Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2012 12:36 pm 

Even een kleine opmerking over het item "rekening houden met deelnemers en andere organisaties"
Ik denk dat de GK4 organisatie hier de plank volledig misslaat. Als je meer dan drie wedstrijden gaat organiseren op de eerder bekend gemaakte data van andere organisaties (lees: NK 4-takt Sprint en Duitse 4-takt kampioenschap VT250 Swissauto Cup) dan heb je geen rekening gehouden met andere organisaties. (organisaties met het zelfde doel de 4-takt)

Zelfs met de deelnemers word er weinig rekening gehouden, er zijn namelijk veel rijders die graag beide kampioenschappen willen rijden en dat wordt nu door de GK4 organisatie onmogelijk gemaakt.

En dan hebben we het nog niet over de raceteams en handelaren. Zij moeten allemaal keuzes gaan maken in plaats van dat ze alle wedstrijden kunnen bezoeken. Want daar bestaat voor de handelaren en raceteams toch hun inkomsten uit.

Dus "rekening houden met"......, dat kan in bovenstaand bericht wel achterwegen gelaten worden. Heel erg jammer en zeer slecht voor de (4-takt)kartsport in Nederland!

Met sportieve groeten, Karting Events
Ageeth ten Brink

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2012 2:42 pm 

Niet weer beginnen met elkaar hier op het forum te bekritiseren.... hebben we vorig jaar al genoeg gehad vind ik :mrgreen:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2012 5:48 pm 

Tja iedereen die één en ander een beetje gevolgd heeft zal niet lang na hoeven denken om te snappen dat de definitie van "zoveel mogelijk rekening houden met" niet voor beide partijen hetzelfde is:
A) Geen wedstrijden plannen op onze data, wij zijn het belangrijkst
B) Geen wedstrijden plannen op data van andere organisaties als dat enigsinds uit komt, maar uiteindelijk zijn wij het belangrijkst.

Er wordt schijnbaar niet met elkaar overlegd wat betreft dit onderwerp (en diverse andere), en daar plukt iedereen de vruchten van.
Hoeven we verder inderdaad geen woorden meer aan vuil te maken hier.
Hier praat je maar met elkaar, niet over elkaar.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2012 6:18 pm 

Beste Wilfred, Beste David,

Ik bekritiseer niemand, ik geef alleen aan dat er geen rekening is gehouden met andere kampioenschappen die in het zelfde sigment zitten. Ik denk dat dat belangrijk is. Dit schaadt uiteindelijk de rijders en met name degene die graag BEIDE kampioenschappen wil rijden.

Dat is het enige wat ik er over kwijt wilde. Je kan niet schrijven dat je zoveel mogelijk rekening hebt gehouden met diverse organisaties als er meer dan 3 wedstrijden samen vallen, dat moeten jullie toch met me eens zijn. En nogmaals het is niet goed voor 4-takt kartend Nederland en daar staan wij voor. Karting Events heeft het karthart op de juiste plek. Wij willen dat de rijders zelf beslissen waar ze gaan rijden , of dat nu bij ons of de GK4 is. Maar er moet wel een keuze zijn. En zoals de kalender nu door de GK4 gepresenteerd wordt is die keuze er niet. En dat (zonder dat we daar iets verkeerds over zeggen) mag toch wel vermeld worden?

Met sportieve groeten, Karting Events
Ageeth ten Brink

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2012 7:23 pm 

Een tijdje geleden werd mij van alles verweten en werd er van beide kanten duidelijk gemaakt hoe ontevreden men wel niet was over dit forum.
Men wilde er vooral geen gebruik meer van maken.
Prima.

Nu maakt iedereen er spontaan vrolijk weer gebruik van, prima.

Begint het geneuzel nu weer van voor?
Ik wens geen PB's meer te ontvangen, geen mails, en geen telefoontjes voor iedere keer dat er iets op het forum staat dat je niet aan staat.
Dan moet je gewoon niet deelnemen aan een forum.

Beperk je verder maar tot je eigen organisatie, deze discussies hier zijn zinloos.

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ]