Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Indoorrace Duiven
BerichtGeplaatst: vr jan 27, 2006 2:08 pm 

Ter informatie

Zondag 5 maart wordt er in Duiven een twee uurs race gereden voor teams van min 2 personen. Rijders die mee doen aan deze race kunnen na het betalen van het inschrijfgeld (125 euro) tegen korting trainen.
Voor de winnaar ligt een prijs van 200 euro in het verschiet.

(bovenstaande info is onder voorbehoud van fouten en wijzigingen aangezien ik geen medewerker ben van de baan maar daar regelmatig rijd)

Ik wil iedereen die wel eens indoor een race rijdt oproepen om mee te doen aan deze race want naar mij idee wordt er door de snelste teams best wel competatief gereden. Bovendien is het voor indoor begrippen een lange en uitdagende baan om goed op te rijden.

Ik was zelf ook van plan om mee te doen overigens. :lol:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 28, 2006 3:20 am 

Vreselijke baan in duiven. Heb daar eens gereden met Score Wholesale (team uitje). Nog steeds een litteken op mijn rug van die rot karts!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 28, 2006 4:45 pm 

Zeker verloren die dag? :twisted:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo feb 15, 2006 12:58 pm 
hmm.. jammer dat ik dan nog steeds in de UK zit :P

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo feb 15, 2006 4:08 pm 

Ik heb ondertussen een recent pr van 49.63.
Ik kom relatief in de buurt. :twisted:

Als m'n teamgenoot een beetje mee wil werken dan gaan we nu voor het podium.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo feb 15, 2006 5:39 pm 
Netjes hoor.. Als je constant 49 hoog 50 laag kunt rijden moet je een heel eind in de richting komen denk ik!

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 06, 2006 12:12 pm 

De race is inmiddels geweest. Ik ben met mijn teamgenoot 2e geworden.

Van de drie teams die meededen :(

Maar goed, het was best een leuke race. De deelnemers waren naar mijn idee wel aan elkaar gewaagd. In het begin lieten wij echter te veel liggen. Mijn teamgenoot reed helaas tijden van 51/52 seconden tov van 49 van de kop en ook ik verloor tienden van een seconde tov de koplopers waardoor we op de helft een rondje achterstand hadden. De tweede helft van de race leken we een hoop goed te maken doordat een van de koplopers last kreeg van zijn rug en ineens een rondje in de 60 seconden reed. Ik kon in mijn tweede helft goede ronde tijden rijden, ze daalden tot in de 49 seconden. Echter ik kon het niet meer doorzetten door vermoeidheid en omdat ook ik last van mijn rug kreeg (ik had al last van mijn ribben :lol: ). Aan het eind werd het voor mij iig een complete uitputtingsslag, waarbij ik mijn rondetijden moest consolideren tot rond de 50 seconden.

Uiteindelijk finishten we 2e op een dikke 20 seconden van de winnaars. Voor een twee uurs race vind ik dit geen slecht resultaat ondanks het kleine aantal teams dat mee deed.

Door het kleine aantal teams was het niet echt inhalen bij deze race. Maar wat ik vooral erg leuk vond was dat we op een gegeven elkaar op een punt op de baan voorbij zagen komen en dat dit ronden achter elkaar doorging. Dan de een iets voor dan de ander. Dat was erg leuk.

Aan het eind nog een mooie beker ontvangen voor de moeite. En champagne en 250 euro voor de winnaar. :lol:

Ik vond het geslaagd.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 06, 2006 5:42 pm 

Je bent toch maar mooi tweede geworden (rest van het verhaal over het aantal teams enzo is maar bijzaak natuurlijk), en je hebt een leuke dag gehad :D

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 23, 2006 1:24 pm 
Late reactie, maar toch mooi gedaan :) zo'n achterstand is toch lastig weg te werken, en 20 seconden is niet slecht voor een 2 uurs race..

Jammer dat ik er niet bij kon zijn.. Volgende keer beter!

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ]