Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 90 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2005 8:38 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm
Berichten: 1497
Woonplaats: Ruurlo
ypez! Dat klopt! Lekker getraind?

gr. roeland


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2005 9:16 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm
Berichten: 297
Woonplaats: Almelo
Het was een mooie racedag!

Gisteren wat teleurstellend 4e geworden in de klasse 390 licht. Maar op erg oude banden, dus dat verklaart een hoop. De organisatie was weer perfect en proffesioneel, en de show was zeer goed, voor veel toeschouwers!

Groeten!
Maarten Jansen

_________________
BRM-Rotax-Max NAB


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2005 10:38 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm
Berichten: 1497
Woonplaats: Ruurlo
Ook voor mij was het gister een leuke, maar vooral leerzame racedag. De races waren zeer professioneel opgezet. Alleen jammer dat ik 2x laatste werd.

gr. Roeland


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2005 11:12 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo dec 26, 2004 1:04 pm
Berichten: 864
Voor mij meer succes. Ik heb de huurrace weer meegereden, deze werd helaas wel op oldenzaal gereden (ik vind het heeel jammer dat we niet op de baan van eefde konden rijden, want ik vind de baan van eefde wel mooier, maargoed, dat terzijde)

in de training en kwalificatie eerst de normale lijnen gereden, en daarna beetje verschillende lijnen proberen te rijden. Zowel in de training als in de kwali 2e geworden, met in de training een verschil van 0.6sec tov nr1 en in de kwali was het nog maar 0.2sec.

race 1, van p2 gestart, meteen met de start al plek verloren. dus lag derde. Maar de nr1 liep wat te gauw uit, dus heb ik maar snel even diegene voor mij ingehaald, en moest toen nog een gat van +- 20m dichtrijden. is gelukt, steeds ietjes dichterbij en eenmaal achterop, gewoon paar rondjes achter hem gebleven. Hij begon beetje achterom te kijken, en dan begint het spelletje. ongeveer 4 ronden heb ik achter hem gereden, beetje gek maken, en kijken waar ik het win. Bleek maar 1 bocht te zijn waar ik een stuk sneller was. Dus daar moest het gebeuren. Paar kleine tikjes gegeven om hem bang te maken, en bocht achterop (180 graden rechts) heb ik em der gewoon naast gezet. We kwamen naast elkaar de bocht uit, maar op het rechte stuk daarweer na zat ik aan de binnenkant (met weer een bocht naar rechts) dus gewoon de kart uit laten rollen, en wel op zon manier dat de andere er niet achterlangs kon, en niet voorlangs. En eenmaal uit de bocht weer gas derop. En daarna nog een ronde of 3 gereden, en toen was de race af. dus ging prima!

race 2 van pole vertrekken, weer met de start 1plek verloren, en paar tikken gekregen van nr3, maar wel opde baan gebleven, en ook verder een posities verloren. Ook deze race heb ik die nr1 (was dezelfde jonge als in race 1) op de zelfde manier en plek ingehaald als in race 1, alleen was ik nou al wel sneller uit de 180 graden bocht, dus het gevecht duurdewat korter. Daarna ook geen gevechten meer gehad, en gewoon doorgereden naar de finischvlag.

dus 2maal als eerste gefinisht> 60punten erbij.
snelste tijd dit keer ook even onthouden; 40.6

_________________
Afbeelding
To finish first, you first have to finish!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2005 11:21 am 

Geregistreerd: wo maart 23, 2005 2:43 pm
Berichten: 134
Woonplaats: Enschede
Voor mij was het ook een leuke en leerzame dag, maar toch zeker wel met mindere kanten.

De kwalificatie ging super! 5e tijd op minder als 0.3 seconden van de pole. Met mijn eigen frame is dat wel anders, meestal zo'n seconde tot zelfs anderhalf erachter.

Toen de préfinale.. 5e gestart. Ik zat mooi in de kopgroep van 5, zag af en toe wel een gaatje om nog in te halen, tot ik op gegeven moment een foutje maakte en over de curb ging: Ketting eraf. Het gebeurde net voor de pits dus ik kon er zo inrijden, ketting werd er snel opgezet, en ik kon de race nog uitrijden, maar wel met 6 ronden achterstand. Uitendelijk nog 9e (van de 10) geworden omdat iemand anders ook pech had.

De finale, van de 9e plek gestart. Meteen mede door een crash een paar plekjes gepakt, maar deze race liep niet lekker. Ik maakte veel te veel foutjes waardoor ze hem er steeds naast konden zetten en me voorbijgingen. Uiteindelijk ook weer 9e geeindigd.

Toch heb ik wel plezier gehad, ook omdat ik nu weet dat ik met goed materiaal best mee kan doen! Als ik dan ook nog meer ervaring heb dan moet het helemaal lukken! 8)

Hier ook nog wat foto's. De kwaliteit is niet zo best, ik heb ze denk ik net iets te ver ge-resized.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2005 11:55 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm
Berichten: 1497
Woonplaats: Ruurlo
Hey wesley:

Mooie foto's hoor. Hopen dat je dit seizoen nogmaals op deze kart kan deelnemen aan een wedstrijd. Dat zou natuurlijk super zijn.

gr. roeland


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2005 2:15 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za nov 20, 2004 3:53 pm
Berichten: 696
Woonplaats: Burgum
voor mij ging het ook niet zo goed..
ik had wat problemen met de afstelling..ook waren de Heidenau's dit keer niet goed..ze stonden hol waardoor ik alleen grip had op de buitenkant van de band..waardoor ik enorm veel tijd verloor..beide races laatste geworden maar wel veel erbij geleerd..

en mijn complimenten aan kartclub twente..iedereen was erg gastvriendelijk en iedereen wou je wel helpen..dus dat zat zeker wel goed :D

_________________
Licht is sneller als geluid daarom zien mensen er slim uit totdat je hen hoort spreken!!

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2005 2:40 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za nov 20, 2004 3:53 pm
Berichten: 696
Woonplaats: Burgum
1 ding ging trouwens wel goed :P de start want ik was veel sneller weg dan de rest bij de eerste race pakte ik bij de start gelijk 2 plaatsen

en in race 2 pakte ik gelijk 1 maar kon nog wel meer pakken als iemand niet plotseling voor me ging remmen :P waardoor ik er bijna op vloog

_________________
Licht is sneller als geluid daarom zien mensen er slim uit totdat je hen hoort spreken!!

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2005 5:43 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Zo te horen heeft iedereen het naar zijn zin gehad, das inderdaad een complimentje waard voor de VKCT.
@SkeurijzeR gefeliciteerd met de overwinningen :LL
@Wesley mooie fotootjes!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 28, 2005 2:12 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm
Berichten: 1497
Woonplaats: Ruurlo
Zijn er trouwens nog foto's gemaakt van de wedstrijden. Ik zou graag wete of ik er ook op sta!

gr. Roeland


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 28, 2005 2:14 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 22, 2005 10:24 pm
Berichten: 208
Woonplaats: Goor
Kijk 's in je mailbox Roeland! Als je Dinkelman heet, zitten ze daar al in!

Tom.

_________________
DRIFTEN is geen vervoeging van DRIFTIG!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 28, 2005 2:21 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm
Berichten: 1497
Woonplaats: Ruurlo
Hey Tom!

Mooie foto's hoor! Hartstikke bedankt!

Ik heb echt genoten van afgelopen zondag!

gr. Roeland


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 28, 2005 3:02 pm 

Geregistreerd: wo maart 23, 2005 2:43 pm
Berichten: 134
Woonplaats: Enschede
Heej Tom!

Heb je mij toevallig nog met de Brm op de foto staan?
Ben toch wel een beetje verslingerd aan die kart, tjonge wat een rijden! :D
Zou mooi zijn als ik ermee op de foto sta, mooi boven het bed hangen :wink:

Groeten


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 28, 2005 4:30 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 22, 2005 10:24 pm
Berichten: 208
Woonplaats: Goor
Hé Wesley!

Vast wel, ik kijk wel even.

Tom

_________________
DRIFTEN is geen vervoeging van DRIFTIG!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 28, 2005 5:12 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo dec 26, 2004 1:04 pm
Berichten: 864
alle foto's komen toch ook gewoon op kartclubtwente.nl?

_________________
Afbeelding
To finish first, you first have to finish!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 90 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David