Heb de hele presentatie gehad. Weet alleen niet alles exact meer...
Het is zo iedereen rijdt met de zelfde motor die bij de wedstrijd aangeleverd wordt, je kunt hem dus niet mee naar huis nemen of aan te passen daarom dat het zo 'eerlijk' zou zijn. De chassis hebben allemaal een bepaalde homologatie die bepaalde merken gaan bouwen, zijn een hoop merken wel. Die chassis zijn goedkoper en vooral wat de kosten gaat drukken is dat de er een hoop afstelmogelijkheden gaan verderwijnen, bijvoorbeeld geen 140 achterassen meer. Niet alle onderdelen in alu en in magnesium en nog wat van die dingen waardoor je dus minder in chassis onderdelen moet stoppen. Naar mijn mening is dit eerder een mankement want dit geeft nou net een andere dimensie aan het karten. Ok kost mss minder geld maar of je nu 2 klossen van zeg maar 20 cm koopt of een klos van 15 en een 20. Onderdelen slijten toch. Maar het zou dus vooral een klasse moet zijn die relatief goedkoop is en waar dat het heeel close racing is.