Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 03, 2008 5:07 pm 

-Nick- schreef:
Je rijd toch Top-Kart? :P

haha ja maar het is allemaal op een tonykart begonnen. en zolang er nog geen top-kart voorin mee rijd blijf ik voor adigo :P

M'n pa verkoopt trouwens digitale televisie dus er zal voor mij vast wel wat te regelen zijn.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 03, 2008 6:09 pm 

ooh geluk zak

Ik laat nog iets weten als er meer info is over de trainignen, kwailificaties en de wedstrijd

MVG

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 03, 2008 6:11 pm 

Wat dacht je van Bas Lammers die rij opeen topkart

Ik ben natuurlijk voor alle nederlanders

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 03, 2008 7:57 pm 

Voor wie interesse heeft, de timing.

Is in het Engels maar lijkt me best verstaanbaar. Als er mensen zijn die het liever vertaald zien geef een seintje, ik kan alleen niet beloven dat ik er ook daadwerkelijk tijd voor kan maken maar je weet nooit. ;-)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr sep 05, 2008 8:50 pm 

ziezo
zoals belooft is hier de kwalificatie uitslag.

Varennes sur Alliers - Vandaag zijn in het Franse Varennes sur Alliers de kwalificaties verreden voor het EK Karting KF3 en KZ2, en voor de World Cup KZ1. De omstandigheden waren droog, maar de baan was niet zoals enkele weken geleden toen alle teams testten. De Nederlanders kenden een moeizame dag. Vooral de Belgische deelname in de KZ1 zorgde voor een goede basis.

De Italiaan Marco Ardigo (Tony Kart) zette de snelste tijd op de chrono's gevolgd door de drie CRG-rijders Alessandro Manetti, Arnaud Kozlinski en de Belg Jonathan Thonon. De andere Belg Rick Dreezen (CRG) nestelde zich met een achtste plaats in de toptien, terwijl Benjamin Bailly (Tony Kart) op de zeventiende positie belandde. De Nederlandse afvaardiging kende een teleurstellende dag. Beste oranje piloot was Bas Lammers (Top Kart) op de zestiende positie. Arjan Kievitsbosch (CRG) zette een 27e tijd neer, Verdi Geurts (Zanardi) een 32e en Sven van Koutrik (Gillard) de 45e tijd.

In de KZ2 greep Cédric Goudant de pole voor titelkandidaat Tony Lavanant op Energy. Beste Nederlander was verassend Frank van de Windt op Kombikart. Het jonge talent scoorde een knappe elfde plaats. Kevin Janssen noteerde een 16e tijd voor teamgenoot Kevin Leijtens op een 17e plek. Joey Hanssen klokte en 19e tijd, terwijl zijn teamgenoot Mark Geerts een keurige 22e plaats pakte. Menno Meijers scoorde een 29e plek, Wytse van Geest een 39e, Barry de Boorder een 48e, Miranda van Middendorp een 54e, Sander Kemna een 58e en Judith van der Linde een 59e. De Belg Kevin Demaerschalk noteerde een 37e tijd.

In de KF3 was de Deen Nicolaj Moller Madsen de rapste voor de Belg Clemente Picariello. Slechts twee duizendste bedroop het verschil tussen Wim Dijkman (13e) en Nyck de Vries (14e). Guillaume de Ridder klokte een 60e tijd.

Het is ene hele boterham maar wel leuk om te lezen.

MVG

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr sep 05, 2008 8:52 pm 

Rijdt er ook iets van Goldkart/ Mac Minarelli mee?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 07, 2008 9:07 am 

Hoi
Na alle kwalificaties te hebben varreden is de start grid voor de KZ1 bekent. Marco Ardigo lost de verwachtingen in en start vanaf pole naast hem staat de Italiaan Nicola Nolé. Goed nieuws voor de Belgen: Rick Dreezen staat op de 3de plaats en Banjamin Bailly op de 4de.
Bas Lammers werd gediskwalificeerd en dus is alle hoop gevistigd op de andere nederlanders met Verdi Geurts op P16 voor Arjan Kievitsbosch (P27) en Sven van Koutrik (P30).

Bekijk hier de volledige kwalificatie van de KZ1

http://www.cikfia.com/News2008/Varennes/KZ1IC.html

Straks volgt de race en ik laat jullie weten hoe de Belgen en Nederlanders presteren

MVg
Philipper :D

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 07, 2008 7:27 pm 

Voila Het WK karting zit erop.
En de winnaar is ........ JONATHAN TONON hij won de klasse KZ1 naast de Belg op het podium ston de italiaan Marco Ardigo (Tony Kart) en Davide Foré. Tonon won de pre finale na een mooie inhaal race want hij startte pas van op de 13plaats na dramatische kwalificaties. Rick Dreezen (crg) eindigde als 7e en Banjamin Bailly werd 13e op zijn Tony kart.
De Nederlander Arjan Kievitsbosch (crg) eindigde als beste Nederlander op een 19e plaats.

Ik zou zeggen een verdiende winnaar.

MVG
Philipper

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2