Ga naar pagina 1, 2  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di maart 05, 2013 6:41 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 18, 2009 8:39 pm
Berichten: 219
Woonplaats: Vlaardingen
Ben dus op zoek naar een lijst met sproeier,naald en buis bezettingen om een dag mee te beginnen. Snap hoe warmer hoe armer bla bla bla. Niet geheel onbelangrijk om een dag met enigzins de juiste settings te beginnen.

Weet nog dat er toen in het boekje van de Max een tabel stond maar is dit er ook voor de K9c.

_________________
Je bent maar zo snel als het engeltje op je schouder.

Maddox 2011
TM K9C Special


Laatst bijgewerkt door Dobbert op di maart 05, 2013 7:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 05, 2013 6:51 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
Normal range of jets for a Dellorto VHSH 30 CS carburetor, when used in conjunction with a SwedeTech blueprinted TM K9B...

135 - 160 main
B45 - B50 inner pilot
60 outer pilot

DQ266-268 nozzle
K22 needle

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 05, 2013 6:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
http://www.swedetechracing.com/tech_tips/tech_tips_icc_tm-k9.html#Area%20jetting

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 05, 2013 7:08 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 18, 2009 8:39 pm
Berichten: 219
Woonplaats: Vlaardingen
Thanks voor de reactie maar schiet je weinig mee op, geheel zegt niks over sproeier in combinatie met buiten temperatuur.

Vraag om deze lijst ivm afgelopen weekend heb een beurtje laten doen nieuwe zuiger, vroeg toen om een bezetting voor afgelopen weekend. waarna er gevraagd werd waar rijd je nu mee was dus een 180 met k28? werd me toen verteld dat is prima zelfs aardig ruim, vervolgens na 20 min rustig inrijden na de eerste keer rechte stuk direct een vastloper door te arme bezetting. Vervolgens met met een ander bedrijf gesproken dat op de baan was die zeiden nee is veel te krap minimaal 200 rijden met k23 naald en andere buis.

_________________
Je bent maar zo snel als het engeltje op je schouder.

Maddox 2011
TM K9C Special


Laatst bijgewerkt door Dobbert op di maart 05, 2013 8:32 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 05, 2013 8:04 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 17, 2006 4:31 am
Berichten: 431
Woonplaats: Ter Apel
Wat voor bezetting had je nu ? een k28 of een k23 ? Welke Clip ? En welke buis en onderuit sproeiers ?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 05, 2013 8:20 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
wat voor buis rijd je dan ?

de 2 naalden zijn nagenoeg gelijk het conisch gedeelte is bij de 23 1mm langer maar de basis maten zijn gelijk hier zal die dus niet op vast lopen

maar als je buis maar een 270 ofzo is dan brengt die maximaal 180 op voor bijde setups bij de naald in de hoogste stand

wil je die opbrengst van 200 halen dan zul je een buis van 284 moeten hebben


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 05, 2013 8:22 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 18, 2009 8:39 pm
Berichten: 219
Woonplaats: Vlaardingen
180, K28 bovenste clip ( eerste keer hiervoor altijd 2 clip van boven gereden) buis en onderuit weet ik niet zo ff, heb vorig jaar zo gereden tot ongeveer een graad of 15 denk ik was altijd een rijke stand, is echter te arm gebleken voor afgelopen weekend.

_________________
Je bent maar zo snel als het engeltje op je schouder.

Maddox 2011
TM K9C Special


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 05, 2013 8:26 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
buis is wel een van de belangrijkste voor de setup om te weten


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 05, 2013 8:45 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 18, 2009 8:39 pm
Berichten: 219
Woonplaats: Vlaardingen
Even gekeken: hoofdsproeier 180 de 2 andere 60 buis idd een 270

_________________
Je bent maar zo snel als het engeltje op je schouder.

Maddox 2011
TM K9C Special


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 05, 2013 9:47 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 17, 2006 4:31 am
Berichten: 431
Woonplaats: Ter Apel
Een vreemde setup is het niet. De k23 is zelfs rijker. Maar een 180 hs er in heeft geen zin want er gaat niet meer dan een 170 hs langs de naald en buis met clip op 1. Aan de schade is vaak te zien wat de oorzaak is geweest. zo is het gissen.
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 05, 2013 10:13 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
ik denk niet dat je het in de bezetting moet zoeken maar eerder ergens anders in


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 05, 2013 10:15 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 18, 2009 8:39 pm
Berichten: 219
Woonplaats: Vlaardingen
Mijn twijfel is niet de combinatie van de setup, het gaat mij om de juiste startsetup bij deze temperatuur en bij de verschillende temperaturen in het jaar. Dat de setup te arm was is me duidelijk nadat de motor direct uit was en dus niet meer gelopen had bleek de bougie dus ook de verkeerde kleur had (grijs/arm).Zal morgen even foto's maken. Schade valt er niet echt te zien zuiger was net nieuw geen detonatie of iets alleen aan de uitlaat zijde heeeeeeeeeel licht een krasje misschien meer een warmloper als vastloper geweest.

De k23 was me al geadviseerd voor Genk omdat je in het midden gebied veel half gas zou rijden had op mijn oude zuiger aardig wat detonatie gehad wat vermoedelijk hiermee opgelost zou worden.
Clip 1 is dat de bovenste (Dopzijde)of de onderste(vlotterzijde)?

_________________
Je bent maar zo snel als het engeltje op je schouder.

Maddox 2011
TM K9C Special


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 05, 2013 10:16 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 18, 2009 8:39 pm
Berichten: 219
Woonplaats: Vlaardingen
Zoals joris?

_________________
Je bent maar zo snel als het engeltje op je schouder.

Maddox 2011
TM K9C Special


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 05, 2013 10:23 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
filters verstopt, of pomp obrengst slecht , slecht ingereden, zuigerspeling te krap , niet goed ontlucht,


over de verschillen tussen warm en koud ga ik van ongeveer 168 hoofd met buis 271 naar warm 162 met 269 buis


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 05, 2013 10:35 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 18, 2009 8:39 pm
Berichten: 219
Woonplaats: Vlaardingen
Ontluchten bedoel je brandstof systeem/lucht in slangen neem ik aan lijkt me stug had al 20 min (2x 10) rustig ingereden dan had de lucht er wel uit geweest.

Inrijden tja kan je toch weinig aan verzieken motor warm laten worden en afkoelen toch.
Zuigerspeling zou een fout zijn van vd spoel, Mijn maat had overigens hetzelfde, zelfde ronde alles gelijk, reed achter me.

Wat is warm en koud bij jou?

_________________
Je bent maar zo snel als het engeltje op je schouder.

Maddox 2011
TM K9C Special


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David