Ga naar pagina 1, 2  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: elektro-kart
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2005 5:15 pm 
ik heb thuis een elektro-kart, die werkt op 4 12v batterijen, heeft serieus veel power, trekt enorm goed op, maar nadeel is moet opgeladen worden.

mijn vraag is, welke benzine motor adviseren jullie me?


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2005 5:16 pm 
een elektro-kart... is dat wat.

Allereerst welkom op het forum

Maar je wilt weten wat voor motortje goed is? Rotax-Max is goed, maar ook ICC (wel veel onderhoud) en Cross blokjes (niet zoveel onderhoud) zijn super!


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2005 5:17 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm
Berichten: 1303
Woonplaats: Nuland
Gewoon Rotax Max gaan rijden.....of een 4-takt!

_________________
Koos Kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2005 5:19 pm 
pro-karten is trouwens ook aan te raden als je 4-takt wilt. Erg onderhoudsvriendelijk en veel plezier tijdens de wedstrijden. :D


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2005 5:22 pm 
ik heb gisteren voor het eerst op circuit gekart het bevalt me zeer, kzou het wel zien zitten om er een sport van te maken, kart is aanwezig, dus frame en met olierem enz, maar motor is niet ideaal, prestaties wel, maar ibatterij is rap op


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2005 5:24 pm 
Okay, heb je al iets in gedachte? Er zijn namelijk onwijs veel benzine motortjes.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2005 5:26 pm 
in gedachten niet echt, mijn grote passie is scooters, crossmoto's en crossmoto's, ik veronderstel dat die motors niet zoveel verschillen, maar wat er op de markt is van motors enz voor karts ken ik niet veel, kheb wel goede connectie, dus stukken enz zijn zeker geen probleem -> zie mijn topic stel je zelf voor dinges


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2005 5:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za nov 20, 2004 3:53 pm
Berichten: 696
Woonplaats: Burgum
ja en je moet ook naar je budget kijken

_________________
Licht is sneller als geluid daarom zien mensen er slim uit totdat je hen hoort spreken!!

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2005 5:29 pm 
het is dus gewoon motor dat ik moet veranderen, ik wil niet te veel uitgeven, maar wil wel betalen voor kwaliteit, kan via mijn neef wel aan goede parts geraken, maar ik zeg ga ook eens hier horen, want lijkt me proffesioneel forum :D


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2005 5:30 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za nov 20, 2004 3:53 pm
Berichten: 696
Woonplaats: Burgum
Citaat:
het is dus gewoon motor dat ik moet veranderen, ik wil niet te veel uitgeven, maar wil wel betalen voor kwaliteit, kan via mijn neef wel aan goede parts geraken, maar ik zeg ga ook eens hier horen, want lijkt me proffesioneel forum


proffesioneel zijn we zeker
maar wat wil je 2 of 4takt ?

_________________
Licht is sneller als geluid daarom zien mensen er slim uit totdat je hen hoort spreken!!

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2005 5:32 pm 
nou het zit zo, je moet eerst kijken wat je wilt. Wil je 2-takt of 4-takt? dat is het belangrijkste waar je uit moet kiezen. Mocht je een 4-takt willen hebben moet je je afvragen wil ik een snelle 4-takt (Biland etc.) of maakt het me niet echt uit (goedkopere Honda GX 160 o.i.d)

Ook is belangrijk of je er wedstrijden mee wilt doen etc. Zeg maar wat je van plan bent :)


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2005 5:32 pm 
tweetakt motor ken ik redelijk veel van

bij mijn weten is 4takt duurder dan een 2takt en trekt die 4takt slomer op
maar anderz is het misschien verboden om op sommige circuits te rijden met 2takt (milieu)??

dus eigenlijk liefst 2takt


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2005 5:35 pm 
2-takts zijn over het algemeen het snelst.

Er zijn verschillende klasses in de 2-takt: 100cc (ICA, goedkoper in aanschaf, duur in onderhoud) 125cc automaat (makkelijk starten, iets duurder qua aanschaf maar relatief weinig onderhoud) 125 schakel met Cross motor (lekker schakelen, goedkoop onderhoud) en 125cc schakel met ICC (duur in aanschaf en duur in onderhoudskosten, maar het snelst)


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2005 5:36 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za nov 20, 2004 3:53 pm
Berichten: 696
Woonplaats: Burgum
of 4takt duurder is weet ik zo net nog niet want ik heb gister een nieuwe 4takt gekocht voor 1150 euro en voor een goede nieuwe 2takt ben je wel snel 2000 euro kwijt en in het onderhoud is 4takt goedkoper

_________________
Licht is sneller als geluid daarom zien mensen er slim uit totdat je hen hoort spreken!!

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2005 5:38 pm 
125 schakel met Cross motor (lekker schakelen, goedkoop onderhoud)


125cc automaat (makkelijk starten, iets duurder qua aanschaf maar relatief weinig onderhoud)

spreekt me wel aan, maar ik ben niet gewoon om met een schakkelkart te rijden, ik kan goed schakelen met auto, crossmoto, of is het anderz


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David