Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 165 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jul 16, 2009 10:02 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm
Berichten: 954
Woonplaats: Coevorden
@ Casper,

Hoe bedoeld u? Ik rij al sinds 2008 op een Rk1 en heb de 390cc toendertijds verkocht :P

_________________
http://www.sebracing.nl

2007: Kampioen KBO KCT
2008: NK RK1 Junior
2009: NK RK1 Senior 4e
2010: Rotax rec


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jul 16, 2009 1:31 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm
Berichten: 3566
Woonplaats: klaaswaal
Dat was Samuel. :lol:

_________________
Afbeelding
===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN===
MS KART '11-----VM ICC '11


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jul 19, 2009 9:02 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
elf deelnemers!! gaat de goede kant op! ik heb zojuist een nieuwe topic aangemaakt met daarin alle deelnemers.

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jul 19, 2009 9:49 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am
Berichten: 529
Woonplaats: Woerden
Is het ook mogelijk om met meerdere mensen deeltenemen of moet het individueel?

_________________
MS kart - RK1
Trulli Kart - Honda 390


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 20, 2009 11:29 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am
Berichten: 529
Woonplaats: Woerden
@Casper

Ik doe graag mee, en zorg dat de 390 binnekort klaar staat.
Lijkt me wel leuk om met nog een persoon te komen en mee te doen.

_________________
MS kart - RK1
Trulli Kart - Honda 390


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 21, 2009 5:08 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 11, 2009 9:38 pm
Berichten: 51
Woonplaats: Doetinchem
Even een vraagje voordat ik me in ga schrijven rijden wat voor een tijden rijden jullie op oldenzaal? 8)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 29, 2009 9:34 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm
Berichten: 1497
Woonplaats: Ruurlo
casper, ik weet niet of iedereen er zo blij mee is dat je hun namen op internet publiceert.....


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr jul 31, 2009 8:52 pm 

Geregistreerd: ma jun 02, 2008 8:34 pm
Berichten: 42
Woonplaats: IJmuiden
Welke minimum gewicht houden we aan? 165kg of 185kg?, mijn voorkeur gaat uit naar 185kg, ik heb weinig tot geen vet maar weeg met kart (zonder lood) toch al 179 kg, ik denk dat de meeste (senioren rijders) wel al boven de 165 kg totaal gewicht zitten.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma aug 03, 2009 8:05 pm 

Geregistreerd: do jun 21, 2007 3:58 pm
Berichten: 69
met wat voor banden word er gereden.
vega TL??

en wat is er verder bekend???

Laptimer?

Gewicht?

Eisen kart?

en word er tijd gereden of????

vind nogal veel dingen onduidelijk.

=D) =D) =D) =D) =D) =D) =D) =D) voor de organisatie dat ze het aandurfen om dit te doen

ze moeten niet te moeilijk doen me t alles gewoon fun hebben

had gewoon deze vraagjes

ps de TL is een echt goede betalbaare band
heeft zich bewezen gaan niet in de fout door een slecht band te nemen
naamt plezier weg en brang kosten onnodig omhoog


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma aug 03, 2009 8:09 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm
Berichten: 1610
Woonplaats: Zwolle
welke klasses worden er eventueel aan toegevoegt, naast de 390?

_________________
je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma aug 03, 2009 8:34 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
zover ik gehoord heb een aantal interessante klassen! maar ik weet niet of casper het al bekend wil maken dus laat ik de eer aan hem over! voor de rest gaat hete cht de goede kant op met het deelnemersveld voor de GP390!

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di aug 04, 2009 10:43 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm
Berichten: 1497
Woonplaats: Ruurlo
@casper, waarom stappen jullie van de wf chassis af? dit maakte deze klasse toch juist zo betaalbaar en gelijk. Volgend seizoen kun je dus weer met veel geld de beste chassis rijden, met nieuwe motoren. Terwijl een simpele ziel met een tweede hands chassis en motor dus niet eens leuk meer kan instappen en ook eens een leuk resultaat halen. (zoals bij de sep wel kon)

wordt de gp4 het nieuwe nk viertakt, of blijft de sep ook?

groeten Roeland


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 05, 2009 9:02 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
@Casper,

Duidelijk verhaal en goed initiatief om het racen betaalbaar proberen te maken; echter vind ik de vraag van Energy 390 wel een goede en terechte! Hiermee raakt hij precies het punt dat racen meestal duur maakt; mensen met meer geld kunnen het beste materiaal kopen omdat dit vrij is (desnoods elk jaar een nieuw frame met de nieuwste technieken en stijfheid en motoren binnen de mazen van het net tunen etc.). In je antwoord hierboven laat je juist dit punt onbeantwoord; zou je dat toch kunnen/willen toelichten ? Het lijkt er nu op dat er een soortgelijk kampioenschap als het bestaande NK sprint wordt opgezet; is dat geen kanabalisatie (je wilt je richten op betaalbaarheid etc, maar dat komt er nu niet helemaal uit).

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een leuk initiatief, maar pas op dat er niet gebeurt wat er met bijv. de prokarts is gebeurd is; de eerste jaren was dit een leuke, betaalbare instapklasse waar je als beginnende rijder heel leuk en competitief in kon racen. Maar daarna is ook deze klasse veranderd en veel duurder geworden als men vooraan mee wil rijden. Hopelijk slaagt je project en kan men meedoen met relatief weinig geld en de zonder de noodzaak elk jaar het nieuwste van het nieuwste te moeten kopen om een kans te maken op de overwinning.

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 05, 2009 9:07 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm
Berichten: 910
Woonplaats: Deventer
Interessant initiatief,

Echter baart me de private opzet wel zorgen met betrekking tot de KNAF, gezien de perikelen uit het verleden tussen de KNAF, CHRONO en NAB.

Boeiend zal zijn wat het pakket gaat inhouden met betrekking tot de technisch professionele en kostbare klasse VT250, aangezien dit concept zich enkel leent voor relatieve kosten besparing.

Professionaliteit in organisatie zal bepalend zijn voor het succes. Men kan nog zo vriendelijk zijn, zolang de races niet strak georganiseerd zijn zal het geen succes worden. Stap één zou een kwalificatie zijn, een naar mijn mening ernstig gemis aan professionaliteit bij de KNAF 4 takt. Daarbij moeten de circuits een genot zijn om te rijden, Nederland heeft nu eenmaal schaarste aan circuits, en Oldenzaal leent zich niet voor karts sneller dan een 390cc.

Mijnsinziens is "goedkoop" racen een relatief begrip. Racen is altijd duur! Echter gaat het om hoeveel waar je voor je geld krijgt. Heeft het zin om te investeren en krijg je plezier terug voor je inzet en investering... Chassis is een opgeklopt verhaal. Zal het forum niet vermoeien met technische uitleg, maar als men onnoemelijk veel geld wil steken in een speciaal chassis dan mag men dat prima doen. De WF heeft een FIA voorgeschreven lay-out. Echter afgezien van de benaming van het metaal, is bijvoorbeeld hardheid niet omschreven. Als men wil kan men binnen de tolerantie dus prima een chassis maken wat super snel is voor 1 wedstrijd en dan de prullenbak in kan. Een kauwgombal chassis. De vraag is of het nodig is binnen je klasse, het geld dat je investeerd kun je bijvoorbeeld beter gebruiken voor wat extra baanhuur, banden en benzine om te trainen. Dat levert veel meer op.

Helaas heeft STEGMOTO zijn 390 verkocht, dus wij zullen niet deelnemen. Succes!

_________________
Afbeelding
http://www.rikvanbeek.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 05, 2009 6:24 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
qua organisatie zit het wel goed, dat heb ik zelf meegemaakt in de tijd dat ik ARKC en IKK reed. en voor zover ik weet komen er ook kwalificaties. hetgeen wat de knaf gebruikt heb ik ook nog nooit begrepen.

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 165 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David