Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 89 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: klasse voor VT250
BerichtGeplaatst: zo maart 29, 2009 8:40 pm 

Wat een geouwehoer over een motor zeg. Als jij en je anonieme Belgische vriend zo zeker zijn van hun zaak, gewoon de ballen hebben en een technische keuring aanvragen waarbij jij de kosten betaalt als er niks illegaals wordt gevonden. Hoewel dat reglementair volgens mij niet kan, en ik zou persoonlijk niet inzien waarom Rik daar vrijwillig aan mee zou willen werken. Mijn medewerking zou je in ieder geval niet krijgen als ik hem was, elke race is er wel een andere verliezer die begint te miepen dat je illegaal reed, been there, done that...

Op dit forum kunnen we er eeuwig over doorgaan, maar uiteindelijk tellen de resultaten op de baan. Ga daar maar aan werken zou ik zeggen.

#4 Kings of Karting & TM cross voor de fun
www.c2n-telematchracing.nl

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 28, 2009 5:41 pm 

Beste Forumleden,

Afgelopen vrijdag zijn wij naar Emsburen gegaan om hier de 2de wedstrijd te gaan rijden.
Zaterdag liep heel erg voorspoedig en hadden snel afstelling van het chassis en de motor te pakken.

Zondag ochtend de laatste dingen aan de kart gedaan, de eerste wedstrijd mocht Jannes van plek 14 starten achteraan.
In deze wedstrijd een paar kleine foutjes gemaakt en als 12de geeindigd.

De 2de westrijd mocht Jannes van de 1ste plek starten en weet een klein gaatje te maken naar plek 2.
Niet lang daarna komt het veld er weer bij en word Jannes ingehaald op de helft van de wedstrijd zit Rik van Beek achter hem en vanaf toen begon de ellende weer.
Nadat Rik van beek een aantal rondes daarvoor Jeroen Martens van de baan aframd heeft is Jannes de volgende.
Rik van Beek zat er ongeveer 5 a 6 rondes achter en weet geen gaatje te vinden.
En ja je raad het al niet veel later licht Jannes ook naast de baan met de complete rechter zijkant kapot.

Ik noem dit dan ook zeer slecht rijgedrag, en niet sportief. Na de wedstrijd lagen er 4 klachten over het rijgedrag van Rik van Beek en besluit Len van Leeuwen hem hierop aan te spreken. Rik van Beek wil alleen nergens van horen of weten.
En geeft aan dat de fout niet bij hem licht, tja toch vreemd dat er 4 personen daar anders over denken.
Ik vindt het dan ook heel jammer dat personen hier zo mee omgaan.
Je kunt wel snel zijn maar goed en netjes inhalen hoort er ook bij, het zijn geen botsautotjes toch?
Ik had van zoon goede rijder toch wel iets meer volwassenheid verwacht.

Na de 2de wedstrijd zat onze dag erop door teveel schade aan de kart. we hebben de 3de wedstrijd nog gekeken met erg veel plezier.
Jurgen de Block heeft meerder malen laten zien doormiddel van zijn hand dat Rik gemene duwen aan het uitdelen was.

Erg jammer dat het allemaal zo moet lopen maar ja, mijn complimenten voor de inhaalacties van Jeroen Martens, Jurgen de Block en Dave de Swert deze rijders zijn snel en weten hoe ze er mee moeten omgaan, dat is bij andere mensen ver te zoeken.

mvg Team Biland

BeNeDu-Racing
Stephan Osinga
0031-619822458
0049-59439853003

www.beneduracing.com
Check us on Facebook, Twitter or Instagram and like us!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 28, 2009 11:42 pm 

Ik neem aan dat je ook al met Rik aan tafel bent gaan zitten om het over je ongenoegen te hebben?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 7:46 am 

Inderdaad, als je problemen hebt met iemand hoef ik dat niet hier te lezen. Ik vorm mijn beeld liever vanuit eigen ervaringen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 8:38 am 

Team Biland schreef:
deze rijders zijn snel en weten hoe ze er mee moeten omgaan, dat is bij andere mensen ver te zoeken.

Nou nou Team Biland, niet echt een genuanceerde reaktie, bovendien denk ik niet dat: Dimitri, Jendrik, Dave, Simone, Jan, Onno, Roberto, Jerry en Jonas zich aangesproken voelen door de bovenstaande reaktie, dus noem het beestje bij de naam of plaats een meer genuanceerde reaktie.
Ook wij waren na de tweede manche niet meer competatief als gevolg van een crash, en daaruitvolgend lichamelijk ongemak, maar om direct iemand aan de schandpaal te nagelen.......nee, Simone heeft de betreffende coureur gelijk na de manche aangesproken, en dan is wat ons betreft de kous af , hoezeer het je dag ook verpest !

(P.S. het is toch niets persoonlijks tussen Team Biland en Stegmoto ?????, ik kan mij nog een dergelijk verhaal van jou herinneren maar dan met Thijs ad Stegge in de hoofdrol.
In dat geval zou een beschaafde dialoog wel eens verheldering kunnen brengen.)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 10:14 am 

Ik heb maar met een schuin oog naar de wedstrijden gekeken omdat ik bezig was, maar vond het nou allemaal niet zo onwijs bruut eraan toe gaan dat het niet kan. Moet je eens bij de gemiddelde Rotax Max wedstrijd gaan kijken hoe het er daar aan toe gaat, echt totaal zonder respect voor elkaars materiaal.

En Rik kwam er dit weekend ook totaal niet aan te pas, dus dan kan ik me voorstellen dat je uit frustratie af en toe een aktie waagt die bij nader inzien misschien wat grof is. Het valt niet goed te praten, maar ik kan het wel begrijpen, zeker omdat je voor je gevoel ergens staat waar je niet helemaal hoort te staan. En daarbij... als hij iemand voorbij was, haalden anderen ook weer iets uit waardoor ze toch weer erlangs konden komen. Niemand is roomser dan de paus, toch?

In ieder geval wil ik het beeld nuanceren dat het nu net lijkt alsof er in die vt-klasse alleen maar gebeukt wordt, want dat is niet waar. Het gaat hard, maar zelden is het echt grof. Hoewel mijn definitie van grof misschien wat anders is, aangezien ik bij m'n andere sport gewend ben dat ze je zak omdraaien of je half proberen te verzuipen, dan is karten maar voor mietjes... :lol:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 11:13 am 

hvb83 = waterpolo hooligan ???? :lol:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 12:00 pm 

Ja joh, heerlijk man. Je geeft een beuk, je krijgt een beuk terug en het is klaar, incasseren. En naderhand drink je weer gezellig een biertje met elkaar. In ieder geval gaan we niet hele forums vol zetten met klachten over anderen. [-X

Stap gewoon naar Rik toe en praat het onderling uit, want volgens mij wordt het allemaal veel te serieus opgenomen. Iedereen die maar over "team Biland", "Stegmoto" en weet ik veel wat praat. Dat zou wat zijn, ben ik dan "Team Koene" ofzo? De rest van het veld zou me gewoon hard uitlachen, en Mike zou niet meer met me willen praten denk ik. :lol:

En via Len schiet ook niet op, want als die niks van z'n officials door krijgt over een bepaalde rijder, dan kan hij hoogstens het verhaal van beide kanten aanhoren en dat is het dan wel zo'n beetje. Doe dat praten dan wel gewoon in de vrije training als het even rustig is, na een race is niemand echt voor rede vatbaar...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 4:44 pm 

Beste Forumleden,

De beste meneer van Beek was zelfs nog geen eens voor rede vatbaar voor de gene die de wedstrijden organiseerd Len van Leeuwen.
Praten met de betreffende rijder?
Tja daar gaan wij niet meer aan beginnen dit heeft namelijk totaal geen nut, als de organisator het zelfs niet eens lukt waarvoor zal ik het dan nog proberen? en ook vorig jaar geprobeerd te praten maar dat ging ook niet dus ja zou het nu wel nut hebben?

Ik pak maar even een stukje van de website van Stegmoto van na de wedstrijd in Veldhoven:

Voorin gestart in de tweede race stoomde Rik met zijn bloedsnelle VAMPIRE/BRM combinatie op weg naar de kop maar werd op een zeer bedenkelijke manier van de baan gereden door een Belgische piloot; Kennelijk de enigste manier om een VAMPIRE te verslaan! Dat deze het daarnaast nodig vond nog extra expressie aan zijn (wan)daad te geven door zijn middelvinger naar Rik uit te steken zegt veel, wellicht de hoogste tijd voor een goed gesprek? Door deze onsportieve actie, die helemaal niets met karten te maken heeft, liep Rik's VAMPIRE schade op aan de bobinekabel en moest hij race twee staken!

Eerst wat zeggen over een ander en daarna zelf in 1 manche 2 dezelfde acties doen!

jullie mogen het zeggen...

mvg Team Biland

BeNeDu-Racing
Stephan Osinga
0031-619822458
0049-59439853003

www.beneduracing.com
Check us on Facebook, Twitter or Instagram and like us!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 9:25 pm 

Beste Team Biland,

Ik ken ook wel 5 en misschien wel meer :idea: mensen die er een heel andere mening op na houden m.b.t. de races, jouw gedrag op de kartbaan en beschuldigingen op het forum, echter ga ik daar de forumleden niet mee vermoeien.

Het verbaast me waar de felheid en gedrevenheid vandaan komt mij en het team van STEGMOTO telkens weer neer te schrijven met anonieme "getuigen" en ongegronde beweringen. Iedere keer poog jij uitermate gedreven rijders en het team van STEGMOTO aan de schandpaal te nagelen. Thijs, mij, de motoren, het team en straks zeker Dimitri? Ik ben toch werkelijk erg nieuwsgierig waar deze haat, als ik het zo mag omschrijven, door gevoed wordt dus:

Als je problemen hebt met het team STEGMOTO of mij persoonlijk dan ben je de volgende race van harte welkom om je hart te luchten onder het genot van een warme kop koffie bij ons in de caravan. Dit lijkt mij veel beter dan op het forum of heetgebakend na een race.

Ik ga hier op dit forum niet verder in op meningen over incidenten tijdens races of overige beschuldigingen.

Vriendelijke groet,

Rik van Beek

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do apr 30, 2009 5:57 am 

Daar moet ik Rik gelijk geven een Forum is er niet om Mensen slecht te maken of geruchten in de Wereld te zetten, dat regelt men onder 4 ogen en goed is B:B
En als er Teams zijn die ander Teams niet vertrouwen, en menen dat hun Motoren niet eerlijk zijn, moeten op eigen kosten die Motoren laten controleren, of de mond houden :wink:

Team Biland of wil je naar iedere wedstrijd in dit seizoen als je Team STEGMOTO niet voorbij komt hier in Forum je uithuilen :cry:

Maakt je niet belachelijk met dat negatieve gedoe :wink:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do apr 30, 2009 1:55 pm 

Gaat dit het hele seizoen zo door ?

Ik ben zelf niet meer bij de sprint wedstrijden aanwezig dus ik kan ook geen mening geven
Maar ga met zijn alle een keer een biertje drinken ofzo en praat het uit.
Er zijn nog 5 race weekenden te gaan en op deze manier is het zowel voor Team Biland als Stegmoto niet leuk
Want dit gaat zo waarschijnlijk steeds erger worden en mischien zelf helemaal escaleren.

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do apr 30, 2009 3:21 pm 

Ik heb hier maar 1 ding over te zeggen :

Wees allebei eens flinke jongens en spreek eens af met elkaar en praat alles eens uit.
Het forum is niet het medium om zoiets uit te vechten.

gr Paul

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do apr 30, 2009 4:08 pm 

Helemaal mee eens, ik had dit eerder al per PB voorgesteld, maar daar werd niet op ingegaan.
Rik biedt al aan om eens rond de tafel te gaan zitten, als ergens over te praten valt betekent dat wel dat je dat dan ook moet doen.

Aangezien dit topic niet meer gebruikt wordt waarvoor het bedoeld is zal ik het sluiten. Ik nodig de VT250 rijders wel van harte uit om een nieuw topic te starten, aangezien berichtgeving over deze tak van de kartsport natuurlijk altijd interessant is en welkom blijft.

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 89 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6