Auteur |
Bericht |
Waag44
|
Geplaatst: ma jun 13, 2005 3:40 pm |
|
|
ik reed 125cc nationaal, nr;44
Kwalificatie had ik verpest!
Race 1, werdt ik erafgedrukt een van de eerste bochten, maar daarna naar voren geknokt, kwam niet langs een rijder en dat kostte veel tijd en zodoende evengoed een 7e plek behaald.
Race 2, klom ik bij eentje die voor me reed achterop, verloor wat plekken maar wederom teruggeknokt, nu naar de 4e plek!!
Ik was 5e van de dag en daarmee me eerste beker van het seizoen mee naar huis genomen 
|
|
Omhoog |
|
 |
M.Jansen
|
Geplaatst: ma jun 13, 2005 6:03 pm |
|
Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm Berichten: 297 Woonplaats: Almelo
|
toppie waag44!
Ik heb je vast wel zien rijden dan, kan me jou zo nie voor de geest halen, maar net resultaat!
Groeten!
Maarten Jansen
_________________ BRM-Rotax-Max NAB
|
|
Omhoog |
|
 |
roy
|
Geplaatst: ma jun 13, 2005 8:13 pm |
|
|
Willumpie schreef: roy schreef: nee icc-b de quali gokte ik verkeerd met regenbanden en die reedt ik compleet aan gort toen het droog werd 17 tijd toch nog 1 race begon goed totdat ik mijn bumper er aftikkte toen ik op plaats toen lag tja en dan moet je er uit 2 race begint dus al kloten vanachter starten 2 rondje spinde ik en dan is het helemaal gebeurt als je achteraan moet starten en ik had in de tweede race voor teveel grip want het stuiterde af en toe behoorlijk van voren maar wel wat ervaring erbij per slot van rekening het was nog maar mijn 3 race ooit Prfff af en toe wat punten en komma's gebruiken kan ook geen kwaad hoor  ja, een toetsen bord wat niet goed wekt; en ik rij met nr 121 en van de 10 plek verloor ik mijn bumper met een tik 
_________________ <br>
I don\\\'t suffer from insanity; I enjoy every minute of it 
|
|
Omhoog |
|
 |
Ron88
|
Geplaatst: ma jun 13, 2005 9:25 pm |
|
Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm Berichten: 1303 Woonplaats: Nuland
|
En het schijnt er heel gezellig te zijn geweest zowel op als langs de baan......geloof dat Wagtmans geschorst is of iets......en nog wat akkefietjes meer!
_________________ Koos Kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
RJ
|
Geplaatst: di jun 14, 2005 12:21 am |
|
Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm Berichten: 910 Woonplaats: Deventer
|
Hey Roy, fototje van Carpy "geleend" (hope he doesnt mind) dit ben jij toch? Kart gekocht bij TKT? Hoe vindt jij de ondersteuning van dat team of doe je alles zelf...
Enne waarschijnlijk wil je er niets over kwijt maar kost het deelnemen en trainen met een ICC geen klein kapitaal?!! En dat als opstartklasse voor jou, heldenwerk hoor.
|
|
Omhoog |
|
 |
M.Jansen
|
Geplaatst: di jun 14, 2005 7:04 am |
|
Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm Berichten: 297 Woonplaats: Almelo
|
akkefietjes ron?
Ik heb niks gemerkt, volgens mij was het er inderdaad gezellig! maar mischien heb ik wat gemist, weet jij dat wel rik?
Groeten!
_________________ BRM-Rotax-Max NAB
|
|
Omhoog |
|
 |
Jeroen den Boer
|
Geplaatst: di jun 14, 2005 9:02 am |
|
Geregistreerd: ma feb 14, 2005 5:30 pm Berichten: 49 Woonplaats: Waddinxveen
|
Ron88 schreef: En het schijnt er heel gezellig te zijn geweest zowel op als langs de baan......geloof dat Wagtmans geschorst is of iets......en nog wat akkefietjes meer!
Nou het is maar wat je gezellig noemt,
Wagtmans is 2 jaar geschorst, zijn vader beschuldigde Freebird ervan
Wagtmans bij de start eraf geduwd te hebben, is later op video nagekeken en bleek dat Wagtmans zich gewoon verremde, maar zijn vader ging op bijna op de vuist met monteur van Freebird, ook dreigde hij vanalles naar Freebird te gooien op de baan (bougiesleutels etc). De wedstrijdleider is halverwege de dag ervan doorgegaan omdat hij bedreigd werd door een teamlid van Wagtmans. In de 2e manche is Wagtmans ondanks de zwarte vlag die hij had gehad gewoon doorgereden om maar te proberen Freebird eraf te beuken (wat niet gelukt is). Dat dit zo moet gaan is natuurlijk heel zielig, en de 2 jaar schorsing vind ik dan ook heel terecht.
P.S.
Ik ben algemeen 4e geworden, in de 1e manche ging het halverwege regenen, had ik een beetje onderschat en spinde, waardoor ik van 4 naar 7 terugviel, anders had ik in de top 3 kunnen eindigen, maarja 4e ook niet verkeerd.
|
|
Omhoog |
|
 |
kege
|
Geplaatst: di jun 14, 2005 9:04 am |
|
Geregistreerd: wo mei 04, 2005 2:50 pm Berichten: 236 Woonplaats: sint maria lierde
|
proficiat met uw 4de plaatse, knap
mensen die niet kunnen verliezen zullen nooit winnen 
_________________ Karten is een besmettelijke ziekte in de positieve zin
|
|
Omhoog |
|
 |
roy
|
Geplaatst: di jun 14, 2005 9:28 am |
|
|
RJ schreef: Hey Roy, fototje van Carpy "geleend" (hope he doesnt mind) dit ben jij toch? Kart gekocht bij TKT? Hoe vindt jij de ondersteuning van dat team of doe je alles zelf...  Enne waarschijnlijk wil je er niets over kwijt maar kost het deelnemen en trainen met een ICC geen klein kapitaal?!! En dat als opstartklasse voor jou, heldenwerk hoor. Yep that's me, (inmiddels een nieuws toetsenbord typt wat makkelijker). De ondersteuning bij TKT is met de wedstrijden prima alleen door de week trainen moet je het alleen doen kleine dingen doen ik zelf maar op motor gebied doet addie alles voor mij, tja en de kosten zijn die zijn wel wat hooger geworden, in die zin ik ben vorigjaar zomer begonnen met karten en ben toen begonnen met een cross Yamaha 125cc en daar heb ik percies 13x mee gereden in Emsbüren maar ik was voor de cross klasse tezwaar kart+rijder was bij mij 181kg en van daar dat ik in het voorjaar icc-b ben gaan rijden en de nk's om ervaring tekrijgen,
_________________ <br>
I don\\\'t suffer from insanity; I enjoy every minute of it 
|
|
Omhoog |
|
 |
Ron88
|
Geplaatst: di jun 14, 2005 10:04 am |
|
|
Jeroen den Boer schreef: Ron88 schreef: En het schijnt er heel gezellig te zijn geweest zowel op als langs de baan......geloof dat Wagtmans geschorst is of iets......en nog wat akkefietjes meer! Nou het is maar wat je gezellig noemt, Wagtmans is 2 jaar geschorst, zijn vader beschuldigde Freebird ervan Wagtmans bij de start eraf geduwd te hebben, is later op video nagekeken en bleek dat Wagtmans zich gewoon verremde, maar zijn vader ging op bijna op de vuist met monteur van Freebird, ook dreigde hij vanalles naar Freebird te gooien op de baan (bougiesleutels etc). De wedstrijdleider is halverwege de dag ervan doorgegaan omdat hij bedreigd werd door een teamlid van Wagtmans. In de 2e manche is Wagtmans ondanks de zwarte vlag die hij had gehad gewoon doorgereden om maar te proberen Freebird eraf te beuken (wat niet gelukt is). Dat dit zo moet gaan is natuurlijk heel zielig, en de 2 jaar schorsing vind ik dan ook heel terecht. P.S. Ik ben algemeen 4e geworden, in de 1e manche ging het halverwege regenen, had ik een beetje onderschat en spinde, waardoor ik van 4 naar 7 terugviel, anders had ik in de top 3 kunnen eindigen, maarja 4e ook niet verkeerd.
Ik bedoelde dat Gezellig ook sarcastisch.......wat een eikel die Wagtmans.....Maar wat voor schorsing is het?? gewoon voor NK Nab of voor alle kampioenschappen etc?
|
|
Omhoog |
|
 |
RJ
|
Geplaatst: di jun 14, 2005 10:22 am |
|
Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm Berichten: 910 Woonplaats: Deventer
|
Heb idd meegekregen dat het flink uit de hand liep tijdens de Max. Echter had ik ondertussen ook aandacht voor de opmars van de BRM jongens dus niet alles gezien.
Maar als iemand zich zo misdraagt, dan is een schorsing meer dan terecht.
|
|
Omhoog |
|
 |
Jeroen den Boer
|
Geplaatst: di jun 14, 2005 4:07 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 14, 2005 5:30 pm Berichten: 49 Woonplaats: Waddinxveen
|
Citaat: Ik bedoelde dat Gezellig ook sarcastisch.......
Dat snap ik
Maar ik weet niet of het voor alle kampioenschappen is of alleen NAB
|
|
Omhoog |
|
 |
Ron88
|
Geplaatst: di jun 14, 2005 4:23 pm |
|
|
haha..volgens mij was afgelopen weekend alleen NAB......
|
|
Omhoog |
|
 |
Waag44
|
Geplaatst: di jun 14, 2005 4:42 pm |
|
|
roy schreef: ben vorigjaar zomer begonnen met karten en ben toen begonnen met een cross Yamaha 125cc en daar heb ik percies 13x mee gereden in Emsbüren maar ik was voor de cross klasse tezwaar kart+rijder was bij mij 181kg en van daar dat ik in het voorjaar icc-b ben gaan rijden en de nk's om ervaring tekrijgen,
Ik weeg ook met kart 183 kilo
ga van de zomer superveel trainen en ook me kart lichter maken voor t volgende NK 
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: di jun 14, 2005 5:10 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Ik weeg 172kg met Kart (buikje) en helm.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
 |