Hallo,
We zijn blij om aan te kunnen kondigen, dat we dit jaar toch weer met de vertrouwde good old Subaru kunnen rijden.
Zoals eerder aangekondigd in het Honda 11 naar 30 topic:(Geen nieuws meer?)
Ergens in oktober op Emsburen tijdens de achtervolging van 2 Swissauto's, die we aardig bij konden houden, brak een drijfstang bij zo'n 8000 toeren.
Zeer grote angst dat e.a. krom en gebroken zou zijn en dat we hem dus konden afschrijven.
Bij onze vorige leverde hetzelfde zelfs een gat in het blok en een kromme krukas op.
Zelfs al gekeken naar een Swissauto en een Hirth en de reis naar Offenbach al ingeplanned
Vandaag bij de erkende dokter geweest en wat blijkt: 1 drijfstang, 1 zuiger en 2 lagerschaaltjes.
That's all
Dus krukas slijpen, zuiger en drijfstang uit mijn vorige motor inbouwen en klaar is kees.
(Normale kosten: drijfstang 35,-- zuiger 40,--, lagerschalen incl inbouw 70,--, krukasslijpen & balanceren 70,-- uurloon 100,-- = totaal 315,--. Nu ????)
Als ie het tot de volgende klap weer meer dan 50 uur zonder wat dan ook doet is alles goed.
Over low budget gesproken.....
Subarumouse Benno