoorbeeld steeds 1e met 5 seconden op nummer 2, dan word je uiteraard overgeplaatst naar de senioren, de rijders bij de olympische klasse zijn over het algemeen mensen die gewoon een wedstrijdje willen rijden, weinig ervaring hebben, of een minder ruim budget, dat de tijden niet zoveel schelen tussen senioren en olympische is mede omdat de karts precies het zelfde zijn, qua gewicht en materiaal-eisen, beide moeten ze 163 kilo wegen inclusief rijder + pak etc. de senioren + klasse is uiteraard "langzamer" omdat deze wel hetzelfde materiaal hebben, maar een minimum gewicht moeten hebben van 185 kilo,
_________________ [url=http://www.energycorse.com] Energy Corse[/url]
|
|
Omhoog |
|
 |
rotaxmax11
|
Geplaatst: vr jan 07, 2005 5:48 pm |
|
|
hey mats, welkom!
ik heb ook gezien dat de verschillen tussen de senioren en de olympische klasse niet zo groot zijn. Eigenlijk is het gewoon hetzelfde vind ik... en bij de olympische klasse rijden volgens mij ook coureurs die net zo'n groot bet (of wel groter) dan ik hebben.. maar het zal wel  !
Ik zie jullie allemaal wel op 2 april in Berghem!
|
 |