Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr dec 03, 2010 10:47 am 

Kan iemand het mij nog een keer uitleggen. Mijn zoon laat ik deelnemen in een kartkampioenschap, leuk. Hij betaald en rijd alle wedstrijden, leuk. Hij rijd het snot voor zijn ogen en behaald een podiumplek in het kampioenschap, leuk. Hij word uitgenodigd voor de prijsuitreiking, leuk. En mag € 15,- betalen om een beker op te halen ter waarde van € 8,- ONBEGRIJPELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan mag er toch wel wat gezegd worden van Karting Events van Len van Leeuwen en Ageeth ten Brink. De organisator van Nederlands kampioenschap 4 takt Sprint en Endurance onder auspecien van de KNAF.
Leuke locatie voor een prijsuitreiking, met leuke sprekers zoals Kees van der Grint van Bridgstone formule 1 en Nick de Vries, kart talent opgenomen in het F1 Mc Laren opleidings trajekt. Mooie prijzen voor de winnaars en voor iedereen een leuke atentie zoals een warme muts te gebruiken voor het winterkampioenschap. En dit voor de prijs van ..................................... € 0,- Chapeau Karting Events, een voorbeeld van hoe het zou moeten gaan. Ga zo door.

Boy

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr dec 03, 2010 7:36 pm 

Boy, de kans is groot dat er om begrijpelijke redenen gekozen is om de prijsuitrijking op bovenstaande manier te organiseren. Casper zal je dat zeker uit willen leggen om zodoende jouw vragen te beantwoorden.
Je had natuurlijk ook direkt even contact op kunnen nemen met Casper (mail, telefoon, PB) wat in mijn ogen iets netter geweest zou zijn. Tenzij je dat reeds gedaan hebt, stel ik voor om alsnog even contact op te nemen.
Dit topic is overigens niet bedoeld om verschillende organisaties met elkaar te vergelijken.

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]