Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do dec 06, 2012 10:25 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 19, 2009 6:00 pm
Berichten: 848
Woonplaats: denderhoutem (belgië)
Citaat:
De open klasse is in eerste instantie bedoeld voor de al deelnemende GK4 dealers en hun klandizie.

Hier zit de essentie in, en die is hier al aangehaald... Zoveel mogelijk geld eruit halen.

Ik heb het binnen het bekc ook zien evolueren.
Eerst betaal je enkel het vaste inschrijfbedrag, dan komt er opeens extra baanhuur bij, en nu hoor ik van vsr dat de huur van de transponder er ook by komt.

(Dat is wat ik eruit afleid natuurlijk, ik wil je niet rechtstreeks aanvallen)

_________________
Afbeelding

Gillard Daytona (FBS) - Rotax Max Snr - nr: 35
Gillard T-rex - nr: 35


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr dec 07, 2012 9:55 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm
Berichten: 2173
Woonplaats: Antwerpen
Ja je hebt over dus beginnen wedstrijd rijders. Maar als ik ff terug kijk naar de laatste race Bekc op Genk, daar stond zo'n beetje de volledige top 10 van de BMC aan de start... Dus dan praat je zoeizo al niet meer over low-budget.

_________________
Site van Martijn Buijs!

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!


Rondje Strijen
Rondje Genk


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr dec 07, 2012 12:53 pm 

Geregistreerd: za sep 01, 2012 3:55 pm
Berichten: 177
OK jongens. Je kunt er uit halen wat je wilt. Woorden en intenties uitleggen zoals je wilt. Positief, negatief, whatever. We gaan er positief tegenaan, gaat helemaal goed komen.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za dec 08, 2012 9:31 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm
Berichten: 1624
Woonplaats: cuijk
En wij ook! Ps de vm is een bestaande motor.je hoeft dus geen nieuwe vm te kopen!

_________________
www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za dec 08, 2012 2:50 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
je moet hem wel laten ombouwen en (lagere compressie) en laten zegelen

dus wil ik hieraan mee doen dan moet ik een vm kopen en dan dit nog

ik denk dat ik weer wat amateur wedstrijdjes op strijen rijd daar zitten temindste geen rare regels en zegelingen bij

gewoon komen en rijden verder geen gezeur


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za dec 08, 2012 5:34 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm
Berichten: 1624
Woonplaats: cuijk
Een motor gk4 klaarmaken kost de kop niet!en als iedereen een gelijke motor heeft is t wel zo eerlijk!

_________________
www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za dec 08, 2012 6:21 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 09, 2010 8:51 pm
Berichten: 1071
Woonplaats: Alphen Noord-Brabant
Wat gaat het dan kosten of is dat nog niet bekend?

_________________
Crg badboy 2009 - Rotax max senior


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za dec 08, 2012 7:26 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
maar waarom zou dat niet bij elke kz motor kunnen dan


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo dec 09, 2012 1:29 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm
Berichten: 1624
Woonplaats: cuijk
als de motor orgineel is zal het je niet meer als 100 euro kosten incl id card.
als je alle motoren gaat toelaten is het voor de organisatie niet te doen om alles gelijk te krijgen.
ook de controles worden dan veel uitgebreider,dit brengt ook weer kosten met zich mee.
iedereen heeft natuurlijk het recht zijn eigen mening te hebben en er van te vinden wat hij/zij wil maar in mijn ogen is dit een eerlijke manier om redelijk laagdrempelig een nette en redelijk betaalbare icc klasse neer te zetten.
als er niet verzegeld word is het verhaal tunning weer het onderwerp van gesprek,als we alle motoren toelaten is het einde ook zoek.
een nieuwe vm kost de klant 3750 euro incl de md demper,je kunt natuurlijk ook voor een gebruikte motor kiezen.

_________________
www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 14, 2013 10:50 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm
Berichten: 1223
Woonplaats: Terborg
Zo, even oude koeien uit de sloot trekken.

Afgelopen weekend was het zover, 2-takt binnen het GK4. Bij de automaten liefst 13 deelnemers, bij de schakels een schamele 5.

Toch wil ik even terug komen op een reactie, eerder door mij geplaatst.

Citaat:
Helaas, geen aanmelding van mij. Mooi dat 2 en 4 takt gecombineerd wordt maar de automatenklassen word dus een Max klasse.
Had goeie hoop voor toelating van andere motoren maar ben enigzins teleurgesteld. Doch deze keuze was uiteraard te verwachten.


Bovenstaande schreef ik na het bekendmaken van het nieuwsbericht.

Nu kijk ik in de resultaten en wat zien ik; Van de 13 automaten liefst 12 rotaxen. De ene outsider was een Rok.
http://www.gk4kartseries.com/gk4/wedstr ... c-automaat


Te gek zo'n Rotax klasse! Die hadden we nog niet! Succes met de andere toegelaten merken!

_________________
ART TS-01 2013 met Rotax Max Sr.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr maart 15, 2013 9:17 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
:lol: :shock: :idea: #-o

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr maart 15, 2013 10:04 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 23, 2011 11:00 am
Berichten: 311
Woonplaats: Lunteren
Afgelopen weekend mijn eerste wedstrijd gereden in de schakelklasse, door het verschrikkelijke weer en de redelijke vroege start van het seizoen waren niet alle ingeschreven schakels aanwezig helaas (voglens mij nu in totaal 13man en groeiende), wel hoor ik van alle kanten mensen die neigen naar een overstap richting de schakelklasse (bv VT250 rijders en veel nieuwe rijders).
Iedereen kan er van vinden wat ze willen, mijn ervaring is dat het een supergezellige wedstrijd was en dat je je als beginnende rijder meteen toch thuisvoelt.
Ben al vaak bij andere wedstrijden wezen kijken (chrono en NAB) maar zoals het er hier aan toeging spreekt mij het meeste aan, alles kost geld en voor niks rij je geen wedstrijden maar zo laagdrempelig als dit heb ik het nog niet op andere evenementen gezien.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr maart 15, 2013 10:28 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am
Berichten: 1160
Woonplaats: Son en Breugel
Ben benieuwd of ze erop reageren en wat ze zeggen.

_________________
DR J97 2013 + Rotax max 2013
Birel S5 2013 + Tm K9C special
Exprit 2012 + Rotax Max 2010


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr maart 15, 2013 10:33 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
@gvdbrink,

Ik denk dat je gelijk hebt; het is de seizoensstart geweest, ook nog eens in Spa (verder weg dan de meeste andere banen in de serie) en het weer werkte ook niet echt mee.... Dit leidt waarschijnlijk tot minder inschrijvingen dan bij de eerstvolgende wedstrijd op een NL baan.
Naast de RKR races, is de GK4 naar mijn mening inderdaad de makkelijkst toegankelijke serie, dus het komt vast goed met de inschrijvingen.

@Deksel,

Inderdaad is het jammer dat de RM de klasse overheerst, maar het is ook de meest gebruikte motor dus niet zo raar. Wel hoop ik ook dat er meerdere andere merken zullen mee gaan rijden, is alleen maar leuk (en misschien wordt jouw blok alsnog toegelaten - mail Caspers eens zou ik zeggen, niet geschoten is altijd mis).

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr maart 15, 2013 11:29 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm
Berichten: 1223
Woonplaats: Terborg
@ Gert,
Top dat je zo'n goeie ervaring hebt met je eerste wedstrijd bij het GK4.

@Wilfred,
Ja RM overheerst, niet gek met 75000 verkochte motoren wereldwijd sinds 1997. Logisch dat daar focus ligt.
Aan mij valt geen geld te verdienen, ik ga geen nieuwe motor kopen, geen Rok, geen RM en ook geen X30.
Mijn CRS is apart raar italiaans spul (denkt men) met weinig support in Nederland. Maar datzelfde geld natuulijk voor mooie blokken van Seven, Vortex, PRD enz. enz.
Vragen hoeft dus niet.

_________________
ART TS-01 2013 met Rotax Max Sr.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David