Auteur |
Bericht |
SkeurijzeR
|
Geplaatst: za dec 10, 2005 7:54 pm |
|
|
jah ik rij olympisch
_________________  To finish first, you first have to finish!
|
|
Omhoog |
|
 |
mats
|
Geplaatst: za dec 10, 2005 7:55 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 07, 2005 5:02 pm Berichten: 917 Woonplaats: Alkmaar
|
Groot startveld of weet je niet ?
_________________ [url=http://www.energycorse.com] Energy Corse[/url]
|
|
Omhoog |
|
 |
SkeurijzeR
|
Geplaatst: za dec 10, 2005 7:58 pm |
|
|
ik weet t niet eerlijk gezegd.....ben alleen maar druk geweest met rijden 
|
|
Omhoog |
|
 |
mats
|
Geplaatst: za dec 10, 2005 7:58 pm |
|
|
oke!
succes morgen, kijk uit met de start met die gasten 
|
|
Omhoog |
|
 |
Robbifumi
|
Geplaatst: za dec 10, 2005 8:03 pm |
|
Geregistreerd: do dec 30, 2004 11:59 pm Berichten: 385 Woonplaats: Drenthe
|
Hey misschien kom ik ook nog wel ff langs..
waarschijnlijk ga ik morgen een pitskarretje ophalen in Elst
_________________ * Het feit dat je paranoïde bent wil niet zeggen dat je niet achtervolgd wordt. 
|
|
Omhoog |
|
 |
SkeurijzeR
|
Geplaatst: za dec 10, 2005 8:15 pm |
|
|
mats schreef: oke! succes morgen, kijk uit met de start met die gasten 
wie ik voor hun?
of hun voor mij  hehe
 wie zien wel wat er gebeurt
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: za dec 10, 2005 9:22 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Joost....
ERG VEEL SUC6...... zet ze minimaal op een ronde achterstand...
Suc6
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: zo dec 11, 2005 5:44 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Ben net weer terug. Ik ben niet tot het eind gebleven want het was toch best wel koud, dus weet niet precies hoe de laatste races gegaan zijn.
Natuurlijk was onze aandacht vooral gevestigd op SkeurijzeR die vandaag zijn eerste race met een Rotax Max reed, en hoewel hij zelf niet helemaal tevreden was vond ik dat ie het toch absoluut niet slecht deed, en hij had een paar mooie gevechten op de baan. In de eerste twee races werd ie iedere keer vierde in zijn klasse, wat toch een mooie prestatie is als je voor het eerst meedoet.
In de tweede race was er ook nog een spectaculaire crash net na de start aan het einde van het rechte stuk, waarbij behoorlijk veel karts betrokken waren. Er was schade zat, maar gelukkig geen ernstige verwondingen.
Ben vandaag toch nog aardig wat forumleden tegen gekomen:
-Joris
-JVD
-SkeurijzeR
-Little_thump
-Mats
-Mara
-Carpy
-Havel
Of Ron nog gekomen is weet niemand aangezien we niet weten hoe die eruit ziet 
|
|
Omhoog |
|
 |
joris
|
Geplaatst: zo dec 11, 2005 6:02 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ja koud ja maar daar is het dan ook winterkampioenschappen voor
ben benieuwd naar de uitslagen van skeurijzer want die race die ik gezien had zat de sneheid er goed in alleen kwam die uit de pit niet weg (motor wou niet starten ofzo ??)
|
|
Omhoog |
|
 |
mats
|
Geplaatst: zo dec 11, 2005 7:06 pm |
|
|
Jammer dat er bij de Olympische klasse maar 7 rijders waren, had er wel meer verwacht, al hebben ze er 9 rijden ze met eigen klasse.
|
|
Omhoog |
|
 |
Ron88
|
Geplaatst: zo dec 11, 2005 8:14 pm |
|
Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm Berichten: 1303 Woonplaats: Nuland
|
Was Skeurijzer nummer 7??
Want die kart startte niet helemaal super haha!!
Jawel...deze jongeman is ook even geweest...zoals beloofd alle 2e races gezien...maar mijn pa kreeg ijsklonten als tenen dus ben ik maar zo vrij geweest om mee naar huis te gaan..
Paar heftige chrashes gezien...maar zeker wel competitie....staan er van die mauwende kutmensen die altijd alles beter weten naast me over dat het met kunstlicht rijden nadelig is....wtf kan dat wat schelen...condities zijn voor de 1e en laatste precies t zelfde...dus niet miepen!!
_________________ Koos Kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
SkeurijzeR
|
Geplaatst: zo dec 11, 2005 8:42 pm |
|
|
ff korte reactie (kan nog nie veel type, gevoel in de vingers is weg  )
ik ree met nr 77.
Eerst zat de startmotor telkens vast, dus met hamer moeten bewerken, en ook paar keer (na die crachs) kreeg die geen benzine, dus was wel ff spannend, maar gelukkig altijd nog aan de praat gekregen, al liep de achterstand daarvoor wel erg op
de derde manch had ik superstart, maar toen ree er 1 voorme die iets te langzaam ging en ik had niet de ruimte om hem in te halen, en toen spinde ik:S en ook toen kreeg ik de motor eerst niet aan de gang, dus grote achterstand. maarja........
Mn banden waren echt helemaal op, nix geen grip meer, dus met onderstuur de bocht in, en met overstuur de bocht uit. maar toch reed ik nog goede rondetijden, en voor eerste race kan ik eigenlijk niet klagen!
k zal morgen ofzo wel ff groter verslag doen...
|
|
Omhoog |
|
 |
little_thumb
|
Geplaatst: zo dec 11, 2005 9:20 pm |
|
Geregistreerd: za mei 07, 2005 5:46 pm Berichten: 209 Woonplaats: Genemuiden
|
Hmm was zeer mooi de races laatste icc race was ik niet bij maar wat ik heb gehoord was als eentje paar meter de lucht is in gegaan ambulance erbij dus tjaa het is vandaag niet zonder puin hoop gebleven
_________________ Een echte man zorgt als ie karten kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.beneluxracing.com
|
|
Omhoog |
|
 |
vince
|
Geplaatst: ma dec 12, 2005 12:39 am |
|
Geregistreerd: di okt 04, 2005 7:49 pm Berichten: 248 Woonplaats: Haarlem
|
David schreef: Ben net weer terug. Ik ben niet tot het eind gebleven want het was toch best wel koud, dus weet niet precies hoe de laatste races gegaan zijn. Natuurlijk was onze aandacht vooral gevestigd op SkeurijzeR die vandaag zijn eerste race met een Rotax Max reed, en hoewel hij zelf niet helemaal tevreden was vond ik dat ie het toch absoluut niet slecht deed, en hij had een paar mooie gevechten op de baan. In de eerste twee races werd ie iedere keer vierde in zijn klasse, wat toch een mooie prestatie is als je voor het eerst meedoet. In de tweede race was er ook nog een spectaculaire crash net na de start aan het einde van het rechte stuk, waarbij behoorlijk veel karts betrokken waren. Er was schade zat, maar gelukkig geen ernstige verwondingen. Ben vandaag toch nog aardig wat forumleden tegen gekomen: -Joris -JVD -SkeurijzeR -Little_thump -Mats -Mara -Carpy -Havel Of Ron nog gekomen is weet niemand aangezien we niet weten hoe die eruit ziet 
Euhhh je bent mij dus nog vergeten.
Maar ik vond `t ook erg geslaagd om even te komen kijken.
|
|
Omhoog |
|
 |
Fart
|
Geplaatst: ma dec 12, 2005 12:15 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Netjes Skeurijzer!! Proficiat met je behaalde resultaat! 
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

|
|
Omhoog |
|
 |