Auteur |
Bericht |
KurtVdV
|
Geplaatst: di apr 14, 2015 12:27 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 17, 2014 11:23 am Berichten: 473 Woonplaats: Tielt-Winge
|
Momenteel heb ik een standaard pitkar met op 1 draagarm zelfgemaakte haken zodat ik (d.m.v. de kart op de achterbumper te zetten en zo omhoog te houden) de kart zelf kan neerzetten/op de pitkar zetten. Voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=lzECxGNOPAAThuis heb ik nooit problemen, maar na een paar keer rijden op het circuit, is het niet zo evident om de kart omhoog te duwen of zachtjes te laten neerkomen (*bang* op de achterbumper...) + de pitkar is nu ook niet zo heel stevig lijkt me + de pitkar over de kettingen in Genk krijgen... Daarom zoek ik een pitkar om de kart er alleen op te zetten en af te halen. Waar verkopen ze zo'n pitkar (liefst in BE)? Het gaat om een manuele uitvoering, dus geen elektrische. Bij Dinokart heb ik een gevonden: http://www.dinokart.be/nl/product/pits-kar-handmatig/Nog tips?
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: di apr 14, 2015 12:44 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Citaat: Thuis heb ik nooit problemen, maar na een paar keer rijden op het circuit, is het niet zo evident om de kart omhoog te duwen of zachtjes te laten neerkomen (*bang* op de achterbumper...) + de pitkar is nu ook niet zo heel stevig lijkt me + de pitkar over de kettingen in Genk krijgen... Op het circuit is er altijd wel iemand die een handje kan helpen?
|
|
Omhoog |
|
|
Jomito
|
Geplaatst: di apr 14, 2015 6:19 pm |
|
Geregistreerd: di aug 06, 2013 4:16 pm Berichten: 890 Woonplaats: Nuland
|
Hoi kurt Wij hebben al drie jaar een electrische wat beter bevalt als de eerste Die jij erop hebt staan,die heb ik met de oude kart mee verkocht,ik Heb het vaak in mijn rug,en is dit echt een uitkomst,ik trek de kart Zo van de aanhanger af,en met hetzelfde gemak er weer terug op Mocht je een filmpje willen,stuur dan ff een pb. Ps jd racingparts in heeze heeft deze pitkarren,handmatig bediend Met een lier,voor jou is dat volgens mij ook niet zo ver,maar die Zijn wel duurder als die wij hebben. Succes.
|
|
Omhoog |
|
|
Jomito
|
Geplaatst: di apr 14, 2015 6:24 pm |
|
|
Hoi kurt
Zou wel ff de voorspoiler eraf halen,dit is Zo gebeurd,want die raakt net eventjes De grond.
|
|
Omhoog |
|
|
KurtVdV
|
Geplaatst: wo apr 15, 2015 8:33 am |
|
|
@Basjuh: In theorie wel, maar in praktijk moet ik zeker zijn dat ik een oplossing heb wanneer ik er toch alleen zou staan.
@Jomito: Bedankt voor de info! Weet je eventueel wat ze kosten bij JD Racingparts? Op hun site staat niets van producten.
|
|
Omhoog |
|
|
Jomito
|
Geplaatst: wo apr 15, 2015 6:43 pm |
|
|
Hoi kurt
Die van ons koste drie jaar geleden 310 euro,die heeft Said ook lid Van het forum,maar voor forumleden wil hij nog wel iets aan de Prijs doen.
In heeze kosten ze toen 410 euro,die laat hij uit Italië overkomen, Maar daar zit wel levertijd op,maar op zich ook een degelijke pit Kar en handmatig bediend,wat jij ook wilt.ik zou ff naar heeze Bellen,ps het 06 nummer Said heb ik ook hij zou hem ook evt Handmatig kunnen maken.
Ps je hebt pb
|
|
Omhoog |
|
|
RaVer
|
Geplaatst: wo apr 15, 2015 7:33 pm |
|
Geregistreerd: do nov 10, 2011 11:28 am Berichten: 405 Woonplaats: Westervoort
|
|
Omhoog |
|
|
goovaerts racing
|
Geplaatst: do apr 16, 2015 7:43 am |
|
|
Je kan eens horen bij De Feyter kartservices. Ik heb mijn bokje daar ook gekocht.
|
|
Omhoog |
|
|
spacedeee
|
Geplaatst: do apr 16, 2015 9:42 am |
|
|
Toevallig gisteren op pottendijk iemand ontmoet die ze maakt, met een elektrische lier. Rond de 350 kosten ze en zeer degelijk, ga er zelf binnenkort 1 bestellen. Wat je velen ziet doen is hem laten zakken op voorbumper maar ik raad aan om die even los te halen (2 klemmen) en hem te laten zakken op het rode plastic, zo krijgt je voorbumper geen knauw. Dk racing verkoopt hem
_________________ Sodi Kart - Rotax DD2
|
|
Omhoog |
|
|
KurtVdV
|
Geplaatst: do apr 16, 2015 10:36 am |
|
|
Bedankt allemaal, met deze info zal ik wel iets vinden
|
|
Omhoog |
|
|
tonnymontana
|
Geplaatst: do apr 16, 2015 2:58 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am Berichten: 1160 Woonplaats: Son en Breugel
|
Citaat: Wat je velen ziet doen is hem laten zakken op voorbumper maar ik raad aan om die even los te halen (2 klemmen) en hem te laten zakken op het rode plastic, zo krijgt je voorbumper geen knauw.Dk racing verkoopt hem Bij de Na2 bumper is het geen probleem, net als de dikke freeline's. Maar de OTK bumpers vinden dit niet echt super fijn.
_________________ DR J97 2013 + Rotax max 2013 Birel S5 2013 + Tm K9C special Exprit 2012 + Rotax Max 2010
|
|
Omhoog |
|
|
gewoon maarten
|
Geplaatst: do apr 16, 2015 4:18 pm |
|
|
@Toon, bij mijn otk bumper gaat het gewoon goed hoor, gebruik het model van Saïd
|
|
Omhoog |
|
|
Jomito
|
Geplaatst: do apr 16, 2015 4:39 pm |
|
|
Die tip van raver is is volgens mij dezelfde als die Ze in heeze hebben,scheelt alleen in de prijs
|
|
Omhoog |
|
|