Ga naar pagina Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 61  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 907 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma sep 07, 2009 8:07 pm 

Ook ik heb kunnen rijden... maar bij lange na niet zo goed als ik gehoopt had.
- 1e keer rijden na 200 meter, slaat motor af, niet meer aan de praat te krijgen (bougie vervangen en hij reed weer)
- toen naar binnen om van een 80 tandwiel naar een 75 tandwiel achter te gaan... topsnelheid was goed, echter onderin
bijna tot geen trekkracht
- toen naar binnen voor een 78 tandwiel, was onderin vele malen beter, maar toch niet snel genoeg..
- daarna weer rijden en toen had ik een compleet rond voortandwiel (tandjes helemaal weggesleten)
- na veel pijn en moeite via Anthony (Havel Racing) een nieuwe gekocht, waarvoor dank !
- toen weer rijden met Philip, Rick en Nuno samen.... Philip had heimwee naar het gras en dus maar maaien in het 1e rondje,
is wel daarna doorgereden. Rick ben ik voorbijgereden, zijn kart lag niet goed op de baan, dus hard werken.... en door Nuno
ben ik helemaal gek gereden... wat gaat die DD2 van hem hard zeg....
Maar al met al... constateer ik dat mijn motor gewoonweg niet goed is.... wat ik ook doe, ik kom niet boven de 14800 rpm, (kan tot 17.000 rpm)
wordt op de rechte stukken zelfs door een junior max ingehaald... kortom, mijn motor en carburateur moet is flink nagekeken worden. (op papier moet hij 36pk hebben, maar in de praktijk zo'n 10pk minder)
Ik reed vorig jaar met mijn Rotax Max nm betere tijden dan gisteren met mijn Vortex SuperROK... gggrrrrr....

Hij gaat snel naar Martijn Koene.....

Daarnaast wil ik iedereen bedanken voor de gezellige dag, alle forumleden, Team Kroes, Ouders, kinderen, supporters etc.....

op naar de volgende meeting !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 07, 2009 8:44 pm 

wij hebben weer eens een top weekend gehad op genk waar we al zeker een jaar niet meer waren geweest.
het was voor mijzelf ook al bijna een jaar geleden dat ik weer intensief heb gereden.
de zaterdag zijn we niet gaan rijden maar alles opgezet en een beetje kijken bij de andere.in de avond lekker de bbq aan en een biertje erbij.
rond twaalf uur hebben we nog een rondje over het cirquit gelopen,en het werd aardig frisjes.
heeft nog wel even geduurt voordat wij (mat,david en ik)konden gaan pitten,aangezien we een show kregen van de comedycapers die in de tent naast ons sliepen waar je gewoon niet doorheen kon slapen :lol:
volgende ochtend vrij vroeg op de baan en was erg tevreden hoe de kart lag op de baan en hoe de moter liep.
klijne veranderingen aan de banden en kart en mijn grip was nog beter,wat loopt zon dd2 hard op dat rechte stuk zeg :shock:
nog leuk kunnen rijden met phillip ,rick en paulo.
veel goede tips gehad nog van willem en dennis waarvoor dank,het ging steeds sneller en word nog sneller =D)
wel was het balen voor david dat zijn koppeling het eigenlijk aan het begin van de dag het begaf.
aan het eind van de dag nadat we hadden opgeruimd waren alleen mat ,david en ik nog op het terrijn en hebben we nog maar even de grill aangezet.
alles bij elkaar was GENK gewoon weer top =D)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 07, 2009 9:13 pm 

Enkele foto's van team kroes:
http://www.teamkroes-gallery.com/v/2009/genktest/

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 07, 2009 9:17 pm 

Leuke foto's ... moet die van mij ook nog even op de PC zetten, uitzoeken en op mijn site plaatsen...

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 07, 2009 9:23 pm 

leuke fotos ja ook toen die man nog in de kart werd gezet, was erg leuk.
lekker fles wijn nog gehad van die vriendelijke man op zaterdag avond :lol:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 07, 2009 9:34 pm 

Zooo ik zal ook even een verslagje tikken over de afgelopen Kartforummeeting, gisteren niet meer aan toe gekomen.
Zaterdag kwam ik rond een uur of half 1 aan op Genk, ik zag wel al wat karts van forumleden, maar iedereen zat natuurlijk in de kantine :) Op de parkeerplaats kwam ik Marijn en Anthony Kremers van Havel Racing tegen die ook het hele weekend zouden blijven.
Na een kop koffie in de kantine gingen even de kart van Paul ingestraald en naar Dennis en Willem Kroes gekeken die de tandwielverhouding van een DD2 gingen veranderen.
Kort nadat de eerste mensen weer de baan op gingen begon het te regenen. Het heeft ongeveer een kwartiertje geregend en dat was ook meteen de enige regen het hele weekend, daarna bleef het droog :D
Nuno had gezegd vroeg aanwezig te zijn, maar het werd steeds later en Nuno was nergens te bekennen. Er kan natuurlijk van alles gebeuren op weg naar de kartbaan, je kan tegen een boom rijden, de loterij winnen, verkeerd rijden en in Noorwegen uitkomen, of ontvoerd worden door Marsmannetjes, dus toch maar even bellen waar ie bleef. Vijf minuutjes later was Nuno aanwezig, de Marsmannetjes hadden alleen zijn bus ontvoerd dus moest hij alles over laden in 2 auto's en aanhangertjes vandaar de vertraging.
Omdat mijn koppeling al de nodige slijtage vertoonde had ik besloten om zaterdag niet te rijden en alleen zondag de baan op te gaan. Laatste uurtje op de zondag had ook nog een optie geweest, maar dat vond ik toch wat prijzig met 66 cent per minuut. Ik had dus tijd zat om wat fotootjes te schieten, met iedereen een praatje te maken, mijn kart klaar te maken, en te helpen met het opbouwen van de tent.
Er stond een aardig briesje tijdens het tentopbouwen, dus dat ging wat moeizamer dan anders, maar op zich stonden beide tenten vrij vlot, ook dit keer kwam mijn aanhangertje weer goed van pas bij gebrek aan een trap :D
Behalve de nodige aktie op de baan werd er ook gescheurd op de parkeerplaats waar Dennis Kroes de boel onveilig maakte op de scootmobiel van een trouwe kartfan!
Ondertussen waren ook Rick en Philip (Ross1961) gearriveerd die alvast hun karts in orde brachten voor de zondag.
Helaas bleek het instralen van het blok van Paul maar tijdelijk te helpen, en liep het ding eerst vast om vervolgens na reparatie weer dezelfde kuren te vertonen als voor het instralen (en ik was echt uitgeput van de eerste keer, dus een tweede keer zat er niet meer in). Nog van alles geprobeerd, maar zelfs de hulp van Anthony van Havel mocht niet baten.
Het begon al donker te worden dus hoogste tijd om de BBQ aan te slingeren. Nuno, Paul en Mat hadden voor BBQ's en bier gezorgd en iedereen had vlees meegenomen. Was erg lekker en erg gezellig.
Toen iedereen genoeg gegeten had ging de BBQ uit, en hebben we een rondje gelopen over het circuit. Toch wel een stukkie verder lopen dan een rondje Emsbüren :P
Na nog wat nagepraat te hebben was het tijd om te gaan slapen, en ben ik mijn slaapzak in gekropen. Kan niet zeggen dat ik bijzonder goed geslapen heb, maar in tegenstelling tot wat ik van sommige andere mensen hoorde had ik het niet koud gelukkig.

Volgende ochtend vroeg op, even ontbijten en klaarmaken om de baan op te gaan. Ondertussen arriveerden er steeds meer Kartforumleden, en werd het steeds voller op de parkeerplaats. Joris was er inmiddels ook, dus eerst nog even de winnaar van de Kartforumquiz de prijs uitgereikt :D
Daarna zelf de baan op gegaan en wat rondjes gereden. Binnen gekomen, even alles gecontroleerd en alles zag er prima uit. Helaas was dat anders toen ik na mijn 2e stint binnenkwam, toen bleek 1 van mijn koppelingspennen gebroken te zijn (was er al een beetje bang voor) en hield ik het maar voor gezien wat rijden betrof. Heb me de rest van de dag dus bezig gehouden met de dingen waar ik zaterdag ook al mee bezig was :)
Rond een uur of 3 weer geprobeerd een groepsfoto te maken, hoewel niet iedereen zijn kart erbij gezet heeft stonden er toch aardig wat. Er waren dan ook aardig wat forumleden aanwezig, ik zal even en lijstje maken en hopen dat ik niemand vergeet.

-Nuno & Mat
-Joris
-Philip (Ross1961)
-Bask
-Bob77
-Cristian (Offenc)
-Dennis
-Paulo
-Leon (DHKarting)
-Nick & zijn vader
-Basjuh & zijn vader
-Jeffrey & zijn vader
-Rick
-Dave S
-Paul & Kevin
-Mr. X
-Edwin (Kartje)
-Havelracing (Marijn & Anthony Kremers)
-Chris & Team Kroes
-Rudi
-Nicole
-David

Aan het eind van de dag hebben we de tenten afgebroken, de BBQ nog even aangeslingerd en wat nagepraat alvorens op huis aan te gaan.
We kunnen weer terugkijken op een supergeslaagde forummeeting. Zoals gewoonlijk wil ik weer iedereen bedanken voor de gezelligheid, met in het bijzonder Nuno, Mat en Paul die voor de tenten en de BBQ's gezorgd hebben :LL

Ik heb aardig wat fotootjes geschoten, dus het is wel even werk om ze online te zetten, ik hoop het in de loop van de week af te hebben dus nog even geduld.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 7:13 am 

1ste onboardfilmpje online
Dennis rijd met z,n dd2 achter mij aan(nm 9)

http://www.youtube.com/watch?v=mJhHV97kdek

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 7:30 am 

Paulo. Ingehaald worden door een Junior is op Genk niet zo raar. Die gaan daar harder dan een Senior Max.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 9:06 am 

Off topic op mylaps staat toch iets anders daar zijn de seniors toch echt wel sneller op Genk als een junior.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 9:37 am 

Net alles netjes opgeruimd en alle VOLLE accu's weer terug geplaats en wat denken jullie.
Mijn kart starten en lopen het lag dus gewoon aan de accu. :lol:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 3:55 pm 

@ Paul.
Ja ik heb het over het rechte stuk he. Daar gaan ze harder dan een Senior max. Maar een ECHTE Senior Max heeft voorremmen dus dat maakt wel een verschil.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 5:09 pm 

@ washandje,

Paulo rijd met een Vortex Superrok..die hoort normaliter toch echt harder te lopen als de max, zowel senior als junior

BoBaArt Kartracing

Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 5:13 pm 

Dat weet ik :wink:
Maar ik bedoel te zeggen dat die zeker niet moeten worden onderschat op Genk :D

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 5:29 pm 

Nou Paul
Mot niet gekker worden hoor. :lol:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 5:30 pm 

Washandje schreef:
Dat weet ik :wink:
Maar ik bedoel te zeggen dat die zeker niet moeten worden onderschat op Genk :D

er is toch nog altijd een groot verschil tussen junior en senior op genk hoor :wink:
senior gaat wel degelijk sneller :wink:

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 907 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 61  Volgende