Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 102 berichten ] 

Ben je van plan eens mee te komen doen in een van de raceklassen of de huurkartrace?
Jazeker! 36%  36%  [ 5 ]
Ja mischien, als ik tijd heb 21%  21%  [ 3 ]
Ik heb geen 4-takt kart, en een huurkartrace lijkt me niks 21%  21%  [ 3 ]
Nee sorry, dat trekt me niet.. 21%  21%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 14
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2005 8:48 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Tom,

Bedankt... zand erover... !

Suc6

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 01, 2005 2:21 pm 
Goed zo. Even goede vriendjes weer ;)


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 01, 2005 5:20 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 22, 2005 10:24 pm
Berichten: 208
Woonplaats: Goor
'tuurlijk!

We zijn toch allemaal enthousiast met hetzelfde bezig!

_________________
DRIFTEN is geen vervoeging van DRIFTIG!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 02, 2005 10:19 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm
Berichten: 297
Woonplaats: Almelo
Zojuist is het volgende nieuws op www.kartclubtwente.nl verschenen,


Bericht Technische Commissie|op: 2 juni 2005|

Tot onze spijt moet de Technische Commissie meedelen, dat de beide 390cc motoren die voor controle zijn meegenomen na de laatste race op 29 mei NIET conform het reglement bleken te zijn.

De beide rijders hebben hun behaalde punten op 29 mei ingeleverd. Het klassement is inmiddels aangepast.

Voor de goede orde: deze motoren waren NIET door het lot, zoals bij de 1e twee races, maar door de T.C. aangewezen, en dat is de beide rijders ook op het circuit direct verteld.

De voorzitter van het bestuur, Tom Steverink.


(ik hoop dat dit geplaatst mag worden, zoniet,dan hoor ik het graag!)

Ik post dit om aan te geven het belang van motorcontroles, en het feit dat de 4-takt Kartclub Twente daar toch maar weer zeer proffesioneel mee omgaat. En om even op de vraag van jvd terug te komen, die vroeg naar hoe het gegaan was, nou, ik heb dus gewonnen! :D

Groeten!
Maarten Jansen

_________________
BRM-Rotax-Max NAB


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 02, 2005 10:54 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm
Berichten: 910
Woonplaats: Deventer
Tja, het is nu eenmaal de realiteit. Die kun je niet onder stoelen of banken steken.

Tevens is dit juist positieve reclame, want zo worden de "boeven" er uit gepikt en wordt er enkel met gelijke karts gereden!

_________________
Afbeelding
http://www.rikvanbeek.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 02, 2005 10:57 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm
Berichten: 297
Woonplaats: Almelo
Ja precies,

Dat bedoelde ik ook juist. Daarom gaf ik ook aan dat dit laat zien dat de 4-takt Kartclub twente efficient en proffesioneel omgaat met dergelijke kwesties. Maar het is wel wat hoor, had jij het verwacht rik?

Groeten!
Maarten Jansen

_________________
BRM-Rotax-Max NAB


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 02, 2005 10:59 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 22, 2005 10:24 pm
Berichten: 208
Woonplaats: Goor
Nou, nou, boeven?

Ik ben ervan overtuigd, dat er ook nog een stel mensen in onze club rondrijden die helemaal geen verstand hebben van de techniek en het sleutelen dus uitbesteden.

Dan kan het zijn dat je motor, zonder dat je er iets van weet, illegaal is.

Wij als club hebben echter alleen met het lid en zijn/haar motor te maken. Officieel blijf je als lid natuurlijk verantwoordelijk voor je spullen, want we kunnen als clubbestuur geen anderen aanspreken. De rest blijft dus een zaak tussen handelaar/monteur en het lid van de club..

_________________
DRIFTEN is geen vervoeging van DRIFTIG!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 02, 2005 11:02 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm
Berichten: 297
Woonplaats: Almelo
Inderdaad Tom,

He hebt met het lid te maken, deze is eindverantwoordelijke voor de motor.

Groeten!

_________________
BRM-Rotax-Max NAB


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 02, 2005 11:11 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Heee Maarten,

Van harte jongen.... toch nog de hoogste op het podium....!
Eer naar je werk ... zou ik zegen.

ga zo door !

Suc6

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 02, 2005 11:17 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm
Berichten: 297
Woonplaats: Almelo
Bedankt Paulo!

_________________
BRM-Rotax-Max NAB


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 02, 2005 11:27 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm
Berichten: 910
Woonplaats: Deventer
Nee Maarten,

Had het in licht niet verwacht. Dat er in zwaar wat gerommeld wordt verbaast me niets.

Enne "boeven" was cartoonisch bedoeld natuurlijk. ;-)

_________________
Afbeelding
http://www.rikvanbeek.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 02, 2005 2:22 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo dec 26, 2004 1:04 pm
Berichten: 864
Wat was er niet conform reglement?

_________________
Afbeelding
To finish first, you first have to finish!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 02, 2005 3:24 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 22, 2005 10:24 pm
Berichten: 208
Woonplaats: Goor
Sorry, maar dat kunnen we niet mededelen!

We houden de manier van keuren + de dingen waarop we keuren liever geheim. (Overigens was er bij deze motoren geen spoor van twijfel!)

Het reglement is duidelijk: alleen standaardonderdelen te gebruiken en absoluut geen bewerkingen toegestaan. Ook mogen geen onderdelen worden weggelaten.

Iedereen kan dan eigenlijk al wel een beetje bevroeden waar we allemaal naar kijken. En geloof me, na gesprekken met handelaren en technici weten we als technische commissie inmiddels aardig wat van de Honda's + de trucs om hem sneller te maken.

_________________
DRIFTEN is geen vervoeging van DRIFTIG!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 02, 2005 10:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm
Berichten: 910
Woonplaats: Deventer
Tom ben ik het niet helemaal mee eens. Het bekend maken van de punt(en) waarop een motor niet voldoet geeft ook een stuk transparantie aan het geheel. Je hoeft niet meteen alles te verklappen waarop je controleerd. Zowieso zit zo'n 390cc blok niet ingewikkeld in elkaar.

Het geeft nl ook inzicht in de aard van de illegaliteit. Vergeet iemand het luchtfilterkousje (in prokart betekend dit disqualificatie) of heeft iemand de drijfstang bewerkt, of de timing of de inlaat enz.

In de rotax max geeft men ook na iedere race duidelijk aan wat conform en niet conform het reglement was.

Ik zie niet echt de toegevoegde waarde van de geheimhouding van de geaardheid van het illegale onderdeel. De hele manier van controleren ligt hier toch niet mee op straat?

Enige (om jou te helpen:-) ) wat ik me kan voorstellen is dat de leveranciers niet willen dat de manier van tunen naar buiten komt, vanwege de tijd en kennis die zij er in steken, dan op straat komt te liggen.

_________________
Afbeelding
http://www.rikvanbeek.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 03, 2005 8:02 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 22, 2005 10:24 pm
Berichten: 208
Woonplaats: Goor
Aardig dat je me wilt helpen Rik, maar de T.C. vindt dat het niet algemeen bekend hoeft te zijn hoe en wat zij keurt.

Over de integriteit van de T.C.: de eigenaar van de motor is er altijd bij en weet dus precies wat we doen en hoe. Vraag maar aan Maarten, die er samen met zijn vader bij was. Kan hij meteen vertellen met hoeveel mensen van de T.C. en bestuur we erbij zijn!

Of de handelaren e.e.a. leuk vinden of niet: daar hebben we helemaal geen boodschap aan. Wij behartigen de belangen van onze clubleden en niet die van de handel.

Je mag van me aannemen dat we niet zo knullig zijn dat we meteen afkeuren op iets dat losgelopen is ofzo.
Trouwens: ook bij ons moet het schuimelement om het luchtfilter aanwezig zijn, maar daarop is er tot nu toe nog geeneen afgekeurd.

Tot slot wil ik nog opmerken, dat we natuurlijk steeds kijken hoe dingen elders worden opgelost, maar dat dat nog niet wil zeggen, dat we alles wat door andere organisaties wordt gedaan klakkeloos overnemen. We weten best waar we naartoe willen en denken dat zo ook te bereiken.

_________________
DRIFTEN is geen vervoeging van DRIFTIG!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 102 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David