Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 25, 2005 1:10 pm 

Rikjuh schreef:
Ron88,

Technische kennis komt met de jaren zoals ze dat zeggen, veel lezen en sleutelen leer je veel van, talent kun je zelf niet bepalen of je dat hebt dat moet je bewijzen, waar " de grote mannen " bij staan. Spronsoren zoeken dien je een goede aanpak te hebben dan moet het zeker wel lukken om een seizoen te kunnen rijden, mits je al een kart hebt.

Mvg Rik

Ik kan je verzekeren: Sponsors zoeken is [glow=red]HEEL[/glow] moeilijk. Ik heb denk ik een van de beste plannen want door diverse managment-bureaus (die ook mensen binnen de Formule 1 en andere autosportklasses managen) heb ik te horen gekregen dat het een uitstekend plan is maar ze jammer genoeg een exclusiviteitscontract met de desbetreffende rijder hebben. Ook hoor ik door medecoureurs dat mijn plan zeer goed in elkaar steekt....Daar zal het dus niet aan liggen. De running costs van 5000 euro per jaar zijn egt niet door één sponsor te doen..of je moet een gouden hebben :P .... Je moet ook met goed materiaal blijven rijden...dus daar zul je ook wat geld in moeten steken...maar ach we blijven hopen he.. :o

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 25, 2005 4:41 pm 

ja.. ik weet ook dat het HEEL moeilijk is..

ben al meer dan een half jaar bezig, zonder succes tot nu toe.. meestal krijg ik van die stomme antwoorden waar ze om de echte reden om niet te sponsoren heen draaien.. dat vind ik echt zwak maarja

maar ja.. doorgaan he :P

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 25, 2005 4:56 pm 

rotaxmax11 schreef:
ja.. ik weet ook dat het HEEL moeilijk is..

ben al meer dan een half jaar bezig, zonder succes tot nu toe.. meestal krijg ik van die stomme antwoorden waar ze om de echte reden om niet te sponsoren heen draaien.. dat vind ik echt zwak maarja

maar ja.. doorgaan he :P

Daar vertelde de manager van Christijan Albers mij een hele mooie bewoording voor : De aanhouder wint altijd!! :lol:

Dus dan win ik :!:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 25, 2005 10:57 pm 

Citaat:
De running costs van 5000 euro per jaar

Daar ga je het niet mee redden. Toevallig afgelopen weekend nog een leuk all-in pakket gezien voor het duitse kampioenschap.
Reken maar op het dubbele.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 26, 2005 10:27 am 

Nee hoor....

Running costs Rotax Max Senioren kost €5000 ongeveer... Heb ik genoeg informatie over gehad!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 26, 2005 10:57 am 
Zeker niet, ik denk dat je het in de olympische klasse misschien niet eens red met die €5000,- Ik denk dat je een aantal dingen vergeet. Dingen die je niet in kunt schatten. Zoals schade en onvoorziene kosten. Reken maar dat je niet zonder schade een heel seizoen door komt. Verder is inschrijfgeld alleen al 800 euro en bandjes zijn 9x170 = 1530 euro. Dan nog een kart. Alleen een kart is al ruim 5000 euro.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 26, 2005 12:04 pm 

Gecko

Je hoeft toch niet elk jaar een nieuwe kart te kopen als je al een kart hebt, kan je het toch redelijk redden met € 5000,-

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 26, 2005 12:09 pm 
Als al een kart hebt... Maar ja, dan ben je er nog niet. Hij rijdt senioren. De toppers rijden met het nieuwste van het nieuwste materiaal. Als je dan een kart van 3 jaar oud hebt dan zie ik je nog niet zo snel met de toppers mee rijden. En dat was uiteindelijk zijn doel. Maar goed, mocht het lukken dan heb je aan 5000 misschien net genoeg... Ik zelf heb informatie gevraagd bij Peter Buitelaar. Zij hebben gezegd: 13.000 betaal je en dan krijg je alles van ons. Nieuwe bandjes, als er een keer een tandwiel versleten is krijg je dat enz. enz. (Nieuwe kart zit er ook bij).

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 26, 2005 12:37 pm 

Ik heb het over running costs !!!
Dat is altijd excl. een kart ! :D

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 26, 2005 12:38 pm 
Ja, dan moet je het wel redden jah... :D

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 26, 2005 12:39 pm 

Running staat voor rijdend houden....
De aanschaf van een kart tel ik dan dus egt niet mee he! Laat dat op 5000 rekenen.. Kom je totaal op €10.000... Ik weet zeker dat je het daar mee kan redden.... En je kan dan heus voorin meerijden! :?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 26, 2005 12:39 pm 
haha, ja dan wel ;)

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 26, 2005 4:45 pm 

hm.. ik denk ook niet dat je perse elk jaar een nieuwe kart nodig hebt,, mijn GP had al 2 wedstrijdjaartjes achter de rug en ik vond dat ik dan ook nog niet de langzaamste was.. oke ik reed niet in de top maar kan ook aan mij liggen he (ervaring op de baan.. weet ik veel!) en ja.. bij de maxxiscup reed ik tegen maik.. die wel een nieuwe kart had

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 26, 2005 5:21 pm 

Je hebt idd niet ieder jaar een nieuwe kart nodig, aangezien er niet zoveel veranderingen plaatsvinden, gebeurt er tog een grotere verandering dan kan je nog altijd dat onderdeel kopen, ipv een nieuwe kart.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 26, 2005 5:26 pm 

...T is handig (ieder jaar een nieuwe).....
En ik hoop om dit jaar natuurlijk met een nieuwe kart te rijden.... In de ICA.... Want om op hetzelfde chassis waar nu mijn Rotaxje op staat een ICA blok te doen...Neej dat zie ik niet zitten..Hij rijdt perfect zo met het Maxje erop en kan mijn pa ook mooi trainen..

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende