Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 33  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 492 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr apr 30, 2010 9:30 pm 

zo thuis,tijd voor een verslagje.
s'ochtendes op weg naar eindhoven daar aangekomen maurice en raymond onmoet(aardige jongens =D) ) het begon te regen dus heb ik mijn nieuwe hg3 erop laten zetten later mocht ik in de kart van maurice ff regen rijden was een hele leuke ervaring nog bedankt daarvoor mau. nadat gedaan te hebben de carburateur afgestelt met john en mitchell toen bleek ook mijn waterpomp lek te zijn.
toen begon het helaas weer te regen :( toen begon ik te twijfelen aan weergod paulo.
uiteindelijk gekeken via buienradar en het werd droog!!
toen de baan op gegaan met maurice en raymond en had lekker gereden maar af en toe een spin en ff grasgemaait.
mn snelste tijd een 56.15 voor een 2e keer.
het was een leuke dag hopelijk tot snel!

Birel 2014 met Rotax Max Senior

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr apr 30, 2010 9:45 pm 

Het zier er naar uit dat jullie je goed hebben geamuseerd. Ik probeer er in Genk bij te zijn !

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr apr 30, 2010 10:00 pm 

FOTO'S :D

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr apr 30, 2010 10:06 pm 

Ja ook ik ben weer thuis aangekomen.
Het was ondanks het bare weer (ga 2 van mijn weergoden ontslaan) in de ochtend toch wel een geslaagd dagje. Om 14:30 werd het eindelijk droog en kon er op slicks gereden worden.
Mijn motor (was helemaal nagekeken en Carburateur eindelijk perfect afgesteld) liep echt enorm goed, trok als een idioot de bocht uit en op het rechte stuk moest ik echt in de ankers zoniet kwam ik op de startbaan van Eindhoven Airport, wat een geweld, na 1,5 jaar heb ik hem eindelijk door (pppffff)
Helaas heeft de pret niet erg lang geduurd... na ca. 25 minuten rijden moest ik het karten staken, reden: kromme achteras !
Ja heel erg dom van mij, helemaal zelf gedaan en ook nog is schade aangericht bij een van de liefste dames van de kartsport Laura ! #-o :oops:
Laura, nogmaals mijn oprechte excusses en de schade.... ja dat hebben we reeds afgesproken.

Ja het kan gebeuren... ik reeds al 3 bochten achter Laura (wat rustiger) zij was haar banden weer aan het opwarmen en ik wachte gewoon netjes af voordat ik er voorbij kon... zij gaf een teken om er links voorbij te gaan, ik zat echt geplakt aan haar achterbumper, dus in mijn adrenaline kick ging ik er links langs, echter... veeeeeeeeeeeeeeeel te snel weer voor haar gaan rijden... gevolg... met mijn Rechterachterwiel vol over haar Linkervoorwiel, beetje door de lucht en toen ik neerkwam op mijn achterwiel werd metaal ineens heel zacht en dus zware kromme achteras.
dom dom dom... gewoon eigen schuld, niet opletten helaas. Maar volgens mij werd ik ook wel een beetje verblind door de schoonheid van Laura,... dus over de schade moeten we nog even discusseren :lol:

Heb net mn Mychron uitgelezen en heb een 49:92sec gereden en dat voor 92kg. petje af voor mezelf !

Wil ik iedereen onwijs bedanken voor de komst en de leuke gesprekken/momenten. Ik heb ook behoorlijk wat foto's gemaakt.
Ik zal deze na mijn vakantie (weekje Tunesie) op het Forum plaatsen.
EDIT..... ze staan er al op !!!!!!!!!!!!!! =D) =D) =D)

Gr. en tot de volgende keer...hoef niet per se een kartforummeeting te zijn uiteraard.

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr apr 30, 2010 10:52 pm 

Erg leuk verslag Paulo (en die van de rest ook natuurlijk!), met welke verhouding heb je uiteindelijk gereden?
Erg leuk dat het blok goed liep!
Volgende keer beter :).

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za mei 01, 2010 12:45 am 

Thx.... jullie verslag uiteraard ook.
Ja mijn blok liep echt fantastisch..
Ik reed met 11-82.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za mei 01, 2010 8:54 am 

Dat was een leuk dagje...eerst lekker in de regen gereden, dat was erg leuk. Als de volgende keer goed weer wordt verspeld kom ik niet :D :P
Toen de baan was opgedroogd slicks erop maar 't duurde ff voordat ik weer de 'feeling' kreeg, maar na een paar rondjes ging het al een stuk beter.
Ook nog hier en daar wat leuke gevechten gehad(met oa Leon). Het enige probleem was dat onze enige ngk b9 na 5 rondjes regenrijden de geest gaf, en we alleen nog maar b10's hadden en die vonden het water niet zo fijn :P. Maar voorderest geen problemen gehad en lekker kunnen rijden zonder schade :D
Oja, Leon, nogmaals bedankt voor het lenen van de compressor!!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za mei 01, 2010 10:26 am 

ben benieuwd naar de foto's van meerdere mensen

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za mei 01, 2010 10:31 am 

Paul schreef:
En Alex het was 1 kart met 1 ECHTE motor :lol: :lol:

David schreef:
Desondanks kon ik het tempo nog redelijk volgen, op wat Swissauto's enzo na dan :P

Begrijp ik het nou goed, het lijkt erop dat het hele forum op één hoop is gereden door een "grasmaaier". :mrgreen: :lol:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za mei 01, 2010 11:01 am 

Het was een fantastische dag. Iedereen bedankt voor de hulp/uitleg enz. Paulo een compliment voor de tijd die je in het fotograveren hebt gestopt terwijl je ook lekker kon gaan scheuren. De foto's liegen er niet om, een aanwinst voor iedereen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za mei 01, 2010 11:30 am 

foto's?? heb ze nog niet kunnen bewonderen #-o meneer Paulo zit nu in het vliegtuig richting de zon Jaloerssss :mrgreen:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za mei 01, 2010 12:00 pm 

hahahaha Dames Heren,

Op de valreep nog gelukt.... hierbij dan de foto's van afgelopen KARTFORUM meeting op Landsard op 30 April 2010.
http://karting.pro2manage.nl/#5.0 :lol: :lol:

Succes... wilde jullie niet te lang in spanning laten zitten, maar nu ga ik echt vakantie vieren, vlieg eind van de dag pas weg, maar moet e.e.a. nog inpakken enzo... (je kent dat wel)
=D) =D)

Gtrz Paulo.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za mei 01, 2010 12:06 pm 

Even een klein verslagje van mijn kant,

Donderdag avond had ik met veel ongeduld alle spullen in de bus gezet en kon niet wachten tot ik op veldhoven was aangekomen.
Na een 5 maanden druk bezig geweest te zijn met het schoonmaken en alles opnieuw opbouwen zouden dit mijn eerste rondjes worden voor dit jaar.

De eerste rondjes begonnen al op regenbanden en kon de grip niet vinden.
Na hier en daar lekker gekletst te hebben met de leden van het forum werd het duidelijk dat het tijd was voor de slicks,
Na wat eerste rondjes te hebben gereden en de kart heerlijk voelde merkte ik dat hij iets boven de gemiddelde temperatuur uit kwam en ging ik even in de pits wat tape eraf halen.
Aangezien mijn bandjes al snel waren afgekoeld deed ik het eerste rondje rustig aan en liet ik iedereen er netjes voorbij.
helaas ontstond toen het ongelukje dat paulo tevroeg terug stuurde en vol bij mij over mn voorwiel heen reed.
Gelukkig heb ik idd even het 1 en ander kunnen regelen samen met paulo en kan hij nu lekker van zijn vakantie genieten en ik van mijn spierpijn in mn arm door de klap die ik op het stuur heb gekregen.

Verder was het een geslaagde dag ondanks dat ik in totaal maar een uur heb gereden,
was het erg leuk om weer kennis te maken met andere forum leden en bekende gezichten weer eens te zien.

Afbeelding

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za mei 01, 2010 12:11 pm 

Leuke pics!

Er zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste...
Je bent maar zo goed als je laatste kerb...

Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za mei 01, 2010 1:23 pm 

zeer mooie foto's!!:)

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 492 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 33  Volgende