Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am Berichten: 985 Woonplaats: blerick
Wij zijn ook net terug van de meeting van gisteren.
Om maar met de spreuk van de meeting te beginnen;
"Wat hadden we het weer slecht van het weekend"
Alles bij elkaar was het gewoon top. Mijn ervaringen van dit weekend in een kort verslagje; Na de gezellige vrijdagavond was ik super fit ondanks de weinige slaap. Vrij gespannen om mijn nieuwe aanwinst uit te gaan proberen, eerste keer inrijden ging lekker zonder problemen en al een paar keer mogen voelen wat dat de motor doet boven de 8000 toeren. Na een vrij lange rust pauze 2e keer inrijden ook zonder problemen en toen mocht ik rond een uur of 12 vor de eerste keer vol gas. Nou ik wist niet wat me overkwam en stond dus geloof ik al in het 3e rondje achterste voren in de zandwal. Dit is me dus 3x overkomen, iets te vroeg ingestuurd en te vroeg op het gas en weg was ik, gelukkig geen schade alleen viezigheid. Maar ik weet nu wat launch control doet dit maak ik mee vanaf 7500 t/m 14000 toeren echt een super motor die KF2. Toen ben ik nadarhand eens met mijn zoon de baan op gegaan en hem achterna gezeten, en hij ging steeds beter inderdaad. Aan het einde van de middag ging hij in 44.61 rond op de baan supertijd voor hem de eerste keer op deze toch zeer moeilijke en technische baan.
Ik heb zeer leuke on-board beelden gemaakt van Kevin, deze ga ik vanavond even bewerken en dan hier een linkje maken.
zaols iedereen inmiddels wel heeft begrepen waren het 2 geweldige dagen. heerlijk weer, geen enkele regendrup. lekkere bbq, gezellig gezelschap, bier, lekker ontbijtje (bas nogmaals bedankt), en natuurlijk een leuke kartbaan. ik bedoel wat wil je nog meer............
ik heb er in ieder geval van genoten. op naar de volgende meeting. gr rudi
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum