Auteur |
Bericht |
David
|
Geplaatst: di apr 12, 2011 5:37 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Rollende start (als de baan het toelaat, ben niet bekend met Eefde), niet alleen voor de Rotax koppelingetjes beter.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Hendrik1985
|
Geplaatst: di apr 12, 2011 10:00 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
rollende start en gewichtsvoordeel. dat zijn denk ik de enige twee dingen die je kan proberen tijdens een start. jullie zouden dat voor de gein eens kunnen testen op een rustige dag of in de ochtend training. hoelang jullie er over doen met de vt250 vanuit stilstand vanaf de startlijn tot aan de eerste bocht. en vervolgens het zelfde met een rotax-max. eerst eens testen met het gewichtsvoordeel. en later vanuit een rollende start. of beide.
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Frankje
|
Geplaatst: wo apr 13, 2011 7:00 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
Reden er nog getunede 390`s mee? Of alleen maar Max & VT-250?
Ik denk dat inderdaad een rollende start beter werkt. En eventueel de Vt-250 met meer gewicht laten rijden (mits iedereen er voor in is)
Hoop dat ik aankomende wedstrijd mee kan doen!
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
iSmoKeZz
|
Geplaatst: ma nov 28, 2011 12:59 am |
|
|
helaas ik ga met schakel o eefde rijden
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
RaVer
|
Geplaatst: ma nov 28, 2011 6:46 am |
|
Geregistreerd: do nov 10, 2011 11:28 am Berichten: 405 Woonplaats: Westervoort
|
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum maar volg het wel een tijdje. Ik rij regelmatig op Eefde.Puur voor de fun. Daarom zal ik ook niet mee doen aan deze open klasse. Ben wel nieuwgierig hoe het zich gaat verhouden met de rotax en de 4 takten. Zelf altijd met een Ecomoto gereden maar heb nu een rotax max senior gekocht. Nog nooit met een rotax gereden maar leek me wel een leuk motortje om veel uren zorgeloos mee te knallen. Grtz RaVer
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |