Auteur |
Bericht |
Unknown User
|
Geplaatst: wo jan 26, 2005 8:14 pm |
|
|
Nee, ik vind dat je eigenlijk wel gelijk hebt. Het was achteraf gezien niet slim om in een forum een link van een forum te zetten. Ik laat mijn link wel staan (als je het niet erg vindt) omdat ik vind dat je veel aan dit forum hebt. Tenminste, ik vind dat ik er tot nu toe veel van opgestoken heb en hoop nog veel meer op te steken hierzo.
|
|
Omhoog |
|
 |
Ron88
|
Geplaatst: do jan 27, 2005 5:41 pm |
|
Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm Berichten: 1303 Woonplaats: Nuland
|
...Welke klasse vinden jullie t allerleukste om evt. in te rijden??... je hoeft niet naar geld etc. te kijken, puur voor de kick etc. 
_________________ Koos Kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: do jan 27, 2005 5:43 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
De minis, maar daar zijn we bijna allemaal te oud voor 
|
|
Omhoog |
|
 |
Ron88
|
Geplaatst: do jan 27, 2005 5:50 pm |
|
|
haha...dat klopt!!!
Die goeie ouwe tijd toen auto's nog met houten wielen reden!!
Ik persoonlijk vind de ICA en ICC superrrr!!!
Maar in principe is alle 2 takt een plezier om mee te rijden!! 
|
|
Omhoog |
|
 |
Unknown User
|
Geplaatst: do jan 27, 2005 5:52 pm |
|
|
bijna? volges mij mag niemand hier in rijden... Ik vind denk ik de leukste klasse (als ik het goed zou kunnen) de ICC. Verder is de Rotax-Max natuurlijk helemaal te gek. Maar zo als je al zei. Het is allemaal heel duur. En niet allen qua kick zijn de mini's gaaf... Ook qua geld scheelt het een hoop 
|
|
Omhoog |
|
 |
Ron88
|
Geplaatst: do jan 27, 2005 5:55 pm |
|
|
ICC is toch nog een flinke overstap hoor als je vanuit een automaatje komt....en van een Rotax-Max naar ICA is ook misschien wel moeilijker dan je zou verwachten...
Als je goed bent en je heb het budget zou ik ICC of ICA rijden.... In dit geval voor de meeste ICC want daar heb je leukere kampioenschappen maar win je met ICA de kampioenschappen heb je meer kans op carriere in de autosport dan met iCC ... al scheelt t maar heel weinig!
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: do jan 27, 2005 5:57 pm |
|
|
Citaat: bijna? volges mij mag niemand hier in rijden
We hebben ook jonge leden (tot nogtoe posten ze niet veel), en van de gasten weten we de leeftijd natuurlijk niet.
|
|
Omhoog |
|
 |
Ron88
|
Geplaatst: do jan 27, 2005 5:58 pm |
|
|
En David wat rijdt jij!??
En wat zij jouw plannen!?
|
|
Omhoog |
|
 |
Unknown User
|
|
|
Aah vandaar. Misschien leuk om een topic op te richten waarin alle rijders staan welke wedstrijden ze gaan rijden? (gewoon ideetje)
|
|
Omhoog |
|
 |
Ron88
|
|
|
Super idee Gecko...........al lijkt deze er al veel op... maar een opsomming zou altijd mooi zijn!
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: do jan 27, 2005 6:03 pm |
|
|
Citaat: Aah vandaar. Misschien leuk om een topic op te richten waarin alle rijders staan welke wedstrijden ze gaan rijden? (gewoon ideetje) Gecko dit kan je toch mooi combineren met je Racekalendertopic (nieuw topic mag natuurlijk ook, maar zo staan alle data er al meteen bij). Citaat: En David wat rijdt jij!?? En wat zij jouw plannen!?
Ik rijd promo 95, 125cc schakel (cross) en viertakt, alleen rijd ik geen wedstrijden, dus gewoon voor de lol.
Mijn plannen zijn eventueel de promo en de schakelkart te gaan verkopen, en dan op zoek te gaan naar een Rotax Max.
Overige plannen zijn meer te gaan rijden dan vorig jaar, en natuurlijk meer te gaan doen met het kartforum.
|
|
Omhoog |
|
 |
Ron88
|
Geplaatst: do jan 27, 2005 6:16 pm |
|
|
Dank je wel voor de info David......
En mensen meld het maar wanneer dat forum met wat iedereen rijdt te zien is.....vind ik wel interessant om te kijken wie mijn concurrenten zijn...
|
|
Omhoog |
|
 |
Energy 390
|
Geplaatst: do jan 27, 2005 6:30 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm Berichten: 1497 Woonplaats: Ruurlo
|
wat ga je rijden dan ron?
|
|
Omhoog |
|
 |
Ron88
|
Geplaatst: do jan 27, 2005 6:34 pm |
|
|
...ik blijf t niet herhalen......
ICA.....met fabrieksondersteuning!!!
Lukt dat niet dan ga ik verder met mijn Rotax Max
|
|
Omhoog |
|
 |
Unknown User
|
Geplaatst: do jan 27, 2005 6:47 pm |
|
|
Ron88 schreef: ...ik blijf t niet herhalen...... ICA.....met fabrieksondersteuning!!! Lukt dat niet dan ga ik verder met mijn Rotax Max dus we zien je sowieso volgend jaar ergens rijden?  Citaat: Gecko dit kan je toch mooi combineren met je Racekalendertopic (nieuw topic mag natuurlijk ook, maar zo staan alle data er al meteen bij). Goed idee, ik zal het erbij zetten zodra ik tijd heb (ben nu druk bezig met proefwerkweek) Citaat: Overige plannen zijn meer te gaan rijden dan vorig jaar, en natuurlijk meer te gaan doen met het kartforum.
 Ik krijg ineens weer een idee, en zoals gewoonlijk moeten jullie maar zien wat jullie ermee doen.
Ik zag het zo staan en ik denk. Misschien leuk om een competitie ofzo op te zetten. Dan heb ik het nog niet over dit jaar, maar misschien voor volgend jaar. Zodat er betere ideeen kunnen komen enzo. Ik zou bij god niet weten hoe we dit kunnen doen enzo, maar het schoot me inene te binnen en ik denk ik meld het maar even...
|
|
Omhoog |
|
 |