Tsja, dan schiet er wat mij betreft weinig over
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
.
Jammer, had me er na zoveel jaren op verheugd om daar weer eens te zijn dit is voor ons een goede reden om dat hele end niet te rijden om te gaan kijken.
Toch denk ik wel dat dit naast een stukje eigen verantwoordelijkheid van die overtredende rijders ook een flinke makke is in de eigen handhaving door de Raceway.
Hadden die toen ingegrepen dan was deze maatregel en de slechte feedback echt niet nodig geweest.
Stelt tweetakters in het algemeen ook ten onrechte in een kwaad daglicht. De oplossingen om geluid voor zover nodig in te dammen zijn zoals iedere betrokkene karter ook weet namelijk gewoon ruimschoots in de handel voorhanden en zo goed als overal verplicht, bijna iedere rijder -helaas kennelijk niet allemaal- heeft daarin veel geld en tijd geïnvesteerd.
Kwestie van meten en/of in de gaten houden door de baanbeheerder, overtreders stuur je voordat het hinder geeft van de baan, gebeurt elders ook.
Alleen zo houdt je goede betrekkingen met je wijde omgeving, zeker nu het karten daar vast met een extra oplettend oor en oog wordt gevolgd, men heeft helaas sneller een goede naam afgebroken dan hersteld. Werk aan de winkel dus!
Afijn, schrapje erdoor op de kalender dan maar.
Dank voor het melden Bas!