Auteur |
Bericht |
Marcel
|
Geplaatst: za jun 09, 2007 7:03 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 6:51 pm Berichten: 2 Woonplaats: Nieuw-Vennep
|
Heb een 100cc Iame blok luchtgekoelt erop zitten.
Probleem is dat bij scherpe bochten naar links hij dood wil vallen.
Wat zou dit kunnen zijn?
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: za jun 09, 2007 7:25 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Ik neem aan dat je genoeg benzine in je tank hebt zitten, pakkingen, carburateur, etc in orde zijn?
Hoe zit je carburateur gemonteerd, met de aansluiting voor de benzineslang aan de boven, of aan de onderkant?
Aan de bovenkant is iets beter wat stilvallen betreft.
Daarnaast kan je nog experimenteren met de kant dat de aansluiting op wijst (is bij veel carbs traploos verstelbaar), ik had em altijd ongeveer in de rijrichting.
|
|
Omhoog |
|
|
molen586
|
Geplaatst: za jun 09, 2007 8:25 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 25, 2006 6:36 pm Berichten: 80 Woonplaats: Haarlemmerliede
|
Ik heb precies zelfde probleem gehad,, bijna neit af te stellen... eerst had ik nog weles dat me luchtfilter voor me been schoof waardoor die verzoop...
achteraf bleek ook me carburateur te lang hebben stilgestaan waardoor deze vast zat, het klepasje was verroest
dus laten reviseren
|
|
Sp33dFr34k
|
Geplaatst: za jun 09, 2007 10:03 pm |
|
Geregistreerd: za jun 02, 2007 2:06 pm Berichten: 168 Woonplaats: Baarlo
|
Heb dit ook gehad bij mijn automaat, maar dat kwam doordat hij met een tank van een kwart geen benzine meer kon aanzuigen...
|
|
Omhoog |
|
|
Marcel
|
Geplaatst: zo jun 10, 2007 12:14 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 6:51 pm Berichten: 2 Woonplaats: Nieuw-Vennep
|
heb inderdaad genoeg benzine erin,de aansluiting voor benzine toevoer zit aan de zijkant van de carbrateur,en een retourleiding denk ik bovenop.
Het is een walbro.
ga wel ff knutselen en kijk of het met de tips verder kom,alvast bedankt.
|
|
Omhoog |
|
|
Swiss 100cc iame Racer
|
Geplaatst: za aug 18, 2007 4:39 pm |
|
Geregistreerd: ma aug 13, 2007 10:59 pm Berichten: 481 Woonplaats: geesbrug
|
Hallo, k heb het zelfde probleem bijna met mn Walbro.
want als de tank bijna leeg is dan kun je hem bijna niet afstellen op het bochtenwerk. omdat het aanzuigslangetje aan 1 kant zit en als dat gaat klotsen dan krijg je lucht in de slangen.
P.S weet iemand hoe het kan dat er benzine uit mn carb loopt het is er 1 met een jetstream. merk onbekend :S ,lopend en met motor uit. B.V.D
_________________ ---Rotax Max Senior 125cc Mach-1 2003--- Rijd nooit harder dan je bescherm engel vliegen kan
|
|
Omhoog |
|
|