Auteur |
Bericht |
Robbifumi
|
Geplaatst: za nov 05, 2005 9:59 am |
|
Geregistreerd: do dec 30, 2004 11:59 pm Berichten: 385 Woonplaats: Drenthe
|
Moet je een licentie hebben??
Of zijn de wedstrijden van de Chrono buiten NAB en KNAF om?
@ Ron88; misschien top 5 olympisch?? Wel wat bescheiden vor HET karttalent..
Verwacht dan minstens top 3 zeker.
Ik hoop dat je binnenkort wat gaat laten zien... ben ondertussen wel benieuwd na al de verhalen... 
_________________ * Het feit dat je paranoïde bent wil niet zeggen dat je niet achtervolgd wordt. 
|
|
Omhoog |
|
 |
mats
|
Geplaatst: za nov 05, 2005 10:25 am |
|
Geregistreerd: vr jan 07, 2005 5:02 pm Berichten: 917 Woonplaats: Alkmaar
|
Nee, je hoeft geen licentie te hebben,
je betaalt èènmaal 20 euro lidmaatschap, that's it.
_________________ [url=http://www.energycorse.com] Energy Corse[/url]
|
|
Omhoog |
|
 |
Robbifumi
|
Geplaatst: za nov 05, 2005 10:49 am |
|
|
Op de site van Chrono staat 20,- lidmaatschap per wedstrijd
_________________ * Het feit dat je paranoïde bent wil niet zeggen dat je niet achtervolgd wordt. 
|
|
Omhoog |
|
 |
mats
|
Geplaatst: za nov 05, 2005 11:32 am |
|
|
Dat is nieuw dan !
|
|
Omhoog |
|
 |
Ron88
|
Geplaatst: za nov 05, 2005 1:12 pm |
|
Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm Berichten: 1303 Woonplaats: Nuland
|
Haha......ik beschouw mezelf niet als een talent...denk dat ik dan eerst maar eens IETS moet laten zien...
Als ik bij een aardig team een kart voor 1 race op Berghem kan krijgen....dan denk ik wel dat ik dat zou doen....zou ik dat met €500 kunnen halen!?
Dus als ik t goed begrijp: inschrijfgeld 20,- per wedstrijd en dan nog keer die 85 euro die het normaal ook nog kost!?
_________________ Koos Kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: za nov 05, 2005 5:58 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
IK blijf die wedstrijden veel te duur vinden....
De hele baan afhuren voor een dag kost ca. 2500 euro, (zelf nagevraagd voor de Forummeeting op Berghem) tel alle deelnemers bij elkaar op (gem. 60) x 85 euro wedstrijdgeld........
Dan kom je op 60 x 85 = 5.100 euro.....
Gelet op het feit dat de organisatie ZEGT.... geen winst te willen maken en
dat alle baancommissarissen en organisatie er omheen vrijwilligers zijn,
vraag ik me af wat met de rest van hetgeld gedaan wordt ????
Alle rijders zouden hierover is in discussie moeten gaan met de verschillende
bonden...
Thx
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
mats
|
Geplaatst: za nov 05, 2005 6:22 pm |
|
|
Paulo27 schreef: IK blijf die wedstrijden veel te duur vinden....
De hele baan afhuren voor een dag kost ca. 2500 euro, (zelf nagevraagd voor de Forummeeting op Berghem) tel alle deelnemers bij elkaar op (gem. 60) x 85 euro wedstrijdgeld........ Dan kom je op 60 x 85 = 5.100 euro.....
Gelet op het feit dat de organisatie ZEGT.... geen winst te willen maken en dat alle baancommissarissen en organisatie er omheen vrijwilligers zijn, vraag ik me af wat met de rest van hetgeld gedaan wordt ????
Alle rijders zouden hierover is in discussie moeten gaan met de verschillende bonden...
Thx
Zijn echt niet allemaal vrijwilligers hoor, plus je heb, bekers, prijzengeld etc etc
|
|
Omhoog |
|
 |
Robbifumi
|
Geplaatst: za nov 05, 2005 6:28 pm |
|
|
Citaat: Haha......ik beschouw mezelf niet als een talent...
Ik neem aan dat als je informatie op je website zet dat je daar ook achter staat en verantwoordelijkheid voor neemt...
pfieuw.. dat klinkt wel serieus.. of niet
enniewee, volgens mij ben je slim genoeg om te snappen wat ik bedoel.
overigens wel m'n compliment voor je inmiddels duidelijk aangepaste uitspraken.
Ik hoop dat je een hele grote wordt, dan kan ik straks tegen iedereen zeggen dat ik je geholpen hebt me je pre-mediatraining
(moet je je wel netjes gedragen, anders ken ik je niet hoor.. ) 
|
|
Omhoog |
|
 |
Renz
|
Geplaatst: zo nov 06, 2005 3:00 pm |
|
|
Ron88 schreef: Haha......ik beschouw mezelf niet als een talent...denk dat ik dan eerst maar eens IETS moet laten zien...
Als ik bij een aardig team een kart voor 1 race op Berghem kan krijgen....dan denk ik wel dat ik dat zou doen....zou ik dat met €500 kunnen halen!?
Dus als ik t goed begrijp: inschrijfgeld 20,- per wedstrijd en dan nog keer die 85 euro die het normaal ook nog kost!?
Dat wordt wel eens tijd lijkt mij, lees overal op internet al maanden over je plannen maar in realiteit gebeurd er helemaal niks. Goede voorbereiding als je volgend jaar EK's gaat rijden....
|
|
Omhoog |
|
 |
Renz
|
Geplaatst: zo nov 06, 2005 3:04 pm |
|
|
Paulo27 schreef: IK blijf die wedstrijden veel te duur vinden....
De hele baan afhuren voor een dag kost ca. 2500 euro, (zelf nagevraagd voor de Forummeeting op Berghem) tel alle deelnemers bij elkaar op (gem. 60) x 85 euro wedstrijdgeld........ Dan kom je op 60 x 85 = 5.100 euro.....
Gelet op het feit dat de organisatie ZEGT.... geen winst te willen maken en dat alle baancommissarissen en organisatie er omheen vrijwilligers zijn, vraag ik me af wat met de rest van hetgeld gedaan wordt ????
Alle rijders zouden hierover is in discussie moeten gaan met de verschillende bonden...
Thx
Wederom weer lekker kort door de bocht Paulo. Je bent er niet alleen met de baan afhuren. Wat denk je van officials, tijdwaarneming, ambulance, medisch personeel, verzekering, voorbereiding enzovoorts. Voor de meeste races wordt de baan 2 dagen verhuurd trouwens....
|
|
Omhoog |
|
 |
Ron88
|
Geplaatst: zo nov 06, 2005 6:49 pm |
|
Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm Berichten: 1303 Woonplaats: Nuland
|
Renz schreef: Ron88 schreef: Haha......ik beschouw mezelf niet als een talent...denk dat ik dan eerst maar eens IETS moet laten zien...
Dus als ik t goed begrijp: inschrijfgeld 20,- per wedstrijd en dan nog keer die 85 euro die het normaal ook nog kost!? Dat wordt wel eens tijd lijkt mij, lees overal op internet al maanden over je plannen maar in realiteit gebeurd er helemaal niks. Goede voorbereiding als je volgend jaar EK's gaat rijden....
Ben allang bezig met voorbereiden hoor.....en Berghem zit tog niet in het EK...dus kan je beter Genk testen!
_________________ Koos Kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: zo nov 06, 2005 8:55 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Renz,
Wellicht kort door de bocht, maar het blijft duur.
Op Berghem hoorde ik dat de officials allemaal vrijwilligers zijn ???
Heb ik ook niet verzonnen.
|
|
Omhoog |
|
 |
Renz
|
Geplaatst: zo nov 06, 2005 11:02 pm |
|
|
Niemand heeft ook gezegd dat karten een goedkope sport is. Wil je in competitie verband gaan racen kost dat aardig wat geld. Dan kan je beter gaan kaarten. Je kan best een miljoen over houden aan autosport, als je er 2 miljoen in steekt.....
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: ma nov 07, 2005 4:06 pm |
|
|
Renz,
Geld speelt voor mij althans geen grote rol, je hoeft mij niet te vertellen wat het allemaal kost, dat weet ik maar al te best. Het gaat me ook helemaal niet om mij.... maar meer om de wat minder Financien hebbende rijders (Lees: jeugd), daar moet het ook aantrekkelijk voor zijn.
Miljoenen is al helemaal grootspraak... uiteraard hou je dan wel iets over.
Bedankt voor je uitleg...
|
|
Omhoog |
|
 |
Rv
|
Geplaatst: ma nov 07, 2005 4:37 pm |
|
Geregistreerd: za aug 13, 2005 11:30 am Berichten: 769 Woonplaats: Utrecht
|
vraag me af hoelang het nog duurt voordat doblaracing op man bijt hond komt.. kijk er elke dag voor..
Omhoog |
|
 |