Kartforum
https://megakart.nl/phpBB2/

briggs & stratton world formul
https://megakart.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=2622
Pagina 1 van 2

Auteur:  Clercqske [ ma apr 30, 2007 8:00 pm ]
Berichttitel:  briggs & stratton world formul

hlo,

kunnen jullie me zoveel mogelijk vertellen over de b&s wf?
-onderhoud wat je achter iedere rit moet doen.
-om de hoeveel uur revisie?
-hoeveel kost een revisie?
-betrouwbaar?
-welke olie?
-hoe lang moet je hem inrijden?
-en hoe moet je hem inrijden?
-heeft er iemand goede en slechte ervaringen mee? zoja wilt u aub vermelden welke? :wink:
-....

gwn zoveel mogelijk informatie alstublieft.
ik wil namelijk het clubkampioenschap meedoen in antwerp karting en daarom wil ik zoveeel mogelijk weten over de b&s :oops: :wink: .

hopelijk kunne jullie me verder helpen.

mvg Clercqn

Auteur:  David [ ma apr 30, 2007 8:04 pm ]
Berichttitel: 

Het kan zijn dat je vragen niet allemaal snel beantwoord worden, aangezien ik zo 123 niemand weet van hier die met een B&S WF rondrijdt.

Er is op het internet ook wel wat informatie te vinden, maar neem aan dat je daar al gekeken hebt.

Auteur:  Pro-kart monster [ ma apr 30, 2007 8:11 pm ]
Berichttitel: 

in de KNAF sprint rijden de B&S ook rond
en ik kan je vertellen koop die kart NIET het halve B&S veld is uitgevallen door motorische problemen er is zelf 1 deelnemer die alle 3 de manches moest opgeven door problemen
deze karts gaan heel snel kapot
ik zag ze 1 voor 1 kapot de pits inkomen

als je een goeie onderhouds vriendelijk kart wil hebben en je wilt wedstrijden doen neem dan een prokart of honda 390 ook de RK1 is een goede optie

Auteur:  Clercqske [ ma apr 30, 2007 8:13 pm ]
Berichttitel: 

maar hoe komt het dan dat er mensen blij mee zijnen sommige niet? ligt het niet aan hun onderhoud?

Auteur:  Pro-kart monster [ ma apr 30, 2007 8:15 pm ]
Berichttitel: 

ik zou het niet weten mensen die NK rijden zijn (bijna) altijd netjes op hun spullen toch gingen ze 1 voor 1 kapot en het is geen toeval want de eerste race in uitgeest was dit ook het geval ik heb een keer in een training een B&S voor me gahad toen hij zn motor opblies het gevolg was dat mijn kart en ik helemaal onder de olie zaten

Auteur:  Seb [ ma apr 30, 2007 8:17 pm ]
Berichttitel: 

klopt guido op het NK van gisteren vielen er inderdaad veel mensen met B&S gewoon uit. Maar als ik kijk op 4TKC twente had geen 1 last van problemen...

Auteur:  Clercqske [ ma apr 30, 2007 8:18 pm ]
Berichttitel: 

maarja nk is ook wat lastiger voor die karts dan gwn een clubcompetitie'tje mee te doen é en iedere week eens te gaan karte?

Auteur:  Pro-kart monster [ ma apr 30, 2007 8:31 pm ]
Berichttitel: 

ja die NK dingen wored tot het uiterste opgefokt en dan gaat het stuk verder kan ik niet veel meer over de B&S vertellen als je wilt stuur ik een PB tje met het email adress van een maat van me die B&S rijd

Auteur:  jvd [ ma apr 30, 2007 8:32 pm ]
Berichttitel: 

't is gewoon amerikaanse zooi

allemaal net iets onderberekend

de echte details kan ik je helaas niet geven, omdat ik zelf met een honda rijd
maar bij kartclueefde, waar we zo'n 12 b&sjes hebben, zijn er geregeld mensen met problemen, is het niet de carbu, is het wel de onsteking of een bigend die het begeeft

Auteur:  Energy 390 [ ma apr 30, 2007 9:30 pm ]
Berichttitel: 

momenteel zijn er veel problemen met de nieuwe update kit, die verkrijgbaar is via importeur kombi kart.

Auteur:  Clercqske [ di mei 01, 2007 8:06 am ]
Berichttitel: 

pro kart monster je mag wel eens dat e mail adres geven hoor.

maar waar ik zou willen meerijden is het gwn een clubkampioenschap waar de motoren standaard moeten zijn.

dusja niet opgefokt dus ook langere betrouwbaarheid.

ook is het om iedere week eens gwn een beetje te karten en te traine.

mvg Clercqn

Auteur:  fastshadow [ di mei 01, 2007 8:08 am ]
Berichttitel: 

valt allemaal reuze mee.

zijn gewonn goed blokken redlijk snel en het startveld word bij chrono steeds groter. je hebt de junior en de senior het grootste verschil zit hem in het vermogen.

inrijden is niet echt nodig gewoon een keer gaan trainen voor je een wedstrijd hebt. laat de motors wel even lekker warm draaien ga niet meteen vol gas met een koude motor.
revisie niet nodig de eerste 200 uur
olie ververssen kost bijna niks dus doe dit regelmatig

Auteur:  Clercqske [ di mei 01, 2007 8:28 am ]
Berichttitel: 

ik zou in de senior moeten meerijden, ik word 15 binnen 18 dagen en vanaf 15j moet je meedoen met de senioren dusja :wink:
bestaan er 2 soorten briggs & stratton world formulas? - senior en -junior?
en hoe weet je dan wnr je een senior hebt of een junior?
als je een motor koopt zonder id card kan je hem dan laten verzegelen en zorgen dat hij 1 heeft? en hoeveel kost het om je motor bij antwerp karting te laten verzegelen, klopt het dat het 50 euro is?

en iemand zei dat je een briggs & stratton wf om de 50 u moet reviseren :shock: hopelijk is het 200u :twisted:

mvg Clercqn

Auteur:  fastshadow [ di mei 01, 2007 8:42 am ]
Berichttitel: 

bel anders even naar kombikart Tel . 073-547 93 00

zij kunnen je alles vertellen over de B&S

Auteur:  Clercqske [ di mei 01, 2007 8:47 am ]
Berichttitel: 

kan je ook hun site geven? zodat ik een e mail kan zende.

Pagina 1 van 2 Alle tijden zijn GMT + 1 uur
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/