Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2005 5:21 pm 

..Veel Succes...

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2005 6:30 pm 
Paulo27 schreef:
Gecko...

Heel veel succes en zet 'm op.... geef die gasten daar van katoen !

Suc6

Citaat:
Veel succes Zondag met de wedstrijd =D)

Citaat:
Heel veel succes, zet em op :D

Citaat:
..Veel Succes..

Allen dank voor het succes. Ik zal niet kunnen bidden tot god want die heeft andere dingen aan zijn hoofd (moeten we eigenlijk met de rouwband rijden?) [-o< Ik hoop dat ik goed kan meekomen B:B [-o<

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2005 9:41 pm 

succes!!! zorg ervoor dat er tenminste IEMAND van dit forum dit weekend op het podium komt!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 03, 2005 8:29 pm 

FF vers van de pers;

Gecko had geen geluk vandaag.
Is maar weinig aan rijden toegekomen.
Na de vrije training een paar rondjes in de tijdtraining (10e tijd als ik me niet vergis..)
Had een andere carburateur gemonteerd voor de race.... => al problemen in de opwarmronde => race niet gereden.
Al bij al 15 ronden gereden t/m de 1e race.
2e race ging beter, stoeien rond de 10e plek totdat... de motor uitviel.
een technische sport noemen ze dat geloof ik...
Gecko zal het verslag ongetwijfeld aanvullen.

Verder komen er vanacht weer spectaculaire foto's op www.kartXpress.nl
flinke crash in de 100cc (fotograaf Bas kaligis vertelde dat hij een mooie reeks ervan geschoten heeft)

En wat betreft het team waarvoor ik vandaag de gelegenheids (amateur)catering heb gedaan => JOAK karting

Wouter Schuringa (nr88): 1e race: 5e (na een foutje vanaf de 1e plaats), 2e race: 2e, dagklassement: 3e
Jesse-Jan Dorenbos (nr 21): 1e race uitgevallen, 2e race 8e, dagklassement 10e
Beide rijders in de top 4 v/d race-rondetijden.

Laatst bijgewerkt door Robbifumi op di apr 05, 2005 12:39 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2005 4:46 pm 
Mooi verslag. Ik zal het hier en daar aanvullen.

We kwamen om ongeveer 8.30 aan op het circuit nadat we een paar keer verkeerd waren gereden. Er was in totaal nog 1 plaats over en dat was een mooi plaatsje. Nou, administratieve en technische controle verliep voorspoedig en ik kon precies op tijd aan het tijdrijden beginnen.

Zaak bij het tijdrijden was om de baan goed te verkennen (had er nog nooit gereden), de kart te leren kennen (in ene 15 kilo zwaarder en geen voorremmen), en om het gevoel weer te krijgen. Had tenslotte al ruim 4 maanden niet meer gekart. Het tijdrijden ging goed, ik leerde de baan snel kennen en ik zat toen ongeveer rond de 12e tijd.

Toen begon de elende. De kwalificatie oftewel het tijdrijden. Ik had 2 ronden nodig voordat m'n banden echt een beetje op temperatuur kwamen. Vanaf de derde ronde zou ik dus een tijd kunnen neer zetten. Ik had 1 serieuze tijd kunnen doen (waar ik overigens nog een aantal foutjes in maakte) en toen stopte me kart er mee. Hij liep alleen nog stationair. Wat bleek nou: iets met het gasveertje was kapot. Toch was ik zeer verrast over mijn positie, een 10e tijd van de 15.

Nou we hadden er een andere carberateur op gezet en ondertussen ook hetgene vervangen wat kapot was. Toen begon mijn allereerste race. Ik moest een half uur op de opstelrij staan (of hoe je dat ook noemt) voordat we eindelijk begonnen. In die tussentijd m'n hele broek volgepoept maar dat terzijde. Ik rijd de pits uit en hij trekt um door en in ene valt ie weer terug, trekt um door en valt weer terug, enz. enz. Race 1: DNF

Nou, wij de andere carberateur erop gezet en ik begon aan de opwarmronde van Race 2. De start ging super. Van de 15 deelnemers haalde ik 1/3e in en toen we bij de paddestoel kwamen lag ik op een 10e plaats. Daarna haalde ik nog 2 anderen in en heb even op de 8e plek gereden. Ik werd ingehaald door 2 mensen en eentje daarvan was gewoon echt sneller en de andere die profiteerde van hem en kon ik gewoon bijbenen (ik was net ietsjes sneller). 3 rondjes voor het einde wilde ik een inhaalpoging doen, maar nog voor ik daar aan kon beginnen stopte m'n motor er inene mee. Ik rol um aan de kant en ik stond um daar te trippen. Ik was op dat moment echt boos. Wat bleek nou, was de bougie kapot gegaan (waarschijnlijk) want toen we er een andere bougie in draaide deed ie het gewoon weer.

Naast dit alles had ik een geweldige dag gehad. Dit zijn gewoon dingetjes waar je (bijna) niks aan kunt doen... Kortom: Pech. Overigens wil ik Robbifumi en JOAK Karting nog bedanken want zij hebben mij geholpen met een aantal dingetjes.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2005 4:52 pm 

ah.. wat jammer gecko..
volgens mij had het hele forum zowat pech.. maar je weet in ieder geval dat je snel was en dat als je geen pech had gehad, echt wel een goed resultaat had kunnen behalen. Nja... kom je nu natuurlijk ook niet veel verder mee, maar goed.. volgende keer beter!!!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2005 6:43 pm 

Citaat:
iets met het gasveertje was kapot

Toevallig het palletje (daar waar de gaskabel doorheengaat) van de carburateur afgebroken? Heb ik ook een keer gehad, vervelend ook nogeens dat die dingetjes niet los te koop zijn zoveel ik weet.
Citaat:
In die tussentijd m'n hele broek volgepoept

Een oude bougie doet wonderen, heb ik me laten vertellen.
Citaat:
Naast dit alles had ik een geweldige dag gehad.

Das het belangrijkste toch :D

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2005 7:14 pm 

mmm... dat van dat broekpoepen heb ik gelukkig niks van geroken :D

Citaat:
Ik werd ingehaald door 2 mensen en eentje daarvan was gewoon echt sneller en de andere die profiteerde van hem en kon ik gewoon bijbenen

Die snelle was dus bovengenoemde Jesse-Jan van bovengenoemde JOAK karting
Wel netjes van je dat je toch maar achter de JOAK-rijders bent gebleven na de ontvangen hulp :P

Ik had overigens geen pech... leuke dag gehad, geleerd door te kijken, alleen iets te veel van mijn eigen catering gegeten :oops:
Heb ik er vandaag weer proberen af te lopen..

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2005 7:39 pm 

ondaks de elende heb je heb toch knap gedaan voor je eerste race vindt ik Gecko ,wat dat betreft knijp ik hem ook alweer voor mijn tweede race in mijn leven in A'dam

I don\\\'t suffer from insanity; I enjoy every minute of it :lol: :lol:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 05, 2005 11:16 am 

Jammer dat je zoveel pech had gecko. Toch mooi dat het verder allemaal bevallen is!

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3