Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 80 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: NK2 NAB/NFK Emmen
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 10:00 pm 

Vera is net een jojo bij die crash zo tolt ze rond :p

#43 '12 birel kz2

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 11:41 am 

Citaat:
Vond dat leider gewoon een belabberd tempo aangaf.

Bedankt Martijn ! :D
Volgende keer mag jij het weer doen :P

Maargoed.. Ik ben zover ik weet gewoon rustig met een vast tempo opgereden. Ongeveer tegen de 50 zoals aangegeven tijdens de rijdersbespreking.

JJD - Racing

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 11:59 am 

Haha, commentaar. Het ging me niet om de snelheid, maar de snelheids verschillen terwijl we al recht stonden.:P
Kan ook natuurlijk dat de gene pal achter jou zat te slapen en ineens vol op zijn gas ging omdat het gat te groot werd. Maar kon ik niet lekker zien, zag net de achterbumper van me voorganger.:P

Volgende keer zal ik het proberen te doen. :lol: Moet het wel op zijn minst droog zijn natuurlijk.

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!

Rondje Strijen
Rondje Genk

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 12:03 pm 

Kan best jaa want ik kreeg opeens een behoorlijke beuk van achter zeg maar :P

Hahaha okee is goed, en daar vooraan eigenlijk ook wel de plek waar je thuis hoort hea :lol:

JJD - Racing

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 12:24 pm 

Onderstaand een verslag van Dennis vd Spoel (die al een tijdje niet blij is met de NAB):

Written by Dennis Spoel
Monday, 27 June 2011 20:03

Het NK in Emmen zou compleet in het water vallen, maar de zaterdag was een hele mooie dag en iedereen heeft lekker kunnen rijden op een droge baan.
Helaas was het op de zondag wel heel nat. Het zou rond 12 uur droog worden, maar helaas was het dus de hele dag nat en ook nog eens erg koud.
Alex deed het in de 125cc automaat klasse weer erg goed. Tijdrijden niet zo heel goed met een 4e tijd en de eerste race ging helemaal mis doordat de start zeer slecht werd gedaan door de lichten die niet uit gingen en dus op rood bleven staan. De laatste race ging wel erg goed en Alex werd 2e. Totaal goed voor een 2e plek. Matthew die normaal altijd mee rijdt deed deze keer niet mee vanwege speciale omstandigheden.
In de 125cc schakel klasse deed Dennis toch maar mee. Het zou droog worden en daar had hij wel zin in, maar helaas was het dus alleen nat. Tijdrijden ging niet zo heel goed want trainen wordt nooit gedaan in de regen dus alles is op de gok. De eerste race was een grote chaos doordat het halve startveld ging rijden toen het rode licht ging branden. Normaal zou er dan een herstart komen, maar dat werd dus niet gedaan en hierdoor kon Dennis bijna achteraan starten. Bij de eerste bocht aangekomen had Dennis ook nog een botsing waarbij een dikke Birel rijder met maar een ook boven op Dennis terecht kwam. Het resultaat was bijna een ronde achterstand en dus een zinloze race. De 2e race had Dennis nogal de pest er in en ging niet van de 18e plek van start, maar van de 12e plek (plekjes gepikt). Bij de NAB let men niet op en maakt er een puinhoop van dus zou men dit ook niet moeten zien. De race ging goed en tot de laatste bocht een 7e plek, maar helaas een foutje en dus 8e. Goede race en veel vooruitgang gemaakt met afstellen van zowel kart als carburateur in de regen. Helaas dachten de NAB leden, we gaan wat doen en werd Dennis terug gezet naar de 17e plek.
Alle rijders betalen extra veel geld dit jaar bij de NAB voor betere races, maar het wil niet lukken en het blijft een grote puinhoop bij de NAB. Veel betalen en weinig doen. Misschien dat de NAB bij het volgende NK wel iets fatsoenlijks kan laten zien.
Gelukkig was het ondanks het slechte weer en het slechte resultaat voor Dennis een leuk en gezellig weekend. Volgende race over 3 maanden in Kerpen.

[color=#008040]Onze karts zijn groener dan die van de buren...

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 80 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6