Auteur |
Bericht |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: do aug 31, 2006 3:33 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
gisterre weer een sprint in uitgeest gereden
in mance 1 mocht ik als 2 de starten en ik kon in de eerste bocht de leiding pakken
dat duurde 3 ronden of tripple K en melroy van SKRV gingen me voorbij
ik was tot ronde 18 in een zwaar gevecht met steven van der valk om plaats 3 en 4
helaas ging het toen mis ik kwam met 2 wielen in het natte gras en had totaal geen grip gevolg was ene mega chrash
in race 2 moest ik als laatste starten binnen een paar rondes reed ik alweer 4 de door een gelukje kon ik in ronde 5 sharona van SKRV passeren die heeft tot de op 1 na laatste ronde achter me gezeten helaas maakte ik een foutje maar 1 ronde later maakte zij ook een fout en had ik de 4 de plek terug race 2 geslaagd dus
race 3 was ook leuk ik starte als 5 de met weer een SKRV rijder achter me deze zat tot ronde 20 achter me tot ik een foutje maakte
gelukkig maakte hij 6 ronde later dezelfde fout op hetzelfde punt als ik dus zat ik er weer voor tot de laatste ronde begon 3 bochten voor het einde gaf hij mij een duw waardoor hij me kon inhalen maar dat liet ik niet over me heen komen en in de laatste bocht gaf ik hem een klein duwtje waardoor ik er 50 meter voor de finish weer voor kwam
ik was 5 de overal maar de nummer 4 werdt gedickwalificeert omdat hij te weinig gewicht had GNA GNA GNA
dus alweer een 4 de plek overal net als de voorgaande races hopelijk kan ik volgende week eindelijk dat podium pakken
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: do aug 31, 2006 3:47 pm |
|
|
http://i1.tinypic.com/263esci.jpg
hier gisteren sleutelwerkzaamheden na de chrash in race 1
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
mats
|
Geplaatst: do aug 31, 2006 5:49 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 07, 2005 5:02 pm Berichten: 917 Woonplaats: Alkmaar
|
Rijdertjes waar ik gister voor heen was waren 1e en 2e.
_________________ [url=http://www.energycorse.com] Energy Corse[/url]
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: vr sep 01, 2006 9:16 am |
|
|
oh die nikki moore ja die kan wel rijden of bedoel je het rookie klassement
maar goed zei reed briljant dat gevecht in race 1 heb ik echt van genoten
|
|
Omhoog |
|
|
mats
|
Geplaatst: vr sep 01, 2006 10:54 am |
|
Geregistreerd: vr jan 07, 2005 5:02 pm Berichten: 917 Woonplaats: Alkmaar
|
Nikki was geen 1e hoor. alleen manche 1.
_________________ [url=http://www.energycorse.com] Energy Corse[/url]
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: vr sep 01, 2006 11:12 am |
|
|
ja dat bedoel ik ook maar goed het was evengoed leuk om die races te zien hoewel het er bij de pro-karts ook heftig aan toe ging
|
|
Omhoog |
|
|