Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za mei 19, 2012 9:33 pm 

Geregistreerd: za okt 29, 2011 9:38 pm
Berichten: 9
Hallo iedereen.
Ik heb een Tony kart 125cc schakel met voor remmen (voetrem) ik denk bj 2001 het zijn de originele klauwtjes nog.
Het probleem is dat ze blijven lekken langs de ontluchting,s nippels dit zijn gewone inbusjes.
Nou is er in de jaren al veel aan geprutst en is de orginele draad al verschillende keren rot gedraaid draad eruit grotere maat ingetapt goed vlak nieuw koper ringetje er tussen. Proef rijden en bij hard remmen lekt het nog.
ook komt het aansluit stukje van de remslang niet vast in de klauw als ik deze te ver in draai draai ik gewoon m,n remcup eruit.
Ik zou graag 2 nieuwe klauwtjes monteren maar waar kan ik deze krijgen en welke passen op mijn fushee?
Ben al eens bij Kombikart geweest, dealer Tony kart maar die konden mij niet aan passende klauwtjes helpen of ik moest de hele voor trein zowat vervangen wat een iets te duurde grap wordt.

Wie heeft hier ervaring mee welke klauwtjes passen of evt makkelijk passend te maken zijn.
Of zou lock tite schroefdraad afdichting werken?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo mei 20, 2012 11:03 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Er zijn verschillende Tony Kart dealers in Nederland.
Enkele voorbeelden: Koene, Torenvliet, ect.

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do mei 24, 2012 9:02 pm 

Geregistreerd: di mei 23, 2006 7:13 pm
Berichten: 634
Woonplaats: Hoorn
Plaats even een foto van je klauwen. Kunnen we zien welk type je bedoelt.

Koene is al jaren importeur van Tony. Martijn kan je vast verder helpen.

_________________
[color=#008040]Onze karts zijn groener dan die van de buren...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do mei 24, 2012 10:14 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
je zou ze ook kunnen dicht lassen en op nieuw draad in maken

ook zijn er seal ringetjes tekoop waar een soort o ring in de binnen kant zit deze sealen wat makkelijker dan die koperen ringen

als ik ontluchtings gatjes opboor doe ik dit altijd op de freesbank en ik zet er dan met de frees nog een klijn plat vlakje op zodat het gat zeker haaks is tov het bovenvlak

als je wil kan ik je mischien wel helpen maar dan moet ik wat fotos zien en ik denk niet dat dit voor m'n vakantie klaar krijg


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 23, 2012 4:16 pm 

Geregistreerd: za okt 29, 2011 9:38 pm
Berichten: 9
sorry voor late reactie maar heb dicht gekregen met speciale locktite en zachte koper ringen ze zijn nu nog steeds dicht en remmen goed dus afblijve voorlopig.
foto,s plaatsen is me nog niet gelukt op dit forum


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 23, 2012 4:24 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Citaat:
oto,s plaatsen is me nog niet gelukt op dit forum

Daar is handig topic voor (mocht je dat nog niet gevonden hebben) viewtopic.php?f=1&t=26

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David