Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 10:29 am 

Er staat nergens geschreven dat het om het "Nederlands Kampioenschap Swissauto" gaat. Er staat enkel: "GK4 presenteert met ingang van seizoen 2012 een officiële Swissauto250 Cup voor België en Nederland". Formeel is dat correct verwoord. Er staat nergens geschreven dat het om een bepaald kampioenschap gaat, er staat dat het beschikbaar is voor Belgie en Nederland. Gewoon gebruik gemaakt van de Nederlandse taal en interepetatie hiervan. Dat men leest wat men wil lezen word hier gewoon gebruikt :)
Slimme rakkers die GK4! :lol:

Dan nog even over de berichten, ik lees ze altijd en vind het leuk om te lezen. Zowel GK4 als Karting Events. Ik vind ook dat de andere forumleden niet zo moeten huilen. Als iemand echt geholpen wil worden en vraagt hoe een rem ontlucht moet worden reageerd niemand. Waar dit forum volgens hun dan voor bedoeld is. Maar post een organisatie een berichtje wat de lezer niet aan staat schrijft men zo pagina's vol. Vreemd.

Laatst bijgewerkt door Deksel op vr maart 08, 2013 10:49 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 10:48 am 

Bob, daar lig ik niet wakker van. Iedereen en ook de mensen die dit forum lezen hebben recht op de juiste informatie. Maar als je in verhaaltjes en sprookjes wil geloven moet je de Fabeltjeskrant lezen!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 10:57 am 

Deksel, als er staat dat de GK4 het officiële Swissauto kampioenschap organiseerd voor zowel België als Nederland klopt dat gewoon niet. Want de officiële Swissauto Cup in Nederland wordt door Karting Events georganiseerd. Daar heb ik een document voor ondertekend. En ik vermoed (en dat is ook bevestigd door derde) dat de GK4 dat voor België heeft gedaan. Zo simpel is het!
Je stelling in de laatste alinia ben ik het helemaal mee eens!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 11:31 am 

Juist voor die verhaaltjes en sprookjes lees ik jullie topics :lol:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 11:55 am 

@Deksel:

Citaat:
Er staat nergens geschreven dat het om het "Nederlands Kampioenschap Swissauto" gaat. Er staat enkel: "GK4 presenteert met ingang van seizoen 2012 een officiële Swissauto250 Cup voor België en Nederland".

Het gaat KE om het volgende: KE heeft de rechten voor NL voor de SA cup en GK4 voor BE. In het bovenstaande zegt GK4 dat zij zowel voor de NL als BE het officiele kampioenschap SA-cup presenteren. Dat is niet zo: GK4 heeft de rechten alleen voor BE. Het feit dat ze nederlandse banen aandoen in hun kampioenschap zegt niet dat daarmee ook gelijk het officiele kampioenschap voor NL presenteren - het blijft een BE kampioenschap. En daar valt Len over, terecht denk ik.

Maar ik ben het met anderen eens: genoeg hierover, ik denk dat duidelijk is hoe het zit - dat heeft iedereen kunnen lezen in de voorgaande berichten. Het is nu aan KE om eventueel juridische stappen te nemen, als ze in hun recht staan :D .

Als laatste: ik ben het niet eens dat sommige forumleden suggereren dat berichten van organisaties (welke dan ook) niets toevoegen of geen interessante gegevens zouden bevatten. Ik lees ze graag (ook al gaan de eeuwige discussies tussen organisaties onderling op den duur wel vervelen natuurlijk - maar dat is niets nieuws en heb ik al meerdere malen eerder weegemaakt, ook in een verder verleden bij de 2takt....) en beslis dan zelf wel of het interessant is voor mij of niet. Iedereen kan dat voor zichzelf doen, dus om te zeggen dat deze info vanuit organisaties niet welkom is of niets toevoegd vind ik te ver gaan. Er is niet voor niets een speciaal deel van het forum voor gereserveerd :mrgreen:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 12:04 pm 

Wilfred, ik ga geen juridische stappen ondernemen. Dat leidt tot niets. Mocht de GK4 of wie dan ook verkeerde informatie verstrekken ben ik vrij om dat te vermelden of corrigeren. Dat wil overigens niet zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb. Mocht het zijn dat wij informatie verstrekken niet niet klopt hoor ik dat graag en dan zullen wij daarop reageren.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 12:12 pm 

Jongens, namens de GK4 organisatie een laatste bijdrage; We begrijpen dat een kartforum informatief gebruikt moet worden. Daarom hebben we als organisatie ook gekozen voor het uitsluitend verstrekken van informatie over onze kampioenschappen. Niets meer en niets minder. Wie het interessant vindt leest het, wie niet, leest het niet. Het zij zo. Lezen is trouwens een kwaliteit, Deksel gegeven gezien zijn opmerking. We onthouden ons van negatief commentaar op welk topic ook, door wie geschreven ook. Sla alle topics er op na, we hebben nog nooit enig commentaar geleverd onder een topic van een organisator, vinden we not-done, zoeken niet iedere mogelijk om confronterend bezig te zijn en waarderen ieder in zijn eigen omgeving. Dat daar door een enkeling op andere wijze mee omgegaan wordt is zeker niet ons probleem, maken we ook niet ons probleem. Het is alleen jammer dat we er telkens wel op deze wijze in worden betrokken.
We zijn een organisatie die niet aan een land is gebonden door wetjes en regeltjes en laten ons niet in een hokje plaatsen. Zie ons logo, lees de tekst goed en je weet voldoende.
We hopen dat het forum nog een mooie tijd tegemoet kan gaan, met of zonder postende organisatoren.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 12:30 pm 

Mocht karting Events gelijk hebben, dan vind ik het raar dat Creinders daar niet op in gaat.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 12:58 pm 

Meneer Reinders, fijn dat u weer een keer wil reageren. U heeft ook geen enkele reden om te reageren. En als u stopt onwaarheden te publiceren en rijders op een juiste manier informeert dan hoef ik het niet te corrigeren.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 1:09 pm 

Hi hi, begrijpend lezen is idd een kunst, en actie is reactie.

Overigens vind ik dit citaat ook een leuke: We zijn een organisatie die niet aan een land is gebonden door wetjes en regeltjes en laten ons niet in een hokje plaatsen.
Als je zoiets kan beweren moet je wel boter op je hoofd hebben. Dat vraagt dan weer om een inkoppertje...maar díe actie wil/gaat men niet uitvoeren. Overigens Len (neem ik aan), als het zo makkelijk is en je staat in je recht dan is een kort geding wel zo veel makkelijker dan dit.
Ik stoor me er overigens niet aan maar constateer bij herhaling dat anderen dat wel doen maar je kan je afvragen of dit in een forumomgeving gewenst is. De 1 vind van wel, de ander van niet. Wel zouden men zich kunnen afvragen wat je bereikt meerwaarde heeft of juist enorm afbreekt door zictbaar te posten en inhoudelijk te reageren en te blijven strijden.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 1:50 pm 

Ook een kort geding gaat me te ver. Maar bedankt voor de tip! De reden waarom ik er bovenop zit is dat als ik niet reageer rijders de onwaarheden als waarheid gaan zien. Waarom zou je iets niet geloven als niemand het tegendeel bewijst? En het gaat mij ook helemaal niet om de GK4. Prima dat dat er is en ik wens ale rijders een goed weekend in Spa. Reinders heeft vanaf dag één de aanval op ons geopend en ik heb het eerste jaar niets van me laten horen. De man verkondigd de ene na de ander onwaarheid en er waren gewoon rijders die dat allemaal geloofde... De KNAF wordt altijd neergezet als overbodige en dure organisatie waar je niets voor terug krijgt. Niets is minder waar. De KNAF doet hele goede dingen voor rijders en organisatoren. Dat Reinders niet inhoudelijk op de zaak wil ingaan zegt mij meer dan genoeg!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 6:36 pm 

Lezen is inderdaad een kwaliteit. Het woordje "een" maakt het verschil in de zin. Zet er maar eens "het" voor in de plaats en je leest het zoals Len het leest. De toevoeging "voor Belgie en Nederland" had op deze manier evengoed "voor de hele wereld" kunnen zijn, het veranderd niets aan het eerder genoemde "een officiële Swissauto250 Cup". En ik hoef niet uit te leggen dat een officiële Swissauto250 Cup voor van allerlei landen van toepassing kan zijn en dat in dit geval niet gezegd word op welk land dat dan van toepassing is.

Benutten van de Nederlandse taal is dit gewoon. =D)

Dus ik begrijp Len heel goed hoor. Het staat er zo dat het lijkt alsof het zo is, het is niet zo, maar technisch is er niets fout aan. Dus leugens/onwaardheden? Nee, niet aan de orde. Half geinformeerd? Ja dat wel, maar daar neemt de lezer genoegen mee omdat die leest wat hij wil lezen.

Ik moet er wel om lachen! Trouwens, ik was er als lezer net zo hard in gestonken als wij er met z'n allen niet zo'n drama van gemaakt hadden.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 6:49 pm 

Dus als ik het goed begrijp is het als volgt:
Karting Events organiseert de nederlandse Swissauto cup, er worden daarbij wedstrijden gereden in Nederland en België.
GK4 organiseert de belgische Swissauto cup, er worden daarbij eveneens wedstrijden gereden in Nederland en België.
Zeg dat dan meteen :P

Het is overigens niet verplicht om alle topics op dit forum te lezen, als je van tevoren al weet dat je viertakttopics niet interessant vindt sla ze dan vooral over. Ik sluit niet uit dat ik het overslaan (of juist zoeken) in de toekomst wel gemakkelijker ga maken, zoals ik dat in het verleden ook gedaan heb met andere commerciële topics, en het offtopic gedeelte.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 08, 2013 9:56 pm 

@ Deksel: Wel grappig dat jij reageert op iets wat in het geheel niet over jou ging.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za maart 09, 2013 2:14 am 

@ Iedereen,

Wordt er anno 2013 nog wel gekart? Wij wel hoor! door al dat gepraat ben ik nog nooit sneller geworden :D
Laten we lekker gaan rijden en het hier op het forum over leuke dingen hebben!

Gr

BeNeDu-Racing
Stephan Osinga
0031-619822458
0049-59439853003

www.beneduracing.com
Check us on Facebook, Twitter or Instagram and like us!

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende