Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di feb 23, 2010 4:22 pm 

Geregistreerd: ma jul 27, 2009 4:24 pm
Berichten: 221
Succes met de voorbereidingen!

Ik heb een paar vragen (excuus als die al in een ander draadje zijn beantwoord, maar ik kon de antwoorden niet vinden in de andere laatste draadjes over de GP4):

Moeten er voor de verzegeling van de VT250 motor nu extra kosten worden gemaakt?

Wat zijn nu in totaal ongeveer de eenmalige kosten/investering die je moet maken om aan een eerste wedstrijd mee te kunnen doen? En dan bedoel ik alleen de specifieke kosten voor bijv. een transponder, verzegeling, inschrijving etcera en niet de kosten van de kart zelf en de normale lijst met tools/reservedelen/kar/aanhanger die je ook voor een kart nodig hebt als je geen wedstrijden rijdt.

Mag je ook aan slechts een paar wedstrijden in het seizoen mee doen of moet je je in beginsel voor een heel seizoen inschrijven?

Nog een beetje L#ll!ge opmerking :mrgreen: over het "technische" reglement van de VT250 (en misschien ook de andere reglementen): ik zou "octaangehalte" vervangen door "octaangetal" [-X

ChrisW


Laatst bijgewerkt door ChrisW op di feb 23, 2010 4:34 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di feb 23, 2010 4:31 pm 

Geregistreerd: ma jul 27, 2009 4:24 pm
Berichten: 221
Betekent de doelstelling om het qua kosten laagdrempelig te houden ook dat er door de baancommissarissen extra streng gelet wordt (en opgetreden wordt) op "kamikaze-achtige" acties waarbij materiaal van een ander stukgereden wordt?

Schade door onderling contact is natuurlijk bij het racen nooit te vermijden, maar ik zou als ongesponsorde privé-rijder meedoen en dan kan de schade aan de kart, naast pijn in mijn hart, wel een redelijk deel van het vereiste budget uitmaken. En de hoeveelheid schade die gemiddeld gereden wordt verschilt nogal per klasse.

ChrisW


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di feb 23, 2010 5:44 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am
Berichten: 625
Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
Citaat:
Betekent de doelstelling om het qua kosten laagdrempelig te houden ook dat er door de baancommissarissen extra streng gelet wordt (en opgetreden wordt) op "kamikaze-achtige" acties waarbij materiaal van een ander stukgereden wordt?


Wat denk je dat daar het antwoord op zal zijn? Nee?!

Voor een mooi kosten overzicht kun je kijken op de website van GP4 kartseries. Hier heb je een mooie speciale download voor. De verzegeling mbt extra kosten geldt enkel voor de Honda 390 klasse. Als jouw VT250 gewoon officiëel verzegeld is incl. papieren is dat prima =D)

Inschrijving: € 115
Bandjes erbij
+ inschrijving fee mbt verzekering. Jaarbasis € 65,00. Losse wedstrijd; mij nog onbekend....

hoop je voldoende te hebben geinformeerd...

_________________
Uithof KWM kart Racing Team < = link
UIthof KWM Kartschool < = link

Indoor Game & Kartcentrum De Uithof

RK1 Dealer en Servicepoint
EKS Dealer en Servicepoint
NK & GK4 viertakt Servicepoint


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David