Auteur |
Bericht |
Fart
|
Geplaatst: zo feb 12, 2006 10:00 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Nee klopt David, daar had ik ook al gekeken evenals op mylaps.com
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

|
|
Omhoog |
|
 |
SkeurijzeR
|
Geplaatst: zo feb 12, 2006 10:28 pm |
|
|
nou vandaag dan de race.
In de kwali had ik grote problemen, de motor viel telkens uit, en had vervolgens problemen met starten.
maarliefst 3 rondes gereden, waarvan ook nog 1 geduwd.
Na de kwali alles nagelopen, en paar dingen veranderd zodat hij weer starte. In de pit 10min lang laten draaien, geen problemen. Maar toen we met de formatierone bezig waren ging het weer fout. Toen nog drie rondjes gereden (Zodat ik de laatste uitvaller was).
Toen de accuspanning nagekeken, en bleek nog wel 12v in te zitten, echter na een paar keer starten (zonder dat de startmotor draaide) was de accu nog maar op 7 volt. dus andere accu erop gezet, en toen ging het goed.
Tweede race als laatste starten, maar gelukkig ging alles goed. Na enkele rondes afwachten en weer wennen (ree eindelijk een heel rondje zonder stiltevallen) spinde er iemand voorme van de baan, en daarvan schrok degene voormij, dus die spinde ook, en die kon ik niet ontwijken dus knalde er vol tegen op. Geen schade (op de voorspoiler na dan), dus ff stilgestaan en weer gassen. Eindelijk de finisch vlag gehaald!
Derde manche moest ik dan maar ff wat laten zien.
Veel dingen weer veranderd aan de afstellen om em een beetje handelbaar te maken op de natte baan. En wederom als laatste starten. Paar mensen ingehaald. Maar er waren een paar uitvallers, en ook nog een paar spinnende mensen, waardoor ik steeds plekken won. Ik finische uiteindelijk op P2 van de 12 in de olympische klasse. Dus opzich toch nog wel goed na de dramatische manches daarvoor.
_________________  To finish first, you first have to finish!
|
|
Omhoog |
|
 |
Fart
|
Geplaatst: zo feb 12, 2006 10:32 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
P2 das een podium man!!! proficiat!!
Netjes na al die pech.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: zo feb 12, 2006 10:40 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Hee SkeurijzeR, balen man dat je zoveel problemen had in de eerste twee manches. Zou wel mooi zijn geweest als ze allemaal zo waren gegaan als de derde!
Vind dat je best trots mag zijn op die P2, denk dat het lang niet gemakkelijk geweest is om op de baan te blijven en das je toch maar mooi gelukt, inclusief inhaalacties 
|
|
Omhoog |
|
 |
SkeurijzeR
|
Geplaatst: ma feb 13, 2006 11:22 am |
|
|
ja ik ben er ook zeker wel blij mee, maakt de dag toch weer een beetje goed!
(al blijf je natuurlijk wel wat teleurgesteld over de races daarvoor, maarja t is een mechanische sport.........................zoals ik al heeel vaak heb moeten horen afgelopen jaar)
nu ga ik naar italie, ff monteuren bij de wintercup in Lonato!
groeten!
_________________  To finish first, you first have to finish!
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: ma feb 13, 2006 4:30 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Erg vervelend.....
Dat maak je wel weer goed... !
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
rotaxmax11
|
Geplaatst: do maart 02, 2006 7:18 pm |
|
Geregistreerd: wo aug 11, 2004 8:40 am Berichten: 897 Woonplaats: Wijchen
|
gefeliciteerd skeurijzer! (srry voor de late reactie.. krijg je als je lang niet op het forum komt.. )
|
 |