Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 215 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 13, 2005 10:37 am 
Gaan er nog meer mensen zaterdag naar Oldenzaal?

(als ik nog tijd over heb, dan ga ik misschien daarna nog even naar Eefde)

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2005 9:30 am 

Ok morgen ben ik rond 13:30 op de baan.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2005 10:06 am 
Mooi!

Zie ik je daar.
Ik rij rond 10.30u weg, dus ben ik er al rond 12u denk ik.

Tot morgen.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2005 11:12 am 

Leuk om het enthousiasme te lezen omtrend deze huurkartraces,

Ik denk dat nu al wel geconcludeerd kan worden, met nog twee racedagen te gaan in 2005, dat dit initiatief een succes is geworden. Hopelijk zullen er in de toekomst dan ook een hoop rijders vanuit deze huurkartraces doorvloeien naar de wedstrijdklassen van de 4-takt Kartclub Twente!

Groeten!
Maarten Jansen

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2005 2:02 pm 

Willem Christiaans schreef:
Mooi!

Zie ik je daar.
Ik rij rond 10.30u weg, dus ben ik er al rond 12u denk ik.

Tot morgen.

De baan is op zijn vroegst pas om 13:00 beschikbaar voor huurkarts. En zelfs bij klokslag 13:00 heb je kans dat je toch nog moet wachten om een paar prive-karts hun training af te laten maken.

Dus je kan beter wat later vertrekken.

Edit:

Overigens wordt er op de A50 en A1 wel aan de weg gewerkt waardoor je daar zeker de nodige vertraging zal oplopen. Alhoewel dat natuurlijk geen uur vertraging zal zijn.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2005 2:12 pm 
Klopt, had ik al gezien op de site van de kartbaan.

Maar vind het ook wel leuk om te kijken (bakje koffie erbij, dan komt dat helemaal goed :D ).

Ben benieuwd hoe de karts rijden overigens...

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2005 4:11 pm 

Die karts rijden behoorlijk goed. Natuurlijk wel beperkt in het aantal pks (9 pk) maar het materiaal is wel dik in orde.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2005 6:41 pm 

Ik ben er morgen ook, om te trainen! (Zwarte spoilers, rood frame, blauw pak, nummer 33)
En ik rijd zondag natuurlijk weer mee in de 390 lichte klasse.
Ben zondag ook jarig.. Dus een podiumplaats zou leuk zijn ;)
K ben alleen bang dat ik die niet zomaar kado krijg :P

Tot morgen/zondag allemaal!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2005 9:23 pm 

misschien dat ik zondag ff kom kijken.

gr. Roeland

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2005 9:47 pm 

Zondag rij ik igg weer tkm.. maak maar ff een babbel met dat mannetje van kart nr. 23 :-)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 15, 2005 2:09 pm 

En weer terug. Het was te druk om redelijk te rijden dus ik ben weer vertrokken. Een uur wachten om 1x te rijden dan nog een uur wachten voor de volgende keren waarvan het aantal dan ook niet zeker is. Nee dan maar morgen in de training het gevoel een beetje krijgen. Jammer, het was erg mooi weer om te rijden, maar dat vonden anderen ook. :mrgreen:

Willem, als je er was zie je denk ik ook wel in dat het vandaag geen zin had.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2005 1:42 pm 
Hey Vitalogy,

Was er om half 2 (beetje later vertrokken), maar ik heb voor 3u toch nog 3x kunnen rijden.
Weliswaar 2x met langzamere karts tegelijk op de baan, dus helaas maar 1x zelf op vrije baan, maar toch.
Jammer, had graag eens samen gereden.

Benieuwd naar de resultaten van vandaag.

Groeten.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2005 3:46 pm 

De resultaten van vandaag zij een beetje mixed.

Er waren twee groepen met rijders. De groep waar ik in zat (en die voor mij onduidelijke reden licht werd genoemd *ugh* 95kg *ugh* :mrgreen: ;) ) had 14 rijders en de groep zwaar een stuk of 11 geloof ik. Maar de groep zwaar waren naar mijn idee mensen die pas voor het eerst kwamen rijden oid dus een vergelijking met hun vind ik niet helemaal op zijn plaats.

Tijdens de kwalificatie van mijn groep had ik de 8e tijd neer gezet. De tijd en plaats kon misschien nog iets beter maar ik was er niet ontevreden over. Dan de prefinale. Volgens mij spinde ik tijdens de prefinale ook in de opwarmronde dus op dat moment zal ik wel voor lul hebben gestaan.
De start was goed omdat ik mijn "start-techniek" verbeterd heb. Niet een plaats gewonnen of verloren maar zeker niet dat ik meteen plaatsen kwijt was, wat normaal het geval is. Daar was ik erg tevreden over.

Daarna kwam ik met de twee rijders voor mij in gevecht. Ik pakte de rijder voor mij omdat hij een fout maakte. Maar een of twee ronden later pakte hij mij (duidelijk op ervaring) weer terug. Ik wilde de schade beperkt houden door direct een tegenaanval te plaatsen maar dat mislukte compleet waardoor mijn achterstand meteen een seconde of twee / drie was.

Daarna had ik behoorlijk pech want mijn kart ging stuk.
:( Wat er nu precies kapot aan was weet ik niet maar verder rijden was niet mogelijk. Ik heb nog even een paar rondjes in een andere kart gereden voor spek en bonen maar dat had ik beter kunnen laten, aangezien die kart koude banden had en ik blauwe vlaggen kreeg.

De finale moest ik dus van achteren starten. In de opwarm-ronde was ik iets te enthousiast met het opwarmen van de banden en spinde ik.
Weer leuk voor het publiek. :mrgreen:
Mijn start was weer goed. Ik pakte meteen de voorlaatste rijder. Daarna wilde ik zo snel mogelijk de rijder daarna pakken. Ik had mij nl voorgenomen te proberen terug te vechten naar die 8e plaats. Dat ging niet helemaal goed. Ik geloof dat ik twee inhaal-pogingen bij hem geprobeerd heb. De eerste zette ik hem er op hoop van zegen naast maar dat mislukte. Als die wel was gelukt denk ik dat ik bestraft zou worden. Het was niet een al te nette poging. Tijdens de tweede inhaalpoging probeerde ik het (misschien) op een plek waar geen ruimte was. Aan de andere kant stuurt hij ook gewoon in terwijl hij weet dat ik er zit. Ik hou het er maar op dat het geen goede inhaalmanoevre was en ik spinde. Beetje eigen schuld, maar goed op deze baan is het al zo moeilijk inhalen en als ik het niet probeer wordt het helemaal niets.
Ik kan met zo'n huurkart niet zo'n mooie inhaalmanoevre op het rechte stuk maken zoals Rik van Beek deed (ja we hebben het gezien ;) ).

Toen ik spinde werd ik ook door de voorlaatste weer ingehaald en lag ik weer dik achteraan. Dat gat heb ik weer dichtgereden en door een fout van de voorlaatste rijder (te ver naar buiten) kon ik die plek ook weer innemen. Daarna ook nog weer het gat naar de volgende dichtgereden maar die kwam ik niet meer voorbij. Ik dacht ik stoot hem in de voorlaatste bocht nog ff aan :twisted: maar dat werkte niet. :roll:

Mijn tijd in de race was ik tevreden over: 41.4. Dat zou rond plek 8/9 geweest zijn, wat ik ook in de kwalificatie lag en de eerste ronden van de prefinale. Nu ben ik denk ik door het gemiddelde weer laatste geworden, of misschien op een na laatste. :P :P :P
Al met al weer een hoop spetakel, maar ik heb me wel vermaakt. Het was weer leerzaam en bovendien hardstikke mooi weer voor een dagje racen.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2005 6:36 pm 

Citaat:
maar ik heb me wel vermaakt

En daar gaat het in eerste instantie toch om??
:P

leuk verslag :LL

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 17, 2005 7:15 am 

Kijk aan,

Dat klinkt goed. Bij mij ging het ook prima. Pole getrained en bijde manches gewonnen. Belangrijke stap richting het kampioenschap gedaan gisteren. Het weer was inderdaad prima, lekker zonnetje, af en toe wat wind maar dat geeft niet. De wedstrijden waren allemaal mooi voor zover ik ze kon zien, de mijne iig wel. Had beide manches steeds een rijder die mij kon volgen en af en toe wat probeerde maar kon het gat netjes dicht houden. Kortom, een geslaagde dag.

Groeten!
Maarten Jansen

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 215 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende