Zooo ik zal ook even een verslagje tikken over de afgelopen Kartforummeeting, gisteren niet meer aan toe gekomen.
Zaterdag kwam ik rond een uur of half 1 aan op Genk, ik zag wel al wat karts van forumleden, maar iedereen zat natuurlijk in de kantine

Op de parkeerplaats kwam ik Marijn en Anthony Kremers van Havel Racing tegen die ook het hele weekend zouden blijven.
Na een kop koffie in de kantine gingen even de kart van Paul ingestraald en naar Dennis en Willem Kroes gekeken die de tandwielverhouding van een DD2 gingen veranderen.
Kort nadat de eerste mensen weer de baan op gingen begon het te regenen. Het heeft ongeveer een kwartiertje geregend en dat was ook meteen de enige regen het hele weekend, daarna bleef het droog

Nuno had gezegd vroeg aanwezig te zijn, maar het werd steeds later en Nuno was nergens te bekennen. Er kan natuurlijk van alles gebeuren op weg naar de kartbaan, je kan tegen een boom rijden, de loterij winnen, verkeerd rijden en in Noorwegen uitkomen, of ontvoerd worden door Marsmannetjes, dus toch maar even bellen waar ie bleef. Vijf minuutjes later was Nuno aanwezig, de Marsmannetjes hadden alleen zijn bus ontvoerd dus moest hij alles over laden in 2 auto's en aanhangertjes vandaar de vertraging.
Omdat mijn koppeling al de nodige slijtage vertoonde had ik besloten om zaterdag niet te rijden en alleen zondag de baan op te gaan. Laatste uurtje op de zondag had ook nog een optie geweest, maar dat vond ik toch wat prijzig met 66 cent per minuut. Ik had dus tijd zat om wat fotootjes te schieten, met iedereen een praatje te maken, mijn kart klaar te maken, en te helpen met het opbouwen van de tent.
Er stond een aardig briesje tijdens het tentopbouwen, dus dat ging wat moeizamer dan anders, maar op zich stonden beide tenten vrij vlot, ook dit keer kwam mijn aanhangertje weer goed van pas bij gebrek aan een trap

Behalve de nodige aktie op de baan werd er ook gescheurd op de parkeerplaats waar Dennis Kroes de boel onveilig maakte op de scootmobiel van een trouwe kartfan!
Ondertussen waren ook Rick en Philip (Ross1961) gearriveerd die alvast hun karts in orde brachten voor de zondag.
Helaas bleek het instralen van het blok van Paul maar tijdelijk te helpen, en liep het ding eerst vast om vervolgens na reparatie weer dezelfde kuren te vertonen als voor het instralen (en ik was echt uitgeput van de eerste keer, dus een tweede keer zat er niet meer in). Nog van alles geprobeerd, maar zelfs de hulp van Anthony van Havel mocht niet baten.
Het begon al donker te worden dus hoogste tijd om de BBQ aan te slingeren. Nuno, Paul en Mat hadden voor BBQ's en bier gezorgd en iedereen had vlees meegenomen. Was erg lekker en erg gezellig.
Toen iedereen genoeg gegeten had ging de BBQ uit, en hebben we een rondje gelopen over het circuit. Toch wel een stukkie verder lopen dan een rondje Emsbüren

Na nog wat nagepraat te hebben was het tijd om te gaan slapen, en ben ik mijn slaapzak in gekropen. Kan niet zeggen dat ik bijzonder goed geslapen heb, maar in tegenstelling tot wat ik van sommige andere mensen hoorde had ik het niet koud gelukkig.
Volgende ochtend vroeg op, even ontbijten en klaarmaken om de baan op te gaan. Ondertussen arriveerden er steeds meer Kartforumleden, en werd het steeds voller op de parkeerplaats. Joris was er inmiddels ook, dus eerst nog even de winnaar van de Kartforumquiz de prijs uitgereikt

Daarna zelf de baan op gegaan en wat rondjes gereden. Binnen gekomen, even alles gecontroleerd en alles zag er prima uit. Helaas was dat anders toen ik na mijn 2e stint binnenkwam, toen bleek 1 van mijn koppelingspennen gebroken te zijn (was er al een beetje bang voor) en hield ik het maar voor gezien wat rijden betrof. Heb me de rest van de dag dus bezig gehouden met de dingen waar ik zaterdag ook al mee bezig was

Rond een uur of 3 weer geprobeerd een groepsfoto te maken, hoewel niet iedereen zijn kart erbij gezet heeft stonden er toch aardig wat. Er waren dan ook aardig wat forumleden aanwezig, ik zal even en lijstje maken en hopen dat ik niemand vergeet.
-Nuno & Mat
-Joris
-Philip (Ross1961)
-Bask
-Bob77
-Cristian (Offenc)
-Dennis
-Paulo
-Leon (DHKarting)
-Nick & zijn vader
-Basjuh & zijn vader
-Jeffrey & zijn vader
-Rick
-Dave S
-Paul & Kevin
-Mr. X
-Edwin (Kartje)
-Havelracing (Marijn & Anthony Kremers)
-Chris & Team Kroes
-Rudi
-Nicole
-David
Aan het eind van de dag hebben we de tenten afgebroken, de BBQ nog even aangeslingerd en wat nagepraat alvorens op huis aan te gaan.
We kunnen weer terugkijken op een supergeslaagde forummeeting. Zoals gewoonlijk wil ik weer iedereen bedanken voor de gezelligheid, met in het bijzonder Nuno, Mat en Paul die voor de tenten en de BBQ's gezorgd hebben

Ik heb aardig wat fotootjes geschoten, dus het is wel even werk om ze online te zetten, ik hoop het in de loop van de week af te hebben dus nog even geduld.