Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo okt 13, 2013 11:28 am 

ps: was overigens geen nutteloze uitspraak van basjuh, maar een hele wijze. =D)

ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo okt 13, 2013 2:44 pm 

De naam van de site doet vermoeden dat het een officieele website is van Swiss Auto, echter is het een slim gekozen naam die inderdaad de GK4 promoot.
Kun je slim vinden, of niet leuk. Verboden is het niet. Maar het is anno 2013 niet geheel ongebruikelijk.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo okt 13, 2013 6:07 pm 

Zeg ik toch ook niet! Ik vind alleen dat je op zo'n manier op het verkeerde been wordt gezet.
@ Rudi, kom nu gewoon eens een keer met een goede opmerking! Jammer dat er zoveel types als jij alleen maar kunnen reageren hoe ik reageer. Ga gewoon een keer het debat aan....

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo okt 13, 2013 6:20 pm 

Versilde moeite noemen ze dat!!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo okt 13, 2013 6:49 pm 

@karting events:
waar zullen we over hebben?
over iets zinnigs hopelijk, het enige wat ik lees is negativiteit van jou kant.
ik lees daar over en geef een gefundementaleerde opmerking als antwoord in dit topic hierover.
ook een opmerking hierover is een vorm van debat, ik sta open voor dialoog.

en ja ik lees hier heel veel (zo goed als alles op dit forum) en al heel lang, ik kom niet even hier langs om maar even een opmerkingetje te plaatsen om zomaar iets te posten.
jammer dat je daar niet tegen schijnt te kunnen.
maar ik wacht al heel lang op een leuke bijdrage van jou kant op dit forum, maar die kan ik helaas maar weinig vinden.
en als er zoveel "types" reageren op jou. kan het dan niet zijn dat het aan jezelf ligt soms?????????

Len in alle eerlijkheid, ik ben vader van 2 kinderen waarvan ik het leuk zou vinden als die in de nabije toekomst zouden gaan karten.
ik heb de financiele positie om dit te realiseren.
ik ben me aan het orienteren waar ik op een leuke manier terrecht zou kunnen.
karting events is daar 1 van.
gk4 is er daar ook 1 van.
en zo hou ik meerdere opties over.
maar de manier van schrijven van jou hier op het forum zorgt er wel voor dat ik een negatieve sfeer bij jou en dus bij de organisatie die je vertegenwoordigt krijg.
hier word je meerdere keren en door meerdere personen op gewezen.
overtuig mij en met mij vele andere nou eens dat jij een leuke vent bent die een leuke organisatie vertegenwoordigt.
ga nou eens uit van je eigen kracht hierin en spiegel dat hier nou eens niet elke keer op een andere organisatie.
vermeld dus je eigen positieve kant van dingen en laat je verbazen van de uitwerking die dat geeft.
en wellicht als je verhaal goed is overtuig je me en kom ook ik eens bij jullie kijken.
vooral door de manier van hoe je je tot nog toe hier uit is dat nog niet gebeurt.
benieuwd naar je antwoord.....

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 14, 2013 8:58 pm 

Hallo Rudi.
Ik kan begrijpen dat je zo reageert richting karting events. Ik ben met je eens dat een bepaalde manier van reageren je een idee geeft van hoe het in de rest van die organisatie gesteld zal zijn. Laat ik je gelijk geruststellen. Len is een gepassioneerde organisator die zijn (inderdaad te vaak ongenuanceerde) mening niet onder stoelen of banken steekt. Casper is ook een gedreven organisator. Die pakt het op dit forum wat anders aan. Hij ontsteekt het vuurtje en gaat dan op een afstand zitten kijken hoe de discussie zich eerst on topic en daarna al gauw off topic ontwikkelt. Met beide organisatoren ben ik het op het punt van het uiten op het forum niet eens. Het zijn echter volwassen mannen die zonder tussenkomst van pappa alles wat ze willen zeggen op het forum kunnen doen. Bj kinderen heb je tenminste nog de mogelijkheid om in te grijpen.
Het is goed dat je beide opties open houdt. Sterker nog; als kartfanaat ben ik alleen maar blij om te horen dat er weer een vader is die twee rijders toe zou willen voegen aan de kampioenschappen. Of dat nou de GK4 is of dat het nu het Nederlands Kampioenschap van Karting events is. Karten is volgens mijn visie een omgekeerde trechter. hoe meer kinderen we in laten stromen op het beginniveau, hoe hoger uiteindelijk het aantal rijders is dat doorstroomt naar grotere klassen, internationale klassen of zelfs een Europese of wereldtop. Kwestie van statistieken. En om op je vraag om eens overtuigd te worden van de gezelligheid van een kampioenschap; bij deze de uitnodiging om op zondag 3 november te komen kijken op De Landsard in Veldhoven waar we de 8e en laatste ronde Nederlands Kampioenschap viertakt sprint hebben. Je kunt ons makkelijk vinden. Montfoort Motorsports. het staat op de auto's die bij de tenten staan. Koffie of thee staan klaar voor jou en wie je bij je hebt; voor de kids zal er ook wel wat te drinken te vinden zijn denk ik zo. We hebben een leuk en gezellig teampje wat als doelstelling heeft zoveel mogelijk mensen in de kartsport op een laagdrempelige manier in laten stromen. We leggen je graag uit welke mogelijkheden er zijn, en hoe je goed zou kunnen beginnen. Om nou te voorkomen dat je gelijk allerlei spullen aan zou moeten schaffen; we geven vanuit onze familie les op de indoorbaan in Utrecht, de KartFabrique. Ook een leuke en laagdrempelige manier om eens te kijken wat er allemaal zo speelt.
Ik hoop met dit bericht de zure toon wat weggenomen te hebben, en kijk uit naar de mogelijkheid om weer twee mensen enthousiast te maken voor deze geweldige sport, karten. Als Art Ingels ooit zou kunnen zien wat hij aangericht heeft sinds zijn eerste rit op een zelfgebakken frame met een McCulloch motor......

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za okt 19, 2013 11:28 am 

@ Rudi. Ik kom nog op vragen terug maar de tijd ontbreekt mij even. Volgende week ga ik er even voor zitten. Goed weekend!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za okt 19, 2013 3:51 pm 

ik heb geduld....

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 31, 2013 3:35 pm 

Jammer dat er op deze post anders wordt gereageerd dat ik had gehoopt....

Ook het NK kan toegevoegd worden aan de informatieve site, echter ik doe altijd maar 1 ding tegelijk. Mocht deze wens er zijn na het zien van de de site, kun je me altijd even bellen. Volgens mij hebben genoeg mensen mijn telefoonnummer en mijn contactgegevens zijn ook openbaar.

Jammer dat ikzelf dan contact op moet nemen met deze vraag en na het lezen van deze berichten, mijn inziens het de omgekeerde wijze is, waarop volwassenen mensen communiceren. @Len, mocht je vragen/opmerkingen hebben over de site; je hebt me nummer! Even bellen en infomeren heb je meer aan dan hier op het forum je ongenoegen over de site te uiten.... Ik doe gewoon me best en zal dat blijven doen....

Ongeacht en jegens een organisatie en/of persoon......

Honda, Iame X30, RK1 & Swissauto Dealer en Servicepunt
www.kwmracing.nl
Jeugd & Gezin Ondersteuning

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 31, 2013 7:43 pm 

Citaat:
Ik doe gewoon me best en zal dat blijven doen....

en dat word gewaardeerd hoor, zo blijven we op de hoogte.
=D)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr nov 08, 2013 2:42 pm 

Hi Rudi,

Ik zou nog even reageren maar het is me ontschoten. Mijn excuus daarvoor. Nu heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer om te antwoorden. Het wordt toch in twijfel getrokken of ik zeg het weer op de verkeerde manier en dan gaat iedereen zich ermee bemoeien. Maar ik wil graag een debat met je voeren maar laten we dat dat doen met een kop koffie in de handen bij mij op de zaak in Alphen aan den Rijn. Ik hoop je binnenkort te ontmoeten.

Met vriendelijke groeten,
Len van Leeuwen

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr nov 08, 2013 3:46 pm 

dat is wel een fijn gebaar ruud!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr nov 08, 2013 7:55 pm 

@bas: echt aardig van die man he.
@Len:
nou Len. dit valt me eerlijk gezegt behoorlijk tegen van je. ik zit al weken te wachten op een behoorlijk antwoord, ga je er zo mee om.
hier is ook een pb funtie dus als je bang bent om je mening hier te ventileren, had je het ook anders aan kunnen pakken.
eerst mij uitdagen voor een debat, ga ik dat aan, steek jij je kop in het zand.
en nee sorry. ik heb het een klein beetje te druk om ff naar alphen aan de rijn te rijden, heb namelijk zelf ook een drukke zaak.
om toch te kunnen debateren hebben ze oa forums uitgevonden. waar ik in ieder geval wel mijn mening durf te verdedigen.
en daar heb ik geen koffie bij nodig.
maar wie weet, kom ik nog eens aan bij je.......

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za nov 09, 2013 2:02 am 

Citaat:
RUDI: En dat word gewaardeerd hoor, zo blijven we op de hoogte.
=D)

Thnx.... =D) :!:

Honda, Iame X30, RK1 & Swissauto Dealer en Servicepunt
www.kwmracing.nl
Jeugd & Gezin Ondersteuning

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za nov 09, 2013 12:24 pm 

@ Ruud. Als er iemand zijn kop niet in het zand steekt ben ik dat wel. Maar ik heb mijn standpunt meer dan eens geventileerd op dit forum. Alle antwoorden die je zoekt staan wel ergens op het forum. Ik heb al helemaal geen zin om uit te leggen waarom ik een leuke vent zo zijn. Als je dat zoekt moet je naar een kroeg! Ik kan je wel melden dat wij races organiseren onder de FIA/KNAF. Wat dat inhoudt kan je ook op de KNAF site bekijken maar het komt er op neer dat onze regels gecontroleerd zijn door de KNAF, bij onze wedstrijd sportcommissarissen zijn ter controle en om een protest te behandelen en dat alle officials op geen enkele manier betrokken zijn bij een team of rijder. Wij houden ons aan de regels die we hebben afgesproken of de sportcommissarissen moeten anders beslissen. Het klinkt wellicht streng maar we zijn er net zo goed voor de beginnende rijder die we dan zo goed als mogelijk opleiden tot ervaren wedstrijdrijder. Heb je meer vragen kan je me mailen op info@kartingevents.nl

Met vriendelijke groeten,
Len van Leeuwen

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende