Auteur |
Bericht |
Hendrik1985
|
Geplaatst: zo apr 03, 2011 11:18 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
mooie foto's sjoerd! het wordt een mooie arena
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
rudi
|
Geplaatst: ma apr 04, 2011 4:43 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
Hey sjoerd. Ik mis de fotos waar jij met je motor over het circuit aan t racen was...
Is iig een leuke sfeerimpressie.nou alleen nog even een mooie baan uitzetten en alles komt weer goed!
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
|
RonK
|
Geplaatst: ma apr 04, 2011 5:59 pm |
|
|
Wanneer zijn de 2takts aan de beurt om te testen?
|
|
Omhoog |
|
|
the duke
|
Geplaatst: ma apr 04, 2011 7:37 pm |
|
Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm Berichten: 578 Woonplaats: THORN
|
|
Omhoog |
|
|
rudi
|
Geplaatst: ma apr 04, 2011 9:47 pm |
|
|
nou, ksl mag niet meer op het circuit komen, ga je mond spoelen!!! of bedoel je nou dat de 2-takt karts zo goed zijn dat ze niet meer getest moeten worden
_________________ ____________________________________________________________________________
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: ma apr 04, 2011 10:55 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
dat komt echt wel aan de beurt!
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
|
Deksel
|
Geplaatst: di apr 05, 2011 12:30 am |
|
Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm Berichten: 1223 Woonplaats: Terborg
|
@ rudi.. sssht das was ook stiekum Ben idd wel benieuwd hoe de baan is die gereden werd. Kon er maar moeilijk iets uit maken.
_________________ ART TS-01 2013 met Rotax Max Sr.
|
|
Omhoog |
|
|
powerspayk
|
Geplaatst: di apr 05, 2011 6:37 am |
|
|
Ik ben echt benieuwd of die geluidswal veel opvangt, als men al een 4 Takter hoord wat dan is met die Racewagens?
|
|
Omhoog |
|
|
Maarten 7
|
Geplaatst: di apr 05, 2011 10:27 am |
|
|
Volgens mij zal de geluidswal wel effectief zijn. Je moet er vanuit gaan dat deze nu nog niet helemaal gereed is, zo zal deze nog moeten begroeien en ook de bomen die bovenop geplant zijn (heel veel) moeten nog groeien.
Vorig jaar bij de stockcarraces was het geluid overigens vele malen minder dan dat in het verleden op het oude circuit het geval was. Dit komt door zowel de geluidswal als ook door de investeringen die de teams verplicht hebben moeten doen. De stockcars zijn tegenwoordig van geluidsisolerende materialen voorzien en hebben meer en andere dempers gekregen (wat nog een hele klus geweest is, wij hebben het uitlaatsysteem verlengd, er 4 dempers onder moeten hangen en de beide uitlaten naar de grond gericht en tevens alles geïsoleerd). Resultaat is veel minder geluid (wat ik erg jammer vind, maar goed, willen we racen zullen we wel moeten tegenwoordig). Het is zelfs zo dat als je achter de geluidswal staat vaak niet meer goed kunt horen welke klasse er rijdt.
Denk al met al dat alle door Harry, zijn medewerkers en de teams geleverde inspanningen én investeringen voor veel minder overlast zullen zorgen (persoonlijk denk ik dat niemand er echt last van kan hebben, men moet gewoon reëel blijven, iets horen wil niet meteen zeggen dat het overlast is. Zelf woon ik naast een tennisbaan en heb daar regelmatig last van als ze overal parkeren en ik met bus en/of aanhanger niet meer langs kan, als er geluidsoverlast is, als die grote lampen lang aanblijven en bijv. tennisballen in mijn tuin. Ik gun die mensen echter ook hun hobby).
Zelf heb ik zaterdag een paar rondjes op Venray gereden met mijn Swissauto senior motor. De baan is nog niet helemaal klaar en was nog erg stoffig. Aangezien ik mijn materiaal wilde sparen heb ik niet meer gereden. Was wel een leuke ervaring en denk dat het een leuke baan zal worden (zeker als de baan iets langer zou kunnen worden).
Gr. Maarten
|
|
Omhoog |
|
|
powerspayk
|
Geplaatst: di apr 05, 2011 4:20 pm |
|
|
Ik was daar toen de eerste zijn rondjes draaide, was geen grip maar later ging het steets beter, ik vond de baan zo ook niet erg groot maar we laten ons verassen
|
|
Omhoog |
|
|
the duke
|
Geplaatst: di apr 05, 2011 4:43 pm |
|
Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm Berichten: 578 Woonplaats: THORN
|
Nee Rudi, naar wij hebben vernomen zal er alleen met 4T gereden gaan worden in de toekomst. Dit ivm de millieu vergunning. Maar ik kan me vergissen.
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: di apr 05, 2011 5:58 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
@ the duke,er zal wel met 2-takt gereden gaan worden!
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
|
rudi
|
Geplaatst: di apr 05, 2011 8:00 pm |
|
|
@ the duke: ook de info die ik heb is anders op dat gebied...... anders gaan we met de 2-takt gewoon op de a73 rijden of door het centrum van den haag. maar effe zonder gekheid, van wie had je die info dan?, antwoord hierop mag eventueel ook via pb.
|
|
Omhoog |
|
|
powerspayk
|
Geplaatst: wo apr 06, 2011 8:34 am |
|
|
Ik was ook al die jaren een 100% 2-Takt rijder, maar er zijn ook leuke 4-Takt Motoren voor op een Kart, geen orginele 4-Takt Kart Motoren die zijn saai!
We hebben nu een Motor gevonden 1 Cilinder niet te zwaar en niet te breet 650cc 55 pk 61 Nm. en dat wordt de toekomst, de prognoses zijn dat er in de Motorsport over 5 jaar geen 2_Takt motoren meer zijn!
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: wo apr 06, 2011 11:52 am |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
Citaat: de prognoses zijn dat er in de Motorsport over 5 jaar geen 2_Takt motoren meer zijn!
6 APRIL!!! hoop ik toch..
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|