Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 9:58 am 

Afbeelding

De Swissauto VT250 junioren gaan GOUDEN tijden tegemoet!

Karting Events heeft de Swissauto VT1 klasse al goed op de kaart staan. Een goed en hoog niveau deelnemersveld is het resultaat. Het concept van one-brand engine” blijkt de juiste keuze te zijn geweest. Niet alleen Karting Events is daar mee gebaat maar vooral ook de deelnemers. En daar doen we het voor! Met als klapstuk de Gouden Swissauto motor voor de kampioen. En vorig seizoen ging die naar kampioene Nikki Mooren.

Afbeelding

Dit jaar gaan we ook onze pijlen richten op de Swissauto VT3 (junioren) klasse. En ook dat doen we met een klapstuk. Want ook de officiële Nederlands Kampioen in de Swissauto Cup VT3 kan een Gouden Swissauto motor winnen! Dat is een prima reden om dit jaar de kiezen voor het KNAF kampioenschap van Karting Events. Wedstrijden op de mooiste banen in Nederland, Duitsland en België, goed georganiseerd met ervaren officials en een puike veiligheids-en nacontrole.
De Gouden Swissauto motor wordt beschikbaar gesteld door onze trouwe Swissauto dealers; Montfoort Motorsport, Speedsupport, KK Karts, Kartpower.be en organisator Karting Events.

Met sportieve groeten
Karting Events
Len van Leeuwen
Ageeth ten Brink

Karting Events: Voor Racers, door Racers

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 10:25 am 

Ben ik de enige die moe wordt van al die Karting Events spam?!
Maak er 1 sticky topic voor aan en zet daar alles in...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 10:37 am 

mee eens!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 12:39 pm 

Oneens, leuk om te lezen. Zelfde geld voor GK4 e.a.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 5:23 pm 

Jammer dat er altijd wel een paar mannen zijn die alleen maar negatief willen en kunnen zijn. Dit is een kartforum en dit soort berichten horen hier op. Wij maken daar gewoon gebruik van. Zoveel kartseries zijn er niet waar je een motor kan winnen. In mijn tijd moest je het doen met een lullig bekertje en een handdruk van de organisator... En natuurlijk is dit forum er ook voor als je negatief wil reageren maar het is wel een beetje zielig als je alleen maar negatief kan zijn....

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 5:42 pm 

Bob77 schreef:
Ben ik de enige die moe wordt van al die Karting Events spam?!
Maak er 1 sticky topic voor aan en zet daar alles in...

Bob dat geld ook voor die andere hoor!!!! :mrgreen:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 7:19 pm 

Citaat:
Jammer dat er altijd wel een paar mannen zijn die alleen maar negatief willen en kunnen zijn. Dit is een kartforum en dit soort berichten horen hier op. Wij maken daar gewoon gebruik van. Zoveel kartseries zijn er niet waar je een motor kan winnen. In mijn tijd moest je het doen met een lullig bekertje en een handdruk van de organisator... En natuurlijk is dit forum er ook voor als je negatief wil reageren maar het is wel een beetje zielig als je alleen maar negatief kan zijn....

Het ergste is nog dat er nu wordt gezegd dat ik alleen negatief kan zijn?! Dat is wel heel erg de plank mis slaan zeg...

Heb ook niets gezegd over het winnen van een motor, want dat zijn inderdaad wel dingen wat misschien een eigen topic waard zou zijn.
Maar iedereen die post tegenwoordig maar elk kleine dingetje hier neer, wat prima in 1 topic kan als het dezelfde wedstrijd of hetzelfde kampioenschap betreft.
En ja, daar is het forum wel voor maar niet in de hoeveelheid en mate zoals er nu nieuwe topics worden aangemaakt.

Maarjah, da's mijn idee. Vind t meer een positieve benadering dan negatief, want het zorgt voor een schoner forum en beter overzicht.

Citaat:
Bob dat geld ook voor die andere hoor!!!!

Dat geldt voor iedereen hier... Als ik in een topic over het opbouwen van mijn kart bezig ben, en ik wil daarnaast even wat over mijn motor of uitlaat vragen, dan maak ik toch ook geen nieuw topic aan?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 7:28 pm 

Heel gaaf dat je een motor kan winnen maar ik denk dat dit wel word door gecalculeert in de inschrijf prijs?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 9:44 pm 

Wij hebben hier een apart bericht van gemaakt omdat we deze week pas rond zijn gekomen. En als er staat dat dit een samenwerking is met een aantal Swissauto dealers dan kost dit de deelnemers niets extra.

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ]