Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo okt 09, 2013 8:36 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
Ik heb de mondial vt4 afgelopen weekend even gevolgd. Ze zitten echt dicht bij elkaar. constant bumper aan bumper de hele race door. ( op een enkele aanrijding in de eerste race geloof ik ) En net iets sneller als de rk1.

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do okt 10, 2013 4:56 pm 

Geregistreerd: di dec 01, 2009 10:59 am
Berichten: 212
Dan had je bij ons moeten zijn... Een super spannende race met 6 (van de 12 in totaal) RK1 bumper aan bumper van start tot finish! En dat met een motor die minder dan de helft kost als een RK1 en net zo betrouwbaar is! Tel uit je winst.... En ik vraag me inderdaad af of de VT4 sneller is. Persoonlijk denk ik van niet...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do okt 10, 2013 7:25 pm 

Geregistreerd: di feb 15, 2011 7:55 pm
Berichten: 8
RK1? dat is geen wedstrijd. Dat is een optocht. Voor de échte wedstrijd moet je in de World Formula klasse zijn, whahahaha
:lol:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za okt 12, 2013 9:31 am 

Geregistreerd: di dec 01, 2009 10:59 am
Berichten: 212
Grapjas....dan heb je zitten slapen! [-X


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo okt 13, 2013 9:29 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
ze zijn net iets sneller dan de RK1 Len. Heb ze met elkaar vergeleken. Het verschil is wel minimaal. De motoren zijn wel een stuk duurder dan de Rk1 inderdaad. Maar wanneer je wilt door groeien naar de vt junior en later senior, Dan is het wel een goede investering. Je kan dan een aantal seizoenen met de zelfde motor rijden door middel van kleine aanpassingen.

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma okt 14, 2013 11:38 am 

Geregistreerd: di dec 01, 2009 10:59 am
Berichten: 212
@ Hendrik. Ik denk dat er maar weinig ouders zijn die voor hun 11 jarige kind een motor willen kopen van 3800,-. Juist in die leeftijd wil een kind nog al eens van sport veranderen. Er wordt nu al twee jaar over de VT4 gepraat maar op de baan zie je nog niet. Behalve de vier bij de GK4.... Je moet eens bij de Rotax Max vragen hoeveel rijders in de senioren nog rijden met hun micromax motor... Probleem is dat de ontwikkeling nooit stil staat. Dus in dat doorgroeien geloof ik niet zo in.... Tijd zal het leren!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma okt 14, 2013 2:20 pm 

Geregistreerd: ma maart 07, 2011 5:43 pm
Berichten: 29
Woonplaats: london
ik vraag me af wat de running costs zijn van een vt4. ik kan op de sa website maar 1 onderhoudsschema vinden. sp 15 ( elke 15 uur 270 voor klepveren schotels en contra gewicht lagers) en vevolgens sp 40, elke 40 uur groot onderhoud van een kleine 1200 eu.
heeft er iemand al ervaring met het onderhoud van de vt4?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma okt 14, 2013 2:25 pm 

Geregistreerd: ma maart 07, 2011 5:43 pm
Berichten: 29
Woonplaats: london
ik neem aan dat dit het onderhoud schema van een senior is ...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma okt 14, 2013 10:02 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
Zou ik zo niet durven zeggen Denny. Gevoelsmatig zou je zeggen dat het onderhoud een stuk minder wordt omdat het materiaal minder belast wordt. Maar je zou kwmracing.nl kunnen vragen. Die kan het je vast exact vertellen.

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do okt 31, 2013 3:50 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma dec 05, 2011 3:48 pm
Berichten: 93
Woonplaats: Zoetermeer
@ Len
Citaat:
Ik denk dat er maar weinig ouders zijn die voor hun 11 jarige kind een motor willen kopen van 3800,-


Over correcte informatie gesproken. Een Swissauto Mondial heeft zeer zeker niet de kostprijs van € 3800,- !

_________________
KWM KART RACING TEAM

Honda, Iame X30, RK1 & Swissauto Dealer en Servicepunt
www.kwmracing.nl
Jeugd & Gezin Ondersteuning


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do okt 31, 2013 3:53 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma dec 05, 2011 3:48 pm
Berichten: 93
Woonplaats: Zoetermeer
@Denny

Er is sprake van een advies onderhoudschema van idd de SP15 en de SP45. (niet de SP40)....
Rijdt men enkel in SA VT4 configuratie dan is er inderdaad een andere advies onderhoud van toepassing.

In deze configuratie rijden, zorgt er namelijk voor dat men niet boven de voorgeschreven 10.500 RPM komt; wat vele malen minder belastend is voor de motor. Dit brengt natuurlijk lage onderhoudskosten en andere interval met zich mee.

_________________
KWM KART RACING TEAM

Honda, Iame X30, RK1 & Swissauto Dealer en Servicepunt
www.kwmracing.nl
Jeugd & Gezin Ondersteuning


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 04, 2013 2:43 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma dec 05, 2011 3:48 pm
Berichten: 93
Woonplaats: Zoetermeer
http://kartingevents.nl/LinkClick.aspx?fileticket=c7-cHgukg98%3d&tabid=182&mid=608

@Len, Dan moet men deze er maar eens afhalen......

_________________
KWM KART RACING TEAM

Honda, Iame X30, RK1 & Swissauto Dealer en Servicepunt
www.kwmracing.nl
Jeugd & Gezin Ondersteuning


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di nov 05, 2013 11:30 am 

Geregistreerd: ma maart 07, 2011 5:43 pm
Berichten: 29
Woonplaats: london
@kwm racing.
dank je wel. dat is wat ik al dacht. is er ergens online een schema voor onderhoud te bekijken voor de vt4?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo nov 06, 2013 8:28 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Citaat:
is er ergens online een schema voor onderhoud te bekijken voor de vt4?


>>> http://www.swissauto250.eu/Download.htm

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo nov 06, 2013 11:41 am 

Geregistreerd: ma maart 07, 2011 5:43 pm
Berichten: 29
Woonplaats: london
@basjuh.
die had ik al gevonden. dat is het interval schema voor de vt1. voor vt2 3 en 4 staat er niets.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David