Auteur |
Bericht |
Beire
|
Geplaatst: wo nov 03, 2010 7:07 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Even een domper op de feestvreugde: Denk dat het niet zo gemakkelijk te realiseren is i.v.m. lawaaioverlast e.d. 
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo nov 03, 2010 9:38 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Wel met hooibalen. Met schakel mag ik zeker niet meedoen 
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
Tom
|
Geplaatst: do nov 04, 2010 11:13 am |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
Hey Beire, wie zegt dat het legaal moet zijn:p
Edit: Kom desnoods even over de grens naar Belgie. Haven van antwerpen lijkt me een mooi decor voor zo'n race. In Belgisch Limburg zullen er ook nog wel wat industrieterreinen liggen :')
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
 |
Beire
|
Geplaatst: do nov 04, 2010 11:27 am |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Tom, ik denk dat als je een wedstrijdje organiseert op een terrein dat tegenwoordig zonder de juiste voorbereidingen zowieso al niet-legaal is. Als je het uberhaupt al zou klaar krijgen. Wat ik wil zeggen is of je beseft hoeveel kabaal een kartmotor maakt en hoe ver dat draagt. Je zal dus al heel goed moeten zoeken om een plek te vinden waar je kan rijden zonder dat er binnen de kortste keren politie staat. Ik ging vroeger als ik niet veel tijd had gewoon ergens op een industrieterrein even snel de motor al wat voorinrijden of wat dingen testen zoals de remmen. Daar kwam ook af en toe politie langs die zeiden dat ze kwamen kijken omdat er klachten waren. Ze zeiden zelf dat dat van heel ver kwam maar dat ze moesten komen kijken. Gewoonlijk had ik hetgeen er moest gebeuren al gedaan en was meestal al gestopt en aan het inpakken... Heb ook al gehad dat ze zeiden dat ze de laaste maand al 2 keer waren opgeroepen maar dat bij hun aankomst de vogel blijkbaar al gaan vliegen was. Tegenwoordig zijn de terreinen waar ik ging helemaal omheind en geraak je er zo maar niet op. Daar zit hem eerder het probleem vrees ik. Een geschikt afgelegen terrein vinden waar dat de verre buren die een gezoem op de achtergrond horen de politie niet bellen. Maar ik zou het wel best een knappe prestatie vinden als je zo'n wedstrijdje kan klaar krijgen.  Het is alleen te hopen dat er dan niets ernstigs gebeurd want dan heb je geheid gedonder. 
|
|
Omhoog |
|
 |
IncineratorX2
|
Geplaatst: do nov 04, 2010 11:56 am |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
Citaat: Tegenwoordig zijn de terreinen waar ik ging helemaal omheind en geraak je er zo maar niet op. gewoon aan de eigenaar vragen? ik heb toestemming om rond te scheuren op een opslag terrein, alleen het "asfalt" ziet er uit als een Himalaya gebergte.. men spreekt dat er "binnenkort" nieuw gelegd gaat worden dus ik ben benieuwd. Qua overlast moeten ze niet zeuren, het maïs is er grotendeels vanaf en ik hoor her en der de sloop auto's zonder dempers en de 4 takt crossers/quads met hun geweld alweer rondscheuren... Verschil is, dat is op het platteland... karten doe je meestal dichter bij de bebouwde kom. in de buurt van Hoogeveen (of dieper het noorden in) heb je wel gas win installaties daar ligt vaak een beste plaat mooi vlak asfalt omheen en afgelegen... //ontopic maar niet groot genoeg voor een "race" 
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
 |
DJ_Ex
|
Geplaatst: vr nov 05, 2010 2:59 pm |
|
Geregistreerd: zo aug 08, 2010 9:37 am Berichten: 661 Woonplaats: Nieuw-Buinen (Drenthe)
|
waarom niet op Pottendijk? daar mag en kan alles...Denk dat er ook nog wel animo uit deze regionen zal zijn.
_________________ Intrepid Cruiser, Modena MKZ 2016
|
|
Omhoog |
|
 |
Richard van Gelder
|
Geplaatst: di nov 09, 2010 9:47 pm |
|
|
hallo allemaal met veel aandacht heb ik dit draadje gelezen. ik ben nieuwe hier maar volg karting al van af dat ik kon lopen (nou ja bijna  ) ik heb zelf geen wedstrijden gereden maar wel af en toe een kart gekocht en ook weer verkocht. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan dus op marktplaats weer een op de kop getikt een PCR met rotax 100cc. die kosten daar op moment echt boodschappen geld. een zaterdag naar albert heijn en ik ben meer geld kwijt. ik ben hem nu leuk aan het klaar maken,, poetsen en poetsen. en toch maar poedercoaten  . Ik vond het al jammer dat er geen wedstrijden meer voor werden georganiseerd. en toen las ik dit. het jeukt toch nog veel rijders.merk ik. laats ben ik bij de histokart dag geweest in potendijk. de sfeer was daar heel goed en gemoedelijk. het zal leuk zijn als Jullie dat ook voor elkaar krijgen . daar werd ook gewoon de hele dag gereden met af en toe de vrij rijders (huur). dus ik denk dat het echt niet de hoofd prijs gaat kosten. met goed overleg met de baanopzichter. Maar het gaat en staat met een drijvende kracht die het op poten zet,,, en doorzet daar moet je liefhebbers voor hebben. vaak spreekt men goedbedoeld !!,,, uit het hart maar komt het er in de praktijk niet veel van. en bloed dood. Dus! liefhebbers die tijd hebben om het te organiseren kom op! de interesse is er,,,, begin!!!! al is het met 10 A 15 rijders. eerst racen dan komt de rest van zelf ik doe me!!. en misschien lees je over 7 jaar! op het forum,,, word er nog ergens rotaxmax gereden ??? een leuke naam is er ook,,,,,,100cc Back to the Future,,,,,, Gr Richard van Gelder
|
|
Omhoog |
|
 |
Cargokarterl
|
Geplaatst: wo nov 10, 2010 3:38 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 29, 2010 5:00 pm Berichten: 322 Woonplaats: Maaseik Belgie
|
Misschien is het outdoor circuit van Antwerp Karting een oplossing? Is volop omringd met industrie. Ik weet dat er enkele jaren geleden ook 24 uren karten werd georganiseerd op het industrie terein van Kinrooi (Belgisch Limburg) hier een beetje verder op.
_________________ Attack the track!
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: wo nov 10, 2010 3:48 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Maar daar mag je dacht ik alleen maar met 4-takt rijden?
|
|
Omhoog |
|
 |
Cargokarterl
|
Geplaatst: wo nov 10, 2010 7:00 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 29, 2010 5:00 pm Berichten: 322 Woonplaats: Maaseik Belgie
|
Juist, maar het kan eventueel voorgesteld worden.
_________________ Attack the track!
|
|
Omhoog |
|
 |
Tom
|
Geplaatst: wo nov 10, 2010 7:17 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
Het circuit van Antwerp Karting ligt (deels?) op grond van hun buur Cardoen. Deze mannen hebben het niet graag dat we daar met ons tweetakts langskomen.
Er is hoogstwaarschijnlijk voordien al onderhandeld geweest (DFK is immers ook verdeler van Rotax Max, tweetakt, dus zij zouden ook wel baat bij hebben moesten ze het kleine testwerk op eigen baan kunnen verrichten), dus gezien er nog steeds enkel 4takt rijdt, is dit volgens mij nergens op uitgedraaid.
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: wo nov 10, 2010 8:07 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Ik weet niet of meneer M---en nog een circuit ergens in een loods heeft liggen. Maar dan zou dat evt overwogen kunnen worden voor in de winter.
|
|
Omhoog |
|
 |
joris
|
Geplaatst: wo nov 10, 2010 8:08 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
oeh dat zal wel lekker stinken euh ruiken dan daar 
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: wo nov 10, 2010 8:09 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
in de hal waar des tijds gereden werd was wel over degelijke ventilatie nagedacht.
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: wo nov 10, 2010 11:26 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Zover ik begrepen heb is die hal helaas niet meer beschikbaar aangezien hij inmiddels voor andere doeleinden gebruikt wordt.
|
|
Omhoog |
|
 |