Auteur |
Bericht |
M.Jansen
|
Geplaatst: do apr 21, 2005 9:06 pm |
|
Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm Berichten: 297 Woonplaats: Almelo
|
Heel kartend Nederland!
Kort na de seizoens ouverture van de 4-takt Kartclub Twente van 10 April komt aankomende zondag 24 April de 2e race van het seizoen er al weer aan. De weersvoorspellingen zijn nu wat aan de betere kant, net als de prognose voor de startvelden. Nu al zal de huurkartrace weer een vol veld beloven, en ook in de andere klassen worden nu echt mooie velden verwacht.
Zoals de Vrije Klasse, waarin naast de Eco's nu ook Biland's verwacht worden, en wie weer wat nog meer aan speciaal materiaal. In de klassen 390 licht en zwaar zijn ook meer inschrijvingen binnen en ook de juniors zullen een groter veld krijgen.
Kortom, veel om naar uit te kijken bij race 2 van de 4-takt Kartclub Twente, waarbij de kampioenschappen zich voortzetten!
See you on track, at Oldenzaal!
Maarten Jansen
PR-afdeling 4-takt Kartclub Twente
_________________ BRM-Rotax-Max NAB
|
|
Omhoog |
|
|
SkeurijzeR
|
Geplaatst: zo apr 24, 2005 4:27 pm |
|
|
Vandaag weer huurrace meegedaan in oldenzaal.
Kwalificatie ging net als vorige keer, als 8e geklokt.
Prefinale van p8 naar p3 gereden!
en in de finale van p3 naar p2.
Weer derde in het dagklassement, maar wel met wat meer punten als de vorige keer.
Deze keer waren er 15 man, en was het de spannendse race van de dag! veel (te) entiosiaste mensen, dus aardig veel spins, en stof(van over gras rijden) maar toch leuke dag weer
En dit keer zijn er mooie foto's gemaakt door de voorzitter van de club, deze zullen binnenkort wel op internet verschijnen!
_________________ To finish first, you first have to finish!
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo apr 24, 2005 7:07 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Hee SkeurijzeR. Wederom gefeliciteerd met de mooie prestatie. Volgende keer van p2 naar p1
|
|
Omhoog |
|
|
SkeurijzeR
|
Geplaatst: zo apr 24, 2005 8:06 pm |
|
|
ja mischien, als ik in de kwali een snellere tijd neer kan zetten.
Ik ken de baan nog niet, dus vandaar dat ik op de snelste tijd wat verlies, maar in de race kan ik me wel staande houden, en zelfs naar voren komen.
In iedergeval heb ik nou al 2x zoveel op oldenzaal gereden als de vorige keer, dus het moet (hopelijk) toch elke keer iets beter gaan
|
|
Omhoog |
|
|
M.Jansen
|
Geplaatst: ma apr 25, 2005 2:01 pm |
|
|
Verslag race 2 4-takt Kartclub Twente
Op een zon overgoten Circuit in Oldenzaal starte zondag 24 april de tweede racedag van de 4-takt Kartclub Twente. De startvelden waren in alle klassen beduidend groter dan bij de seizoensopener twee weken eerder. Wat uiteraard een bemoedigend feit is voor het nog prille bestuur. In alle klassen werden dan ook prachtige wedstrijden verreden.
Het weer bleef de hele dag bijzonder goed, en speelde bij de races dan ook geen rol van betekenis. In de klasse B&S World Formula greep Ruben Gruppelaar (Birel-TKT) de zege voor Dennis Wendland (BRM-TKS) De klasse 390cc zwaar was een prooi voor Ronald Hoogeveen (KYD-racing) en in de klasse 390cc licht pakte Benjamin Haverkamp (CRG) de zege voor Steven Grobbink (BRM) en Maarten Jansen (BRM). De zege in de klasse TKM ging naar Christian Wendland (BRM) en de Open klasse was een prooi voor Ronnie Markink (Energy-ECO). De huurkartrace is nu al een zeer groot succes. Wegens teveel inschrijvingen moesten er helaas al mensen afgezegd worden. Dit probleem wordt voor de volgende race echter verholpen, daar dan alles in gereedheid gebracht wordt om series te gaan rijden. Niet-leden, schrijf je dus massaal in voor de huurkartrace om toch al het wedstrijdgevoel van de 4-takt Kartclub Twente te proeven! De kampioenschappen beginnen nu echt vorm te krijgen, en de favorieten dienen zich lang zamerhand aan. Er is nu eerst een maandje pauze voor iedereen om bij te komen, en Zondag 29 mei barst het spektakel weer los!
Maarten Jansen
PR-afdeling 4-takt Kartclub Twente.
4-takt Kartclub Twente
|
|
Omhoog |
|
|
RJ
|
Geplaatst: ma apr 25, 2005 5:17 pm |
|
Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm Berichten: 910 Woonplaats: Deventer
|
Hey Maarten!
Was dat nu? 3e....
|
|
Omhoog |
|
|
M.Jansen
|
Geplaatst: ma apr 25, 2005 5:26 pm |
|
|
ej rik,
was dat nu? 16e....
|
|
Omhoog |
|
|
RJ
|
Geplaatst: ma apr 25, 2005 5:46 pm |
|
|
15e!
Volgende race VKCT ben ik er bij! Kijken of ik nog een beetje kan
|
|
Omhoog |
|
|
M.Jansen
|
Geplaatst: ma apr 25, 2005 6:22 pm |
|
|
oh 15e.. whatever..
Ej maar leuk dat je weer es meedoet. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Het startveld begint zoiezo weer mooi vorm te krijgen. Afgelopen zondag waren het er 11, en dat zal wel meer worden naarmate het seizoen vordert.
Groeten!
Maarten Jansen
|
|
Omhoog |
|
|
whitehorsekart
|
Geplaatst: ma apr 25, 2005 8:22 pm |
|
Geregistreerd: di maart 22, 2005 10:24 pm Berichten: 208 Woonplaats: Goor
|
Zo gaat-tie lekker Maarten en Rik!
Laat maar eens zien wat je kunt Rik! Krijgen we wéér een mooie en sportieve strijd! Moet je wél in de 390 starten natuurlijk! Anders moeten we met z'n allen misschien een ander motortje voor Maarten regelen?
Leuke missie voor de handelaren????
Zonder dollen, leuk als je weer eens komt meerijden, Rik, snelle en sportieve rijders kun je nooit genoeg hebben!
Tom.
P.s. Mooi resultaat in de Prokarts! Zo sta je tussen de "fabrieksteams"!
_________________ DRIFTEN is geen vervoeging van DRIFTIG!
|
|
Omhoog |
|
|
RJ
|
Geplaatst: di apr 26, 2005 2:13 pm |
|
|
Juist Tom! zijn we ook trots op.
We lieten het tweede Eglem team en Kombi team achter ons! Volgende race hopen we nog meer tijd te winnen. Overigens is dat op het kartcircuit van Spa... zie er nu al naar uit, zijn de gave weekendjes weg!
|
|
Omhoog |
|
|
RJ
|
Geplaatst: do apr 28, 2005 10:22 am |
|
|
|
Omhoog |
|
|
M.Jansen
|
Geplaatst: do apr 28, 2005 10:31 am |
|
|
Mooie foto's!
k sta dr alleen niet op, Nou ja, als ik dit weekend mn eigen site update, dan post ik daar wel even wat foto's van mij. Het is ook weer niet de bedoeling dat je de mensen al teveel afschrikt met mijn verschijning op foto's he, ik zie er nogal chockerend uit!
En zo blijkt maar weer dat de site van de 4-takt Kartclub Twente er ten opzichte van vorige jaren drastisch op vooruit is gegaan, en dat is fantastisch! ga zo door rik, en dan wordt je nog eens een echte site-goeroe!
Groeten!
Maarten Jansen
|
|
Omhoog |
|
|
SkeurijzeR
|
Geplaatst: do apr 28, 2005 2:25 pm |
|
|
Tom heeft mij wel op de foto gekregen.......volgende keer toch maar proberen wat harder te rijden......
(kart nr 5)
Laatst bijgewerkt door SkeurijzeR op do apr 28, 2005 3:44 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
whitehorsekart
|
Geplaatst: do apr 28, 2005 2:47 pm |
|
Geregistreerd: di maart 22, 2005 10:24 pm Berichten: 208 Woonplaats: Goor
|
Mag je wel erg je best gaan doen!
Ik heb (vroeger) jarenlang autosport op diverse circuits gefotografeerd!
Die gingen pas echt beroerd hard!
Blijven proberen hoor!
Tom
P.s. Maarten, de volgende keer beter, maar ik heb niet veel gefotografeerd: 2x problemen met de ketting van Jeroen en dan nog samen met de anderen proberen alles in goede banen te leiden. Ik wordt vanzelf beter in het combineren van alles??
_________________ DRIFTEN is geen vervoeging van DRIFTIG!
|
|
Omhoog |
|
|