bamacrew schreef:
maar dit topic blijft toch maar heen en weer gooien van suggesties en meningen, veel zal er niet gaan veranderen ben ik bang.
Dat klopt helemaal Jaap, en dat is nou net wat ik met mijn post, en Denny met zijn post wilde zeggen.
Maak het openbaar, desnoods in een afvaardiging van democratisch gekozen rijders / begeleiders, dan neem je alle twijfels weg, het betreft tenslotte geen bedrijfsgevoelige of financieel gerelateerde informatie, maar het schept natuurlijk wel duidelijkheid, en ik denk dat dat juist hetgene is waar de rijders, teams en dealers op zitten te wachten.
Openheid kan je nooit schaden, het versterkt uitsluitend de band die je hebt of tracht op te bouwen met belanghebbenden.
Beste Bas en KWM racing.nl (Mathieu of Will ?) ik kan me heel goed voorstellen dat commentaar van buitenaf op een organisatie waar je op een goede manier pro actief mee bezig bent niet het meest leuke is om te lezen, zeker als het in jullie ogen een "buitenstaander" als Denny of ondergetekende betreft, maar ook al ben ik niet meer actief op de baan, het viertaktracen gaat mij echter nog steeds zeer aan het hart, en ik wordt van alle berichten die ik afgelopen jaar heb gelezen ook niet echt vrolijk, kijk eens wie inmiddels afgehaakt zijn, veel rijders van het eerste uur, en waarom, en dan kijk ik niet alleen bij GK4, maar net zo goed bij Karting Events.
Zowel Len als Casper en Ben zouden zich eens achter de oren moeten krabben, want soms is met slechts een helder gesprek een rijder / team / importeur te behouden voor hun organisatie, bovendien zou ik bij de huidige deelnemers eens een vragenlijstje rond laten gaan, wat leeft er nou onder de deelnemers van een door jou georganiseerd evenement, want daar kan je als organisator echt wat mee, uitsluitend relevante informatie van de belanghebbende(n) zelf, kleine moeite groot plezier.
Len, jij bent begonnen met viertaktracen in Nederland, Casper en Ben jullie hebben er een succesvolle organisatie met eigen identiteit naast gezet, beiden organiseren jullie een mooi en toonaangevend kampioenschap, laat het nou niet uit jullie handen glippen, er staan al veel te veel karts te koop op marktplaats.
Lex.