Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Swissauto250 Cup 2013
BerichtGeplaatst: vr maart 01, 2013 4:46 pm 

Swissauto250 Cup 2013
De Swissauto250 Cup is een MotormerkenCup van de Zwitserse VT250 motorenfabrikant Swissauto Wenko AG en is een van de extra Cups die er in de GK4 Four Stroke Kart Series (GK4) worden georganiseerd.

Afbeelding

GK4 presenteert met ingang van seizoen 2012 een officiële Swissauto250 Cup voor België en Nederland.

De Swissauto250 Cup bevat de twee klassen VT250 Junior en VT250 Senior en is opengesteld voor deelnemers die met een Swissauto VT250 motor aan de start van de GK4 VT250 wedstrijden verschijnen. De Swissauto250 Cup is geïntegreerd in de GK4 VT250 Multi Brand Competitie, waarin alle VT250 motorfabrikanten aan de start komen.

Afbeelding

De GK4 participeert volledig in de Swissauto250 Cup 2013, zowel Nationaal als Internationaal:
a) Een van de vijf Europese Swissauto Nationale kampioenschappen, de Nationals;
b) Een van de vier participanten in het Europees Swissauto Internationale kampioenschap; de International

Swissauto VT250 deelnemers strijden derhalve op twee fronten in de GK4, de GK4 Multibrand competitie en de Swissauto 250 Cup National. Daarnaast een Internationale GK4 wedstrijd, die in Hahn.

Afbeelding

Er worden afzonderlijke klassementen bijgehouden voor de Swissauto250 Cup in beide klassen.

Prijzen
In de Senior competitie zal aan het eind van het seizoen aan de hoogst geklasseerde Swissauto250 deelnemer een nieuwe Swissauto motor worden overhandigd door de importeur, terwijl de winnaar in de Junior competitie een complete motorrevisie wordt aangeboden.

Voor de Swissauto250 deelnemers wordt het nu nog interessanter om aan de GK4 deel te nemen. Er wordt immers op twee fronten gestreden, zowel voor de eindoverwinning in de GK4 VT250 Multi Brand Competitie als in de officiële Swissauto250 Cup.

Swissauto heeft een bijzondere hoofdprijs op de International Senior gezet, een test in een formuleauto en is nog een mooie prijs voor de Junioren aan het bezien.

Voor nadere informatie verwijzen we u graag naar uw favoriete dealer dan wel een van de overige GK4 Servicepunten: http://www.gk4kartseries.com/gk4/partners

Afbeelding

Afbeelding

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 07, 2013 4:34 pm 

Om met de woorden van PvdA voorman Diederik Samsom te spreken: Meneer Reinders...nu doet u het weer! U licht de rijders weer op een onjuiste wijze in. De GK4 is niet de officiele organisatie om de Swissauto Cup in Nederland te organiseren. Karting Events heeft deze rechten voor Nederland verworven van Swissauto. De GK4 heeft deze rechten alleen voor Belgie omdat de GK4 als Belgische organisatie wordt gezien door Swissauto. U bent vorig jaar herhaaldelijk gewezen door zowel Swissauto als RVF dat u niet de rechten heeft voor zowel Nederland en Belgie zoals u dat meldt op uw website. Er is u ook meermale gevraagd deze onjuiste informatie te verwijderen of te wijzigen. Dat de GK4 vooral wedstrijden voor de Swissauto Cup organiseerd in Nederland doet niet ter zake. Karting Events organiseerd ook races voor de Swissauto Cup in Belgie.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 07, 2013 5:12 pm 

Ik stem voor gezamenlijke opsluiting van beide partijen in één cel, totdat ze tot een oplossing zijn gekomen!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 07, 2013 5:24 pm 

Ik houd de sleutel wel bij me dan. :evil:
Eeuwig gezeik, laat ons met rust, los het samen op. Heb ik
jullie al eerder verzocht.. www.kartingeventsvsgk4gedram.nl domijn is vast
Nog wel vrij, leef jullie uit

BoBaArt Kartracing

Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 07, 2013 6:34 pm 

Erg vermoeiend.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 07, 2013 6:39 pm 

Inderdaad karting events gedram zoals vaker. Gewoon eens mee ophouden, is u al eerder verzocht. Eerste en laatste wat wij er over zeggen. Doe wat u wilt, schrijf wat u wilt, houdt u vooral bezig met uw eigen organisatie.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 07, 2013 7:31 pm 

Geachte heer Reinders,

Fijn dat u eindelijk eens wil reageren. Als u de rijders geen onwaarheden op de mouw speld zult u van mij niets meer horen. Maar u blijft daar maar mee doorgaan. Als u denkt dat ik hier plezier aan beleef dan heeft u het mis. Ik vind het alleen belangrijk dat rijders op juistheid geinformeerd worden. En u heeft er nogal een handje van de waarheid te verdraaien en/of mooier te maken. U weet donders goed dat u niet het Nederlands Kampioenschap Swissauto organiseert. Schrijf dit dan ook niet! Dan hoef ik u niet te vermoeien maar ook vooral mijzelf niet.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 07, 2013 7:47 pm 

Bestook mekaar via mail, sms of maakt me niet uit welke manier maar stop met het vervuilen van dit forum.

Zo niet stel ik voor dat David in overweging neemt om hier gepaste maatregelen te nemen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 07, 2013 8:35 pm 

Volgens mij is een forum om ervaringen te delen, discussies aan te gaan en informatie te zoeken. Er is geen grof taalgebruik en daarom kan dit best op een kartforum. Ik zet me in dat rijders en aankomende rijders informatie krijgen die de juiste zijn. Waar deze rijders gaan rijden vind ik helemaal niet belangrijk. Of dat nu is bij Kart4Fun, BEKC, Oldenzaal, GK4, Kartclub Eefde of Karting Events. Er voor waken dat rijders niet over de streep worden gehaald door mooie verhaaltjes en andere onwaarheden is iets waar ik me voor in blijf zetten. En als je dat niet leuk vind moet je het gewoon niet lezen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 07, 2013 11:10 pm 

Klopt, maar het resultaat van deze vete is dat iedereen zich er aan gaat irriteren en dat het alleen maar negatief uitpakt voor iedereen...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 07, 2013 11:16 pm 

Inderdaad, ik ondervind alleen maar last van de kart organisaties op het forum. Nog nooit nuttige info van gehad, alleen reclame...

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!

Rondje Strijen
Rondje Genk

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 9:29 am 

Ik snap ook best dat bij het hebben van bepaalde rechten die anderen negeren dat men zich benadeeld voelt.
Echter, het forum lijkt ook mij niet de plaats om deze zaken onder de aandacht te brengen, daar is -buiten beeld!- een directere en eventueel juridische weg voor.
Als Karting Event de rechten voor NL daadwerkelijk heeft dan lijkt mij het aankloppen bij de schrijver van verkeerde info zelf de eerste stap naar rectificatie door diezelfde schrijver. Kennelijk sorteert zoiets gezien de info geen effect en dan is idd bij Swissauto de aangewezen partij om daarop te duiden. Nog geen effect, lijkt me dat Swissauto of evt Karting Events eea via juridische weg kan afdwingen, heb je rechten en belangen dan is dit het makkelijkst en waarschijnlijkst, zonder emotie zakelijk en correct en mogelijk ook met precedentwerking voor de toekomst.
Bij het zelf kiezen van de publiciteit via bijv een forum is niemand gediend of je moet het doel heiligen dat negatieve reclame ook reclame is.
Zelf ben ik van mening dat echt commerciële invloeden en dito getinte informatie zo ver mogelijk buiten een forum gehouden moeten worden (oa wasmiddelenreclame-effect van weleer), er zijn ook veel fora die dit strikt hanteren en dit modereren. Mensen die het interesseert komen anders toch wel aan hun informatie, waarschijnlijk net zo getint.
Jullie zijn zeker niet de enigen, er zijn meer mensen die verstrengelde belangen hebben en tonen, soms meer bedekt, soms met te grote overtuiging.
Het is net als schaken of stratego. Zoals er al -en niet voor het eerst!- gezegd wordt, wellicht is het voor degene die de schoen past zinnig om de afweging te maken in hoeverre dit in commercieel opzicht ook nog voordeel aan te beleven heeft of juist een contra-productief effect heeft en doorweegt op andere bezigheden.
Een belegde boterham én allemaal plezier in karten, daar gaat het toch eigenlijk om?! :mrgreen:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 9:37 am 

Het is helemaal geen reclame! Niet voor mij, niet voor de GK4 en zelfs niet voor de kartsport. En ik heb ook wel wat anders te doen.. Maar ik laat het niet over mijn kant gaan als een organisatie zich mooier, belangrijker en groter uit ten nadele van onze organisatie Karting Events. Vooral als dat gepaard gaat met onwaarheden. En als je het niet leuk vind moet je het gewoon niet lezen en al zeker niet reageren

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 10:00 am 

De officiele Swissauto Cup voor Nederland is vor mij unbelangrijk. We willen een series met stabilem reglementen en eerlijke organisatie en controlen.
Moeilijk te vinden.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 10:00 am 

Vooral zo doorgaan en het probleem bij ons leggen :) Maak je jezelf heel ongewenst door...

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende