Auteur |
Bericht |
DennisK
|
Geplaatst: za jan 15, 2011 5:20 pm |
|
|
Hallo,
Wie kan mij helpen, ik ben een oude kart aan het opknappen, maar nu wil ik eerst het blok schoonmaken, nieuwe pakingen op zetten etc. , maar ik kan er niks over gevonden krijgen misschien dat iemand mij kan helpen.
Dit gaat om een Rotax 125 KZH meet een onderblok van Mach 1 KZH en er zit een oude tillotson carburateur op. Van de Carburateur kan ik geen typenr of niks terug vinden erop. Evenals de cilinderkop staat er ook niks bij.
Ik hoor wel als iemand mij kan helpen.
gr. dennis
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: za jan 15, 2011 11:40 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Hoi Dennis.
De motor zal een KZH zijn. Dit is het motorenmerk van Hetschel, Mach1 is het chassismerk van Hetschel. Komen beide dus uit dezelfde fabriek. Zoveel ik weet bewaart dat merk alles aan technische gegevens van wat ooit de fabriek verlaten heeft (is niet vanzelfsprekend bij sommige merken), en hebben ze ook nog veel op voorraad van oudere motoren. De dealer in NL is volgens mij B&S karting in Den Haag.
|
|
Omhoog |
|
|
DennisK
|
Geplaatst: di jan 18, 2011 5:06 pm |
|
|
Hallo David,
Daar heb ik van het weekend contact mee gehad en deze kende het ook niet, dit leek mij sterk, maar ja kan nie dwingen natuurlijk, ik ga proberen maar in contact de komen met de duitse variant, alleen mijn duits is niet zo goed. Maar bedankt voor het antwoord
|
|
Omhoog |
|
|