Kartforum https://megakart.nl/phpBB2/ |
|
wie heeft er we eens met een Marben-ICCblok gereden? https://megakart.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=2081 |
Pagina 1 van 2 |
Auteur: | ziggy [ di dec 12, 2006 7:58 pm ] |
Berichttitel: | wie heeft er we eens met een Marben-ICCblok gereden? |
En beviel het? |
Auteur: | Pro-kart monster [ di dec 12, 2006 8:02 pm ] |
Berichttitel: | |
icc heb ik wel mee gereden maar marben heb ik nog nooit van gehoort |
Auteur: | Fart [ di dec 12, 2006 8:16 pm ] |
Berichttitel: | |
Marben cross is er wel geweest zie hier: http://www.kartservice.nl/informatie/klassen/125nat.htm Marben ICC ken ik echter niet. |
Auteur: | Pro-kart monster [ di dec 12, 2006 8:17 pm ] |
Berichttitel: | |
zo das een behoorlijk lomp groot blok |
Auteur: | Fart [ di dec 12, 2006 8:20 pm ] |
Berichttitel: | |
Ehm... Ik zei niet dat die Birel een Marben (volgens mij is dit afgeleid van Mar en Ben) er op heeft staan, maar in de tekst staat hij erbij voor de wedstrijden van 99. |
Auteur: | ziggy [ di dec 12, 2006 9:35 pm ] |
Berichttitel: | |
zo ziet het blok eruit: uitlaat en dell'orto carb aan de achterzijde: Carb en uitlaat moeten (zoals je ziet) nog afgemonteerd worden. Maar wel ICC dus. |
Auteur: | joris [ di dec 12, 2006 9:57 pm ] |
Berichttitel: | |
marben is tegenwoordig motori seven is een vrij rare motor zo met de membraam op de achterkant ik heb em nog nooit in het wild gezien.Voor meer info zou je ff at motoren in stmichelsgestel moeten bellen die kent deze motoren ik heb de opvolger van deze motor gereden (ik heb em nog voor geintreseerde) de seven l1 |
Auteur: | ziggy [ di dec 12, 2006 11:12 pm ] |
Berichttitel: | |
Joris, beviel de motor? En wat ga je nu rijden en waarom? Lijkt wel of je pas echt meedoet als je ieder seizoen weer "State of the Art" in huis hebt. Techniek vooruitgang is niet te stoppen, voor de boys met geld/sponsors |
Auteur: | joris [ di dec 12, 2006 11:34 pm ] |
Berichttitel: | |
ja motor beviel goed een echte typische icc karakter niks onderin en alles bovenin ik ga nu weer het zelfde rijden maar dan een l2 weer de daaropvolgende steeds iets nieuws kopen hoeft niet maar naarmate je fanatieker word koop je toch vanzelf steeds iets mooiers wil je die motor kopen ofzo of wat is de bedoeling ervan eigenlijk |
Auteur: | ziggy [ wo dec 13, 2006 12:19 am ] |
Berichttitel: | |
Heb hem net gekocht en ga kart en motor samenbouwen; Bedankt voor je info over motori seven. Op site gezien dat blok ouder is dan ik dacht (1990) en dat Marben niet zo competatief was. Maar voor de recreant daarom niet minder bruikbaar. Gr |
Auteur: | joris [ wo dec 13, 2006 5:19 pm ] |
Berichttitel: | |
hij ziet er netjes uit ik ben benieuwd naar hoe die loopt |
Auteur: | ziggy [ di dec 19, 2006 11:17 pm ] |
Berichttitel: | |
joris schreef: hij ziet er netjes uit ik ben benieuwd naar hoe die loopt Dus niet geweldig!
1 rondje A'dam voldoende om de kopring eruit te blazen! (Zie ginds gaat de stoomboot), Hopelijk niet het begin van een bak ellende..... Ben de P is working on it. |
Auteur: | Manders Racing [ wo dec 20, 2006 12:02 am ] |
Berichttitel: | |
oei, dan had je misschien beter ff thuis op een industrieterreintje kunnen proberen! had je hem wel goed warm laten draaien, voordat het gas erop ging? en natuurlijk de hele cilinder vol met water? goed kut! veel suc6 |
Auteur: | ziggy [ wo dec 20, 2006 12:21 am ] |
Berichttitel: | |
Gas is nauwelijks verder dan 1/2 open geweest. Vanaf eerste meter een stoomboot. Is een typisch geval van een verouderde kopring of slechte montage. (door veroudering van kunststof verliest het zijn vereiste mechanische eigenschappen). In beide gevallen kan ondergetekende niets aangerekend worden. Moet je ook maar weten. |
Auteur: | Turbo Fever [ wo dec 20, 2006 5:58 pm ] |
Berichttitel: | |
Je moet even contact opnemen met ben de paauw die heeft er onderdelen van en kan modificaties aanbrengen.Want anders heb je een blok waar je op leeg loop.Onder andere op de versnellingsbak.Toendertijd is er een rel geweest en rechtzaak over dit blok,Ze hebben dit blok onder een crosser gebouwd en whalla de Marben crossmotor was geboren,en moesten ze dit in nederland toestaan in de klasse 125 cc nationaal (klasse met crossblokken}Ze liepen na tuning erg hard maar gingen nog veel harder kapot. Peter |
Pagina 1 van 2 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |