Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 58 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo sep 08, 2013 1:55 pm 

Afbeelding

Afbeelding

Sfeerverslag GK4 en BEKC race 6 Berghem

Afbeelding

Op een zondagmiddag terugkijken naar de GK4 en BEKC wedstrijden van afgelopen weekeinde is geen straf. Alleen zit ik na te denken over hoe te beginnen met het sfeerverslag -zonder te vervallen in superlatieven - is lastig en bijkans een onmogelijke opgave.
Boem, touchdown? Het eerste wat in me opkomt dan; het was het beste weekeinde in onze geschiedenis, de deelnemers maakten er een enorme happening van, het was megadruk met een unieke sfeer, de klassen waren goed bezet, wat heet!, de races waren enorm spannend, u was geweldig!

Afbeelding
L.O.L.

Het begon zaterdagochtend al. Relaxed rijdend over de Weg van de Toekomst in Oss, naar de kartwedstrijden van de toekomst - even spieken tussen de bomen door - en dan die prachtige aanblik al zien. Een uit zijn voegen barstende paddock, zo druk, een rij auto’s langs de toegangsweg “van hier tot gunder”, zoals een bezoeker uit mijn geboortestreek het uitdrukte.

Afbeelding
Mini’s, in goede handen bij Yvonne

En dan loop je de paddock op, snuif je die GK4 sfeer weer op en merk je uit de warme begroetingen hoe uniek de sfeer bij ons werkelijk is. De deelnemers maken het zoals vaker gezegd tot een happening. Eentje die zijn tweede, of zoals u wilt, zijn gelijke niet kent.
Gisteren meldde een oude rot uit het vak me nog; “als ik bij de GK4 kom besef ik dat dit bijzonder is. Ik loop al lang mee, maar bij de GK4 gaat het er gelukkig nog collegiaal aan toe, geen gezeur als ik een tent binnenloop over geheime tandwielverhoudingen, maar wel en vooral behulpzaamheid onder elkaar”. Dat is precies het gevoel dat mij telkens weer bekruipt als ik door de paddock loop.

Afbeelding
Zie ze glunderen (eeeeuh de jongens)

Twee dagen lang hebben we met een big smile rond gelopen. Er waren veel, heel veel nieuwe kijkers, nieuwe gezichten, nieuwe geïnteresseerden. Daarnaast signaleerden we veel nieuwe dealers en delegaties van de motorfabrikanten.

Twee dagen ook die stonden in het teken van het introduceren en rondleiden van onze gasten, waaronder de mannen van www.grandprixradio.nl. We hebben het traject voor de komende seizoenen besproken. We beginnen met een introductie van GK4 op deze wervelende internetradio van Olaf Mol, met nu al 400000 maandelijkse luisteraars. Het eerste interview werd een feit en wordt de komende weken uitgezonden. Even de App installeren en luisteren zou ik zeggen. We gaan samen nog heel mooie dingen ondernemen. Let op, het karten gaat nog veel interessanter worden.

Afbeelding
Mooie startvelden, hier de Honda Cadet

We hadden twee springkussens geplaatst, die flink werden beproefd. Te zien aan de rode koppies van de kids hadden de ouders ’s avonds “geen kind” meer aan ze. Redelijk vermoeid allemaal schat ik zo.

Afbeelding

Op de zondag was het ook nog eens tijd voor het gratis mini rijden in de GK4 MINI KIDS CLUB. Maar liefst 27 rijders namen dit keer deel onder bezielende organisatie van en begeleiding door Yvonne Verhaag. Zaterdagavond had Bas nog even 10 splinternieuwe mini’s aan laten rukken, zodat er in totaal als ik goed heb geteld 15 Mini’s en Cadets klaar stonden. Vanwege de grote opkomst werd de groep gescheiden in Mini’s en Cadets en werd er op twee trajecten gereden. Je smelt gewoon als je dat ziet. Krijg er nog kippenvel van. De jongste was vier, geweldig! De foto’s spreken voor zich. Alle foto’s staan trouwens op mijn facebook pagina en op onze site http://www.gk4kartseries.com.

Afbeelding
GK4 Mini Kids Club, vertederend!

Afbeelding
De jongste was vier jaar (in de kart)

Afbeelding

De inzet van de GK4 Servicepunten is groot. Als je dan met een kleine 100 individuele deelnemers, 30 BEKC teams en 30 GK4 Mini’s op Berghem staat, kun je niet anders stellen dan dat de dealers een “hell of a job” uitvoeren. Zeker in deze tijd. Niet normaal, wel super om te (mogen) constateren.
De verzegelde concepten doen hun werk, we maken met ons allen karting bereikbaar voor een heel groot en breed publiek.

Afbeelding
Hoeveel tel je er?

Een compliment voor Henri, Carlo en hun CPB-ploeg. Wat hadden ze het druk (drukste weekeinde van 2013 naar verluid) en wat sloegen ze zich er goed doorheen. Je moet wel een duizendpoot zijn om niet ten onder te gaan in die drukte in de kantine. Dank voor jullie goede zorgen!

Op de zaterdagavond bleef het een drukte van belang. Diverse feestjes waren aan de gang. BBQ bij Pitparts en MS en vooral gewoon lekker met elkaar recreëren was het resultaat.

Afbeelding
Treintje rijden, aan de orde van de dag

Twee dagen lang genieten van het maximum dat karting te bieden heeft. De BEKC teamrace op zaterdagavond wervelend en zinderend van de spanning. Wat een brok snelheid, strijd en sensatie leggen de teams op de mat. De GK4 op zondag met het beste dat individueel racen te bieden heeft. Rijders die er vol voor gaan, aan elkaar gewaagd zijn en datgene vertegenwoordigen waar het in racing om gaat, passie, sportiviteit en strijd. Natuurlijk met een lach en een traan op zijn tijd, maar ook dat hoort bij sport.
De podiumgangers waren zichtbaar verguld met de dames die met ons de prijsuitreiking verzorgden, de MS-pitladies. Excuus trouwens naar de mensen die bij de prijsuitreiking met mij merkten dat ik beter gedurende de dag kan eten!

Het raceverslag van Bas Kaligis staat eerdaags op www. racexpress.nl.

Afbeelding
Close racing

We kunnen het bijna niet afwachten op de dag dat we naar de volgende race mogen afreizen. Op 5 en 6 oktober 2013 is Kartcircuit Pottendijk het podium van de volgende wedstrijd. We zien er naar uit.

GK4, the Originals, dat zijn wij en u.

Afbeelding

Het GK4 Team
Ben de Feyter
Casper Reinders

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 8:10 am 

Geweldig allemaal, maar kijk ook even op www.stegmoto.nl.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 9:11 am 

Bedankt weer voor de verheldering Len.
Ik ben bang dat dit een beetje je dagelijks werk aan het worden is.
In de gk4 staan minimaal 100 rijders aan de start die alle trouw elke wedstrijd rijden.
Naar mijn bescheiden mening is dit een redelijk aantal ik neem dan voor het gemak even aan dat deze mensen hier niet tegen hun zin aan meedoen!
Zelf klaag je in ongeveer alle posts die je doet over laster jegens K.E.ik zie hier werkelijk niets van terug niet op dit forum en niet in andere media,wat ik wel zie is dat je er ongeveer alles aan doet om alles wat de gk4 doet negatief te benaderen en/of belachelijk te maken.

Het begint mij als [mede] karthandelaar steeds meer te verbazen waar je de tijd vandaan haalt om dit te doen.
Het lijkt me niet gezond voor K.E. je winkel en jou als persoon ik raad je dan ook aan[als collega handelaar] om eens een arts te raadplegen deze zou je misschien wat kalmerende tabletten kunnen voorschrijven.
mocht je het echt niet meer zien zitten wil ik eventueel wel een bod doen op je bedrijf/organisatie zodat je van je welverdiende rust kunt genieten.

Als je deze post als laster zien of aanstootgevend vind kun je hem als niet geschreven beschouwen,

Met HELE vriendelijke groet,
bas

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 10:05 am 

Hi Bas,

Jou antwoord was langer dan die van mij dus jij steekt er meer tijd in blijkt!
Ik vind het belangrijk de rijders en belangstellende op een juiste manier te informeren. Dat is iets wat Reinders niet doet. De man leeft in een fantasie wereld en woont waarschijnlijk in de Efteling. Veel nieuwe dealers en delegaties van motorfabrikanten...hahahaha. Wat een gelul allemaal. Dit is permanent niet waar! Ook de 100 rijders is niet waar. Maar goed...mijmer maar lekker verder! Steeds meer teams haken af bij de GK4 en dan blijf jij toch lekker alleen over. Kan je nog meer de organisatie naar je hand zetten...
Nogmaals, als ik niet reageer op deze onzinnige verhalen wordt dit door mensen die minder into de kartsport zitten als waarheid gezien en dat is het zeker niet. Het kost me weinig tijd en heb het er graag voor over. Maak je geen zorgen maar bedankt voor je belangstelling.

Wordt het niet eens tijd om te kijken wat je zoon echt in zijn mars heeft en laat hem eens meerijden met de beste rijders van Nederland. Ik bied je een gratis inschrijving aan voor een race. Ik heb begrepen dat jij de Sinterklaas van de GK4 bent door iedereen gratis te laten rijden en kennis te laten maken met de kartsport dus ik wil graag wat terug doen..

Maar heb je het gelezen op www.stegmoto.nl? Was voor mij oud nieuws en ik ben dus ook blij dat het iemand anders is die dit schandaal naar buiten brengt.

Ook met zeer vriendelijke en sportieve groeten,
Len van Leeuwen

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 10:14 am 

pfff... dag len,
ik geef niks weg..ik reken normale prijzen!
mijn zoon rijdt waar hij wil en als dat bij jou was geweest had hij al wel op je lijst gestaan denk ik zo.
Ik ga nu maar weer aan mijn werk,de karts worden hier nog gewoon verkocht en dienen dus ook klaar gemaakt te worden!
succes!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 10:21 am 

stegmoto is gewoon een link voor erg dure SENSEO"S.. Ik ga toch met veel plezier kijken bij GK4. En naar mijn mening doet Bas teminste zijn stinkende best om de kartsport ook voor beginnend en gevorderde rijders tot een betaalbare klassen te houden. En al zou er een team overblijven.. gaat het er daar teminste wel eerlijk aan toe:).
En of ik tijd genoeg heb om hier te zitten JUP 10 uur per dag en krijg er nog dik voor betaald ook =D) :lol:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 10:30 am 

En ik ben niet uit om te stoken of wat dan ook:). Maar als je bij de meeste klasses kijkt gaat het alleen maar om Grof geld. en vind GK4 toch een mooie klasse.Elke rijder leert elke race weer wat nieuws bij of wordt steeds wat sneller.
maja dat is wat ik vind en denk 8)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 10:56 am 

Karting Events, Wat is het nut om een andere organisatie proberen naar de grond te halen ? lopen de zaken niet goed ? is het jaloezie ? iedereen heeft een eigen voorkeur betreft een organisatie. ga dan hier niet zitten schrijven hoe goed het allemaal bij je loopt als je een andere organisatie gaat proberen neer te halen, want bij mij komt dat namelijk over als jaloezie.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 11:52 am 

Hi Knaffie, leuk dat je naam hebt aangepast. Maar zeg gewoon wie je bent want anoniem is zo laf!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 11:58 am 

Waar slaat dat dan op? Tis een forum, nergens staat dat je onder je eigen naam
moet posten hoor.
Ik heb deze discussie al herhaaldelijk met je gevoerd,
Tis niks en wordt niks, puur door de manier waarop. Jij denkt dat jij hebt bereikt wat je wil omdat men reageert in topic van GK4, maar je schijnt niet in te zien dat men alleen reageert op jou, en hoe jij reageert op de GK4. Ipv dat je je doel bereikt gebeurd het tegenovergestelde.Je schiet er nog steeds niks mee op, mensen blijven hierdoor eerder bij GK4 als dat ze naar jou willen verkassen.

Groeten BAS

BoBaArt Kartracing

Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 12:05 pm 

Maar Knaffie, ik schrijf helemaal niet hoe goed het bij ons is. Maar de GK4 moet niet doen alsof zij de beste uitvinding zijn na het gesnede brood. Er wordt wel heel erg sterk overdreven hoor! Als je kijkt naar de uitslagen en de onderlingen verschillen is het allemaal niet zo spannend geweest hoe het er staat. Daarnaast lopen er steeds mee teams weg. Ik kan oprecht zeggen dat wij veel minder gemoor hebben met rijders en teams als bij de GK4. Dat komt omdat wij geen voorkeur hebben, regels zijn regels hanteren, je officieel in protest kan en onze wedstrijden worden gecontroleerd door de KNAF. Nogmaals, fijn dat er rijders zijn die het naar het zin hebben bij de GK4 maar Reinders moet iets minder mijmeren en meer zijn eigen regels volgen! Van jaloersie is geen sprake. Als ik Reinders was zou ik me kapot schamen met al dat gemanipuleer...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 12:11 pm 

Bas, het staat inderdaad nergens maar toch blijft het laf om commentaar te geven onder een andere naam. Jij mag vinden wat je vind maar ik ook. En ik zal je uit de droom helpen....er is nog nooit een rijder vanuit ons naar de GK4 gegaan omdat ik op dit forum commentaar geef. Maar jij hebt het altijd over mijn commentaar maar nooit over de feiten. Kom daar dan eens mee...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 12:47 pm 

Over welke feiten Len?
Je onderbouwt nl niks. Ongetwijfeld zijn er bij de GK4 dingen, net zoals
bij iedere andere organisatie, maar jij komt met een lading beweringen. En verder niks.. promoot jezelf dan eens op een positieve manier.
vind het best verder, maar zoek het lekker met z'n beiden uit.
Succes met de kartingevents.

BoBaArt Kartracing

Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 12:57 pm 

altijd grappig als een nieuw forumlid ineens een andere naam zou hebben hahaha.
weet zeker dat ik nooit bij karting events zou gaan kijken. zonde van me tijd!!!.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 10, 2013 1:18 pm 

Len, als je is verder rond kijkt op het forum dan gelijk overal waar GK4 in staat afkraken zal je zien dat ik me al een keer heb voorgesteld maar zal het nogmaals voor je doen.

Mijn Naam is Kenneth , 22 Jaar Oud en kom uit Breda.
Op het forum is mijn naam Knaffie.

de manier waarop je reageert is natuurlijk volstrekt belachelijk. je komt nogal geïrriteerd over, maar de manieren waarop jij over GK4 denkt en praat is meer alsof jij de beste uitvinding bent na het gesnede brood met organisatie. verder doet de GK4 als je dit forum wat verder leest nog moeite om mensen op de hoogte te stellen hoe de evenementen zijn geweest. ook heeft iedereen het recht om trots te zijn op zijn of haar opgezette organisatie. dan hoef je niet gelijk een andere organisatie af te kraken want ook jij en jou organisatie zullen min punten hebben die heus wel verbeterd kunnen worden maar dat is met alles. maar je kan ook accepteren dat GK4 moeite doet om ons een verslag voor te schotelen.

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 58 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende